MuscleMeat

Training voeding en progressie diary

Ja probleem is mijn werk. Iedere locatie heeft koek en snoep in de kelder liggen. Thuis ligt niets anders dan rijstwafels en kwark haha. Maar ga mijn doel sws bereiken 💪
Neem je dan zelf iets vervangends mee om daarmee om te gaan?

• Topic Starter Topic Starter
Helaas gooide moeder natuur roet in het eten vandaag. Werd wakker met buikpijn etc. Wel uit bed gegaan met het idee te gaan sporten maar na een uur krampen besloten over te slaan. Uiteindelijk wel een half uurtje gewoon wezen wandelen maar trainen wordt morgen pas weer wat. Even wezen zoeken naat een app en een mooi vooruitzicht om 11 juni mijn gewicht te hebben gehaald 💪
Screenshot_20240430-050227_Weight Loss & Measures Tracker.jpg

Leuk! Sporten jullie wel eens samen?

En jij alweer in de sportschool of nog steeds last van vocht in de knie?
Eigenlijk nooit, ik heb een ander trainingsprogramma dan zij heeft. We trainen wel in dezelfde gym en we gaan ook bijna altijd samen naar de gym, lopend vanuit het centrum, maar echt samen trainen dat niet.

En ja ik heb gister weer getraind, staat wel in mijn log, geen squat helaas omdat mijn knie nog niet honderd procent over is. Maar wel lekker getraind.

• Bicep
Waarderingen: K82
En zo'n linkje wilde ik dus ook plakken maar ik kwam er even niet uit....

Eigenlijk nooit, ik heb een ander trainingsprogramma dan zij heeft. We trainen wel in dezelfde gym en we gaan ook bijna altijd samen naar de gym, lopend vanuit het centrum, maar echt samen trainen dat niet.

En ja ik heb gister weer getraind, staat wel in mijn log, geen squat helaas omdat mijn knie nog niet honderd procent over is. Maar wel lekker getraind.
Wel romantisch! Wonen jullie samen?

Ik dacht dat ik je al volgde maar krijg de meldingen niet dus again

• Heart
Haha leuk!

• Heart
Dag 4 1500 calorieën en no gesjoemel begonnen. Tot nu toe gaat het lekker @ sterke mindset. Vanmorgen weer vroeg opgestaan en was 5.30 in de sportschool. Lekkere training alleen wat gesjoemeld met gewicht squat. Ipv 65 kg voor de veilige snelle goede uitvoering 50kg gegaan.

Squat 3x15 50kg
Bulgarian split squat 3x12 20kg per been
Original hip trust 3x12 50kg
Hip aduction machine naar binnen 3x15 40kg
Hip aduction machine naar buiten 3x15 45 kg
Cable kick backs 3x16 15kg

Dag 4 1500 calorieën en no gesjoemel begonnen. Tot nu toe gaat het lekker @ sterke mindset. Vanmorgen weer vroeg opgestaan en was 5.30 in de sportschool. Lekkere training alleen wat gesjoemeld met gewicht squat. Ipv 65 kg voor de veilige snelle goede uitvoering 50kg gegaan.

Squat 3x15 50kg
Bulgarian split squat 3x12 20kg per been
Original hip trust 3x12 50kg
Hip aduction machine naar binnen 3x15 40kg
Hip aduction machine naar buiten 3x15 45 kg
Cable kick backs 3x16 15kg
Je doet toch een "vrije" squat, niet dat je in een smithmachine staat?

Nee vrij inderdaad. Die machine nooit geprobeerd. Begreep hem nooit haha
In mijn ogen is vrij ook beter, dan volgt het gewicht de natuurlijke stand van je lichaam en kan je lichaam ook op natuurlijke wijze, natuurlijke lijn, omhoog komen (beetje raar uitgelegd maar ik denk dat je wel begrijpt wat ik bedoel).

Squatten is zooooooooooooooo lekker.

Terug
Naar boven