Fitness Seller

Training voeding en progressie diary

Mschn een beetje een rare suggestie.

Maar heb je een satisfyer thuis ?

Dat helpt ook bij stress, dan pak je iedere keer als je zin hebt om te snacken je robotische vriend en dan geef je jezelf even een beloning voor iedere keer dat je verkeerd eten laat staan.

Zo train je je hersenen via een dopamine beloningssysteem om pauper voedsel te laten staan.

Deze tip komt uit mijn persoonlijke trainingsprogramma voor vrouwen te koop voor 666 euro op toyboyroy.nl

• Topic Starter Topic Starter
Vanaf eind Maart, netjes gaan eten en precies bijgehouden zat ik op 3500kcal. Rond de 95kg.

Vanaf eind April naar 3000kcal en vanaf half Mei naar 2750 en vanaf deze week beetje cardio erbij, als ik er energie en tijd voor heb. Nu rond de 90.5kg en misschien nog 2kg te gaan.
Geen honger, geen creavings maar elke dag bijna hetzelfde eten.
Over 4wkn vakantie, dan ook netjes blijven eten en rond dat gewicht blijven.

Wandelen met de hond zie ik niet als cardio, dat doe ik al jaren. Dan eens een half uur soms een uur per dag.

Wow delicated hoor! Dus sinds eind maart naar nu 4.5kg eraf? Gewoon wandelen is in mijn ogen ook geen cardio maar draagt positiever bij aan je doel dan een half uur op de bank zitten 😁. Waar gaat de vakantie naar toe? Mijn vakantie heb ik echt alle eet regels losgelaten haha dus knap dat je je dan aan de voeding kunt houden. Jij nog 2kg ik nog 2.5 💪 maar gezien jou voortgang vanaf maart ga je dat eerder halen dan mij! Leuk 😊

Mschn een beetje een rare suggestie.

Maar heb je een satisfyer thuis ?

Dat helpt ook bij stress, dan pak je iedere keer als je zin hebt om te snacken je robotische vriend en dan geef je jezelf even een beloning voor iedere keer dat je verkeerd eten laat staan.

Zo train je je hersenen via een dopamine beloningssysteem om pauper voedsel te laten staan.

Deze tip komt uit mijn persoonlijke trainingsprogramma voor vrouwen te koop voor 666 euro op toyboyroy.nl

🤣🤣🤣🤣🤣🤣 krijg alleen maar trek van inspanning

@marina1975

Ik kan al een paar dagen geen foto toevoegen met het icoontje. Alleen als bestand onderaan. Zie print screen. Die bovenste is lichter van kleur en kan ik niet aanklikken

Bijlagen

• Screenshot_20240522-174948_Chrome.jpg
    Screenshot_20240522-174948_Chrome.jpg
    78,1 KB · Weergaven: 41
  • Like
Waarderingen: K82
Rechts boven dat vierkantje met vergrootglas ff uit klikken.

Zuid Duitsland/Oostenrijk.

Tataaaaaa thank you!!

En lekker zeg, hoelang ga je?

• Like
2weekjes, ga daar wel trainen dit keer. Das leuk andere omgeving/ apparatuur. En minder wandelen en fietsen.

Vanmorgen weer lekker wezen rennen. Perfecte temperatuur buiten en weer een prachtige zonsopgang. Had nog wat lichte spierpijn van maandag dus kwam wat langzaam op gang. Was aardig verrast door de gelopen tijd toen ik terugkwam. Lekker fris begin van de dag iig!
Screenshot_20240523-062538_Samsung Health.jpg
20240523_055947.jpg

Vanmorgen weer lekker wezen rennen. Perfecte temperatuur buiten en weer een prachtige zonsopgang. Had nog wat lichte spierpijn van maandag dus kwam wat langzaam op gang. Was aardig verrast door de gelopen tijd toen ik terugkwam. Lekker fris begin van de dag iig!
20240523_055947.jpg
Goedemorgen, lekker bezig hoor!

20240523_055947.jpg
Goeie bicep

Goeie glutes

• Like
Haha doe ik! Eerst 62kg wegen dan is de traktatie eenmalig spare ribs en dan weer door 👌
62kg zegt weinig, en je bent best klein. mijn dochter van 25 weegt dat ook bij 1.73m, en zal niet veel schelen met die van 28j
zou eerder kijken naar 20% vetpercentage

62kg zegt weinig, en je bent best klein. mijn dochter van 25 weegt dat ook bij 1.73m, en zal niet veel schelen met die van 28j
zou eerder kijken naar 20% vetpercentage

Ja goed punt inderdaad. Heb laatste zo'n huidplooimeter gehaald dus een x de tijd voor nemen. Wil ook nog steeds cm meten maar voel mij al een paar weken heel opgeblazen dus wacht daar nog even mee. Vanmorgen recept bij de apotheek opgehaald dus hopelijk gaat dat aanslaan en kan ik een x meten

Eerste gedachten toen de wekker ging was : ik ga zo niet hardlopen. Uiteindelijk toch gegaan haha. Morgenmiddag een gezichtsbehandeling en mag ik 24 uur niet sporten. Dus als ik de energie heb Morgenvroeg benen, zondag skippen en maandag weer rug
Screenshot_20240524-063218_Samsung Health.jpg
20240524_060536.jpg

Eerste gedachten toen de wekker ging was : ik ga zo niet hardlopen. Uiteindelijk toch gegaan haha. Morgenmiddag een gezichtsbehandeling en mag ik 24 uur niet sporten. Dus als ik de energie heb Morgenvroeg benen, zondag skippen en maandag weer rug
Screenshot_20240524-063218_Samsung Health.jpg
20240524_060536.jpg

Discipline makes you sexy

Terug
Naar boven