Buttie88
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 8.975
- Lengte
- 1m62
Havermout amandelmelk water appel kaneel honing 🥰
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Havermout amandelmelk water appel kaneel honing 🥰
Haha you2 uiteraard 🤸♀️
Gaat goed. Ga zo doorVanmorgen met een opgeblazen gevoel opgestaan en dus trainen over geslagen. In plaats daarvan lekker een uur door de natuur wezen wandelen. Zalig vond ik het en wil ik proberen wat vaker te gaan doen. Ondertussen ook even stil gestaan bij de verandering van nu 3 kilo, relatief veel krachttraining en over het algemeen een gezond menu. Hoop dat het verschil in voor en na duidelijk is zonder beschrijving 😇

Helemaal mee eens!
Ziet er goed uit! Je hebt alleen op de 2e foto per ongeluk je rechter arm onjuist gepositioneerd 💪🏻😇Vanmorgen met een opgeblazen gevoel opgestaan en dus trainen over geslagen. In plaats daarvan lekker een uur door de natuur wezen wandelen. Zalig vond ik het en wil ik proberen wat vaker te gaan doen. Ondertussen ook even stil gestaan bij de verandering van nu 3 kilo, relatief veel krachttraining en over het algemeen een gezond menu. Hoop dat het verschil in voor en na duidelijk is zonder beschrijving 😇
Ziet er goed uit! Je hebt alleen op de 2e foto per ongeluk je rechter arm onjuist gepositioneerd 💪🏻😇
Zelfspot rules!Thanks 😇 Geloof mij zo lijkt het nog alsof daar iets te verbergen valt🤣
Ik denk dat dat nog wel meevalt. blij zijn hoe je bentThanks 😇 Geloof mij zo lijkt het nog alsof daar iets te verbergen valt🤣
Helemaal mee eens.Ik denk dat dat nog wel meevalt. blij zijn hoe je bent
hmm, dat heb ik vaker gehoord
Ik denk dat dat nog wel meevalt. blij zijn hoe je bent
Klopt, dit was de echo die precies op het juiste moment te lezen viel....
Ding ding!Hip aduc ding naar buiten 3x15 50kg
Hip aduc ding naar binnen 3x25 40kg
Hierbij een ezelsbruggetje voor je;Hip aduc ding naar buiten 3x15 50kg
Hip aduc ding naar binnen 3x25 40kg