AndroidHealthClinic

Training voeding en progressie diary

Eerste gedachten toen de wekker ging was : ik ga zo niet hardlopen. Uiteindelijk toch gegaan haha. Morgenmiddag een gezichtsbehandeling en mag ik 24 uur niet sporten. Dus als ik de energie heb Morgenvroeg benen, zondag skippen en maandag weer rug
Screenshot_20240524-063218_Samsung Health.jpg
20240524_060536.jpg
Kalfjes!!
Skattig hoor!

Eerste gedachten toen de wekker ging was : ik ga zo niet hardlopen. Uiteindelijk toch gegaan haha. Morgenmiddag een gezichtsbehandeling en mag ik 24 uur niet sporten. Dus als ik de energie heb Morgenvroeg benen, zondag skippen en maandag weer rug
Goed dat je toch bent gaan sporten. 💪

• Topic Starter Topic Starter
Vanmorgen wel wezen trainen maar niet echt lekker. Last van mijn hormonen. Energieloos, down gevoel en haat de wereld. Training ook niet volledig gedaan

Squat 3x12 50kg
Bulgarian split squat 3x12 20kg per been
Hip trust 3x12 60kg

20minuten loopband

Vanmorgen wel wezen trainen maar niet echt lekker. Last van mijn hormonen. Energieloos, down gevoel en haat de wereld. Training ook niet volledig gedaan

Squat 3x12 50kg
Hip trust 3x12 60kg

20minuten loopband
Morgen weer nieuwe ronde nieuwe kansen 💪

Squat 3x12 50kg
Hip trust 3x12 60kg

20minuten loopband
Kom maar hierheen, kun je samen met mijn vriendin de wereld haten. Ze heeft nu haar maandelijkse party....ik hou me wijselijk stil.

Ja inderdaad morgen weer een nieuwe kans. Accepteer het vandaag ook maar gewoon voor mijzelf ipv mij er druk om te maken. Iig dag 6 op rij sporten gehad dus x wat minder moet kunnen. Zit nu lekker bij de broodbode 😇

Ja inderdaad morgen weer een nieuwe kans. Accepteer het vandaag ook maar gewoon voor mijzelf ipv mij er druk om te maken. Iig dag 6 op rij sporten gehad dus x wat minder moet kunnen. Zit nu lekker bij de broodbode 😇
Juist, luister vooral naar je wijze geest en radicale acceptatie is het beste wat je kunt doen 😉

Squat 3x12 50kg
Hip trust 3x12 60kg

20minuten loopband
Mij ook ?
:sad:

Wie Geht's ?

Ze had in de planning om zondag te trainen. Hopelijk heeft ze leukere dingen te doen dan loggen :thumb:

Volgens mij in slaap gevallen...

Haha zondag moest ik dus werken. Helaas wat onverwachte gebeurtenissen op werk dus een lange lange dag en ivm gezichtsbehandeling zaterdag mocht ik 24 uur niet sporten.

Qua gewicht een motivatie dip. Hield mij netjes aan de voeding en ging niks af dus besloten 4 weken mij aan de voeding te houden en niet te wegen. Kiekn hoe dat giet. Gisteren wezen shoppen en die armpjes en beentjes zijn lekker in shape. Nu de pens nog enzo

Vanmorgen combi training ivm tijd en als ik mij na 2 dagen niks doen hou aan de planning train ik benen niet 2x per week en dat betekent auw! Dus Vanmorgen

3x7 pull ups met elastiek (elastiek lichtere variant)
3x12 10kg tricep oveehead extension dumbell
3x12 25kg triceps pulldown lange staaf
3x12 25kg triceps pulldown driehoekje

3x12 7kg Shoulder side raise kabel
3x12 20kg bar upright row
3x12 10kg front raise kabel brede stang

20min loopband snelheid 5.5 helling 6.5

Morgen rennen 🤸‍♀️

Haha zondag moest ik dus werken. Helaas wat onverwachte gebeurtenissen op werk dus een lange lange dag en ivm gezichtsbehandeling zaterdag mocht ik 24 uur niet sporten.

Qua gewicht een motivatie dip. Hield mij netjes aan de voeding en ging niks af dus besloten 4 weken mij aan de voeding te houden en niet te wegen. Kiekn hoe dat giet. Gisteren wezen shoppen en die armpjes en beentjes zijn lekker in shape. Nu de pens nog enzo

Vanmorgen combi training ivm tijd en als ik mij na 2 dagen niks doen hou aan de planning train ik benen niet 2x per week en dat betekent auw! Dus Vanmorgen

3x7 pull ups met elastiek (elastiek lichtere variant)
3x12 10kg tricep oveehead extension dumbell
3x12 25kg triceps pulldown lange staaf
3x12 25kg triceps pulldown driehoekje

3x12 7kg Shoulder side raise kabel
3x12 20kg bar upright row
3x12 10kg front raise kabel brede stang

20min loopband snelheid 5.5 helling 6.5

Morgen rennen 🤸‍♀️
Goed bezig, ook nog lichter elastiek met pull-ups. Komt helemaal goed!

Laatst bewerkt:
Pootjes aanspannen gaat steeds mooier 😁 al zeg ik het zelf 🤣. Helaas de camera beschadigd dus scherper dan dit lukt niet. Zal vd week x mijn werktelefoon meeslepen naar de sportschool 💪
Inhoud alleen zichtbaar voor geregistreerde leden!

Goed bezig, ook nog lichtere elastiek met pull-ups. Komt helemaal goed!
Thnx! Zit ook met periode ding enzo maar kan merken dat de weegschaal soms demotiverend werkt dus kijken of een maandje niet wegen wat meer consistentie geeft.

• Bicep
Waarderingen: K82
Blij dat je niet bent verdwaald of in het Belgisch, verloren gelopen.

Heb jullie ook gemist hoor 🥰

Terug
Naar boven