Fitness Seller

Training voeding en progressie diary

• Topic Starter Topic Starter
Oei is niet altijd groei. Pijn kan ook een indicator zijn dat er iets niet helemaal goed zit. Als je gwn spierpijn hebt dat is prima, lekker herstellen.

Voelt wel als een flinke spierpijn inderdaad. Magnesium erin en zo lekker in bed liggen 😇

Weer wat geleerd over mijzelf= het blijft niet bij 1 en zodra ik iets lekkers in huis haal kan ik er niet vanaf blijven. Iig zodra ik afwijk van mijn geplande voeding denk ik vrij snel (gaat wel om 1 dag) dat het toch al verpest is voor die dag. Het begon met saucijnbroodjes maken op het werk (2 stuks gegeten). Deze gecompenseerd door kwark met banaan te skippen. Best wel een kloten dag op het werk dus had geen zin meer om te koken en ipv koken havermout gemaakt en uiteindelijk 3 plakken cake weg gegeten. De rest snel in de otto gedumpt om niet nog meer te eten.

Dus morgen weer netjes aan de voeding houden en voortaan geen cake meer kopen 😁.

Weer wat geleerd over mijzelf= het blijft niet bij 1 en zodra ik iets lekkers in huis haal kan ik er niet vanaf blijven. Iig zodra ik afwijk van mijn geplande voeding denk ik vrij snel (gaat wel om 1 dag) dat het toch al verpest is voor die dag. Het begon met saucijnbroodjes maken op het werk (2 stuks gegeten). Deze gecompenseerd door kwark met banaan te skippen. Best wel een kloten dag op het werk dus had geen zin meer om te koken en ipv koken havermout gemaakt en uiteindelijk 3 plakken cake weg gegeten. De rest snel in de otto gedumpt om niet nog meer te eten.

Dus morgen weer netjes aan de voeding houden en voortaan geen cake meer kopen 😁.
Cake of pepernoten of chocola, het is allemaal vreterij.
Wel vervelend dat je dag niet lekker liep op t werk

Cake of pepernoten of chocola, het is allemaal vreterij.
Wel vervelend dat je dag niet lekker liep op t werk

Klopt en kan het dus het beste gewoon niet in huis hebben. Dan lijk ik ook vaak te worstelen met de trekkerij van wel doen/niet doen/ miss een klein stukje etc. Dus voor mij werkt het beste gewoon niks halen.

Dankjewel :) heb een best pittige doelgroep en meestal erg leuk en uitdagend maar soms zo'n dag dat je plankgas naar huis scheurt 😁 dus morgen weer nieuwe ronde nieuwe kansen 💪

Klopt en kan het dus het beste gewoon niet in huis hebben. Dan lijk ik ook vaak te worstelen met de trekkerij van wel doen/niet doen/ miss een klein stukje etc. Dus voor mij werkt het beste gewoon niks halen.

Dankjewel :) heb een best pittige doelgroep en meestal erg leuk en uitdagend maar soms zo'n dag dat je plankgas naar huis scheurt 😁 dus morgen weer nieuwe ronde nieuwe kansen 💪
Jammer dat je er niet alleen maar naar cake. Morgen balansdag ? 💪🏻

Heb je nog wel wat voor mij bewaard ?
😋

• Haha
Waarderingen: K82
1 donut gegeten om jou een hart onder de riem te steken.
Vanaf nu weer schoon eten.

1 donut gegeten om jou een hart onder de riem te steken.
Vanaf nu weer schoon eten.
Do nut!

61HclR-FDYL._AC_UF894,1000_QL80_.jpg

Vanmorgen weer lekker wezen sporten. 3 dagen krachttraining zit er weer op dus morgen hardlopen

Schouder Side raise kabel 3x12 7kg per ksnt
Bar upright row 3x12 20kg
Seated dumbell shoulder press 3x10 2 dumbels 8kg

Triceps Overhead extension 3x12 10kg
Tricdps pushdown brede staaf 3x12 25kg
Triceps pushdown driehoekje 3x12 25kg
Triceps pushdown stoel 3x12 40kg

Buikspieren side bend 3x25 10kg per kant

20 minuten loopband helling 6 snelheid 5.5

💪💪

Mooi doel zeg! Hoelang ben je er mee bezig?
Vanaf eind Maart, netjes gaan eten en precies bijgehouden zat ik op 3500kcal. Rond de 95kg.

Vanaf eind April naar 3000kcal en vanaf half Mei naar 2750 en vanaf deze week beetje cardio erbij, als ik er energie en tijd voor heb. Nu rond de 90.5kg en misschien nog 2kg te gaan.
Geen honger, geen creavings maar elke dag bijna hetzelfde eten.
Over 4wkn vakantie, dan ook netjes blijven eten en rond dat gewicht blijven.

Wandelen met de hond zie ik niet als cardio, dat doe ik al jaren. Dan eens een half uur soms een uur per dag.

Laat de ouwe maar weg en zet je dochter aan de ketting, als ik per ongeluk in haar richting glimlach is ze van mij.

Oftewel ik kan je vrouw of je dochter doen.
zal me even verlagen naar jouw nivo.
Die trappen je zo de vernieling in, vergis je niet

Alleen maar liefde hier.

Peace dames!

Terug
Naar boven