- Waardering
- 25.459
- Lengte
- 1m83
En waar je ook meet, meet steeds hetzelfde punt.En waar precies? Op je navel of eronder of erboven?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En waar je ook meet, meet steeds hetzelfde punt.En waar precies? Op je navel of eronder of erboven?
noem je haar nou dik?
Komt goed, enige wat je hoeft te doen....is doorgaan.Jammer weer haha! Maar idd goed idee 💪 zou leuk zijn daar wat progressie in te zien
Je hebt altijd een ruimste punt, ook als je slank bentnoem je haar nou dik?
Komt goed, enige wat je hoeft te doen....is doorgaan.
Weet ik toch, maakte een grapje...Je hebt altijd een ruimste punt, ook als je slank bent
Ik ga wel lijntjes zetten of foto maken. Thnx
Lijntjes laten tattoeëren kan ook, maar is wellicht wat overdreven.
Weet wel dat omtrek meten (voornamelijk bij vrouwen) soms niet helemaal realistisch is, als je je bedenkt dat vrouwen elke maand ongesteld worden en daardoor de buikomtrek wat kan toenemen....ik ben zelf geen vrouw maar mijn vriendin wel, die heeft dit namelijk elke maand en komt dan de kamer binnenlopen en voelt zich opeens een olifant....duurt een dag en dan is t weer ok.Lijntjes laten tattoeëren kan ook, maar is wellicht wat overdreven.
Wat ik bedoelde is het volgende: stel je meet nu 3 vingers boven de navel, zorg dat je dat consequent daar meet. Niet de week erna 2 vingers, de week erna 4 vingers.
Voor foto's kan het gebruikte licht veel doen, als je die omstandigheden hetzelfde kan laten zijn is dat wel het eerlijkst of het best. Al kan je op een goed moment in goed licht best even een plaatje schieten ter motivatie.
Klopt, goede toevoeging.Weet wel dat omtrek meten (voornamelijk bij vrouwen) soms niet helemaal realistisch is, als je je bedenkt dat vrouwen elke maand ongesteld worden en daardoor de buikomtrek wat kan toenemen....ik ben zelf geen vrouw maar mijn vriendin wel, die heeft dit namelijk elke maand en komt dan de kamer binnenlopen en voelt zich opeens een olifant....duurt een dag en dan is t weer ok.
Just saying.
Juist ja. Maar ik ga er van uit dat ze daar mee om weet te gaan.Klopt, goede toevoeging.
Als dit speelt moet je dat wellicht per periode bekijken, ipv per week. Je wilt wel de data hebben, maar je moet het dan anders interpreteren.
Dan loopt jouw "klok" gelijk met die van mijn vriendin 💪🏽Haha goed dat jullie het even benoemen. Dat wordt volgende weekmaar de koeken en chocolade vandaag weten te weerstaan 😁 zo trots als een pauw haha
Hahaha en sport zij ook?Dan loopt jouw "klok" gelijk met die van mijn vriendin 💪🏽
Goed gedaan, als je zin in iets zoets krijgt dan heb je natuurlijk ook gezonde alternatieven en dat geldt ook voor trek naar vettigheid.Haha goed dat jullie het even benoemen. Dat wordt volgende weekmaar de koeken en chocolade vandaag weten te weerstaan 😁 zo trots als een pauw haha
Mac? 🤓Goed gedaan, als je zin in iets zoets krijgt dan heb je natuurlijk ook gezonde alternatieven en dat geldt ook voor trek naar vettigheid.
Dankjewel! Volgens mij is het vooral mindset. Vorige week was ik in totaal een kilo kwijt dus kon de touwtjes wat laten vieren gevoelsmatig. Dat resulteerde in geen gewichtsverlies. Dus besloten het gewoon niet te doen en eventjes door te bijten. Stond vanmiddag al met de sleutel in het slot naar de chocolade eitjes en zei toen echt nee. Van dat gesjoemel bereik je je doel niet en heb de eitjes gelaten voor wat het was.Goed gedaan, als je zin in iets zoets krijgt dan heb je natuurlijk ook gezonde alternatieven en dat geldt ook voor trek naar vettigheid.
Gewoon weggooien die troep, en niet meer kopen !Dankjewel! Volgens mij is het vooral mindset. Vorige week was ik in totaal een kilo kwijt dus kon de touwtjes wat laten vieren gevoelsmatig. Dat resulteerde in geen gewichtsverlies. Dus besloten het gewoon niet te doen en eventjes door te bijten. Stond vanmiddag al met de sleutel in het slot naar de chocolade eitjes en zei toen echt nee. Van dat gesjoemel bereik je je doel niet en heb de eitjes gelaten voor wat het was.
Dat een beetje of af en toe werkt niet zo goed voor mij. Het lijkt dat als ik 1x toegeef ik 3 uur later ook weet denk 'ach 1 moet kunnen'. Dus gewoon niks en denken aan een strak buikje en de pannekoeken beloning van zaterdag 😇
Dankjewel! Volgens mij is het vooral mindset. Vorige week was ik in totaal een kilo kwijt dus kon de touwtjes wat laten vieren gevoelsmatig. Dat resulteerde in geen gewichtsverlies. Dus besloten het gewoon niet te doen en eventjes door te bijten. Stond vanmiddag al met de sleutel in het slot naar de chocolade eitjes en zei toen echt nee. Van dat gesjoemel bereik je je doel niet en heb de eitjes gelaten voor wat het was.
Dat een beetje of af en toe werkt niet zo goed voor mij. Het lijkt dat als ik 1x toegeef ik 3 uur later ook weet denk 'ach 1 moet kunnen'. Dus gewoon niks en denken aan een strak buikje en de pannekoeken beloning van zaterdag 😇
Als je toegeeft aan die gedachten dan wordt het lastig,ik woon in het centrum met heel veel verleidingen en als je de knop kan omdraaien dan komt het goed meisje 😁Dankjewel! Volgens mij is het vooral mindset. Vorige week was ik in totaal een kilo kwijt dus kon de touwtjes wat laten vieren gevoelsmatig. Dat resulteerde in geen gewichtsverlies. Dus besloten het gewoon niet te doen en eventjes door te bijten. Stond vanmiddag al met de sleutel in het slot naar de chocolade eitjes en zei toen echt nee. Van dat gesjoemel bereik je je doel niet en heb de eitjes gelaten voor wat het was.