MuscleMeat

Training voeding en progressie diary

Heb nu Magnesium Zink en Calcium in 1, maar ik wil zonder Calcium, als potje leeg is haal ik andere, denk ook bij XXL.

En waarom is ZMA onzin volgens jou?
vaak net de verkeerde vorm zink en magnesium. B6 kun je ook los kopen

• Topic Starter Topic Starter
Die cardio helling en snelheid gaan er ook wel lekker in of niet?!
Ja loop die wel lekker weg. Iedere 20 minuten toch weer lekker meegenomen. Mooi eind resultaat vandaag in stappen iig en voeding ging ook lekker 💪
Screenshot_20240514-190637_Samsung Health.jpg

• Like
Waarderingen: K82
Heb het idee dat die magnesium voor het slapen mij echt goed doet. Spierpijn is nog steeds geen spierpijn te noemen dus hopelijk blijft dat zo. Vandaag lekker energiek met sporten. Borst geskipt ivm tijd voor cardio.

Triceps push down brede stang 3x12 25kg
Triceps push down driehoekje 3x12 20kg
Triceps push down touw 3x12 20kg

Shoulder side raise 3x12 7kg per kant
Bar upright row 3x12 25kg
Front raise cable brede stang 3x15 10kg

Side bend buikspieren 3x20 10kg per kant
Crunch machine 5kg 3x30

20 minuten loopband snelheid 5.5 helling 5.5

Nog een lange weg te gaan maar blij met het proces en tevreden met mijn huidige vorm 💪

Inhoud alleen zichtbaar voor geregistreerde leden!

Heb het idee dat die magnesium voor het slapen mij echt goed doet. Spierpijn is nog steeds geen spierpijn te noemen dus hopelijk blijft dat zo. Vandaag lekker energiek met sporten. Borst geskipt ivm tijd voor cardio.

Triceps push down brede stang 3x12 25kg
Triceps push down driehoekje 3x12 20kg
Triceps push down touw 3x12 20kg

Shoulder side raise 3x12 7kg per kant
Bar upright row 3x12 25kg
Front raise cable brede stang 3x15 10kg

Side bend buikspieren 3x20 10kg per kant
Crunch machine 5kg 3x30

20 minuten loopband snelheid 5.5 helling 5.5

Nog een lange weg te gaan maar blij met het proces en tevreden met mijn huidige vorm 💪

Een lange weg te gaan? Check die buik! Je bent overduidelijk een gym-rat, iedereen ziet dat.

Natuurlijk is jouw doel persoonlijk , snap ik hoor, dus als jouw weg nog "lang" duurt dan is dat gewoon onderdeel van jouw plan.

Maar je bent goed bezig!

:flex: :clap: :thumb:

Buik begint er goed uit te zien, eerste lijntjes abs zijn al lichtelijk zichtbaar.

Dan doe je toch echt iets goeds Kwa voeding hoor, no worries.

Een lange weg te gaan? Check die buik! Je bent overduidelijk een gym-rat, iedereen ziet dat.

Natuurlijk is jouw doel persoonlijk , snap ik hoor, dus als jouw weg nog "lang" duurt dan is dat gewoon onderdeel van jouw plan.

Maar je bent goed bezig!

:flex: :clap: :thumb:
Ja inderdaad een plan met ruimte voor vallen en opstaan. Vind het trainen gewoon fijn en ook de keuzes in voeding en het idee gezond bezig te zijn. En thnx! Leuk om te horen. Van jezelf zie je dat toch minder dus hoop idd dat mensen denken zo die sport 😁

• Bicep
Waarderingen: K82
Vanmorgen was het na 3 dagen krachttraining weer tijd voor dag 1 hardlopen. Magnesium is ineens een heilig goedje. Elke hardloopactie loopt anders, soms nekt conditie mij, soms vermoeidheid, soms spierpijn, soms kramp etc. Vanmorgen ging lekker dus wil morgen weer de 7km pakken maar dat zie ik morgen wel weer 😁 en het blijft kicken om zo vroeg de wereld te zien ontwaken 😇
20240516_061929.jpg
Screenshot_20240516-064108_Samsung Health.jpg

Vanmorgen was het na 3 dagen krachttraining weer tijd voor dag 1 hardlopen. Magnesium is ineens een heilig goedje. Elke hardloopactie loopt anders, soms nekt conditie mij, soms vermoeidheid, soms spierpijn, soms kramp etc. Vanmorgen ging lekker dus wil morgen weer de 7km pakken maar dat zie ik morgen wel weer 😁 en het blijft kicken om zo vroeg de wereld te zien ontwaken 😇
20240516_061929.jpg
Screenshot_20240516-064108_Samsung Health.jpg
Die ochtenden met een prachtige zonsopkomst zijn eigenlijk het allermooist, en die sfeer van "ontwaken" is dan ook echt merkbaar. Prachtig.

Goed bezig Buttie!

Vandaag wat meer moeite om wat snelheid te maken met lopen. Ws combinatie van werken sporten etc. Dus morgen of rusten of hardlopen of benen trainen. Weekoverzicht =
Zo : hardlopen
Ma: benen buik
Di: rug biceps cardio
Wo: schouders triceps cardio
Do: hardlopen
Vrij: hardlopen

💪💪 straks met cliënt nog half uurtje helling lopen in de sportschool en om 17 uur genieten van weekend. Voeding ging lekker deze week dus nog 14 dagen om 62kg doel te behalen. Voor nu tevreden 😇
Screenshot_20240517-061931_Samsung Health.jpg

Geen mooie training vandaag maar een heerlijke verdiende rustdag. En vanmorgen op de weegschaal 62.5 :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: voeding 1400/1500 per dag.

Uiteraard helemaal blij en dit gaan we niet vieren met spare ribs maar nog even doorzetten 💪 nu lekker genieten van mijn ontbijt en dan dansend de dag door

Geen mooie training vandaag maar een heerlijke verdiende rustdag. En vanmorgen op de weegschaal 62.5 :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: voeding 1400/1500 per dag.

Uiteraard helemaal blij en dit gaan we niet vieren met spare ribs maar nog even doorzetten 💪 nu lekker genieten van mijn ontbijt en dan dansend de dag door
Goed bezig!
Geniet van je ontbijt en van je dag!

Wat voor stamppot?

Terug
Naar boven