AndroidHealthClinic

Training voeding en progressie diary

Fijn weekend dikkie :kiss:

• Topic Starter Topic Starter
Vanmorgen met een opgeblazen gevoel opgestaan en dus trainen over geslagen. In plaats daarvan lekker een uur door de natuur wezen wandelen. Zalig vond ik het en wil ik proberen wat vaker te gaan doen. Ondertussen ook even stil gestaan bij de verandering van nu 3 kilo, relatief veel krachttraining en over het algemeen een gezond menu. Hoop dat het verschil in voor en na duidelijk is zonder beschrijving 😇
Inhoud alleen zichtbaar voor geregistreerde leden!

Vanmorgen met een opgeblazen gevoel opgestaan en dus trainen over geslagen. In plaats daarvan lekker een uur door de natuur wezen wandelen. Zalig vond ik het en wil ik proberen wat vaker te gaan doen. Ondertussen ook even stil gestaan bij de verandering van nu 3 kilo, relatief veel krachttraining en over het algemeen een gezond menu. Hoop dat het verschil in voor en na duidelijk is zonder beschrijving 😇
Gaat goed. Ga zo door :loopband:

Ziet er goed uit! Je hebt alleen op de 2e foto per ongeluk je rechter arm onjuist gepositioneerd 💪🏻😇

Duidelijk verschil :thumb:
Dit was 3, wat is je doel ?

Eigenlijk vooral vetverlies en over all strakker worden. Gewichtsdoel is 60 kilo. Denk dat dat het mooiste past. Ben nu 62.5 en zou graag een strakker buik willen. Biceps vind ik prima zo. Triceps nog wat werk aan de winkel.

Vanmorgen weer lekker wezen trainen. 7 dagen 1500 calorieën op rij behaald 💪 op naar een nieuwe week. Vandaag benen

Squat 3x12 50kg
Bulgarian split squat 3x12 20 kg per been
Hip trust 3x12 60kg
Hip aduc ding naar buiten 3x15 50kg
Hip aduc ding naar binnen 3x25 40kg
Cable kick back 3x15 15kg per been

Nu snel eten en op naar werk 💪

Terug
Naar boven