Fitness Seller

training van Us Navy Seals !

pat21 zei:
:rolleyes: tuurlijk

Kijk hier eens naar. De opleiding van het Amfibisch Verkenningsbataljon van het Korps Mariniers oftewel Kikkers. Een beetje te vergelijken met de SEALS.
Hieronder een paar fysieke eisen:

Om maar wat te noemen: een load carry van 10km met 36kg, 5km verplaatsen met kajak te voet, de afsluitdijk loop(29km), een geforceerde mars, een speedmars van 10km, een 2 uurs duik en een 3 uurs duik, 10km afstand zwemmen, 10km in 45 min, 40km kajakken, 100km kajakken, en de beruchte kwelsloot. Daarbij komt nog elke dag min.10km hardlopen, vele nachtelijke verplaatsingen zowel te voet als met de kajak, gevolgd door een early morning dive.

Makkelijk he?

euh nee, helemaal niet :mad:

je snapt m'n punt niet of je verdraait m'n woorden. Nuja, als ik zie hoe JAXX het er bv van af moest brengen heb ik er wel een andere kijk op, het is dus totaal niet in normale omstandigheden, wat ik al vermoedde :) . respect ;)

Laatst bewerkt:
BoTo zei:
euh nee, helemaal niet :mad:

je snapt m'n punt niet of je verdraait m'n woorden. Nuja, als ik zie hoe JAXX het er bv van af moest brengen heb ik er wel een andere kijk op, het is dus totaal niet in normale omstandigheden, wat ik al vermoedde :) . respect ;)

die fout maken veel mensen dus :)

JAXX zei:
ben er al 5 jaar uit ben inmiddels 29 , had het na 6 jaar en 3 uitzendingen wel gezien.

Dat begrijp ik. Dan heb je wel even genoeg gezien. Grote omschakeling geweest naar burgermaatschappij? 6 jaar is behoorlijk lang

Pas de eindoefening in de basisopleiding gehad bij de bromvliegen aka, luchtm@cht, maar dat stelde voor mijn gevoel geen ruk voor, zwaar was ie niet. Verstand op 0 en doorzetten, pijn is fijn, en is emotie en dat kan je uitschakelen. :P

pat21 zei:
Dat begrijp ik. Dan heb je wel even genoeg gezien. Grote omschakeling geweest naar burgermaatschappij? 6 jaar is behoorlijk lang
:ot:
SJah omschakeling , anderen passen zich maar aan :)nee is wel heel anders als je ineens (buiten) staat,aanpassen heb ik nooit zo veel moeite mee gehad maare wat wel zuigt is de mentaliteit in de burgermaatschappij/bedrijven lekker overal omheendraaien, je ziet dan ook dat veel ex-defensie personeel al heel snel naar mekaar toetrekt en bestempelt wordt als lomp en gevoellloos terwijl er gewoon de waarheid vertelt wordt waar veel tere zieltjes niet tegen kunnen. Je ziet dat ook in de mentaliteit kwa ziek melden . maar jah in die zin heb ik nog wel eens moeite dat anderen anders zijn>En dat gezever over kleine k*tdingen hier daar heb ik ook wel moeite mee gehad, wijsdaar nog wel eens mensen op als ze lopen te zeiken over beleg ofzo, je mag allang blij zijn dat je wat te vreten hebt ik heb de msste ellendige dingen gezien en hieer maken mensen zich druk over beleg /kleding/ parkeerplek.etc

Terug
Naar boven