XXL Nutrition

Training voeding en progressie diary

Alweer een jaar fanatiek aan het sporten en inmiddels alweer een half jaar hier. Sporten is consistent en voeding blijft zo nu en dan een dingetje. Blijft mentaal een challenge en heb de neiging rotgevoelens op te lossen door lekker te eten en daarbij is eten gewoon echt lekker en een fijn tijdverdrijf. Dus nog genoeg winst in te halen maar er komt een dag dat mijn buik strakker is 😁. Gelukkig nog steeds plezier in het sporten en blijft een heerlijk momentje voor mijzelf in de vroege ochtend. Huidig fysiek stevig 👌

Inhoud alleen zichtbaar voor geregistreerde leden!
Niet onzeker zijn over je buik je hebt een fantastisch lijf mijn respect heb je blijf zo doorgaan

Lekker Buttie . Ziet er goed uit!

Top bezig zo doorgaan dame!

• Topic Starter Topic Starter
Hier weer even een update van mijn kant. Ondanks de leuke klik en de fijne support van Wovano zijn kant heb ik besloten dat het zonde van zijn energie en mijn geld is op dit punt door te gaan met coachen. En hierdoor in goed overleg vorige week besloten de coaching te stoppen. Niks ten nadelen van Wouter want ik kan hem iedereen aanraden. Begripvol maar tevens eerlijk en direct wat ik ontzettend kon waarderen.

Consistent trainen is niet de issue maar consistentie met eten is des te meer de uitdaging. Had er de afgelopen weken ook even geen zin meer in + de nodige uitdagingen op privé gebied + vond het daarbij erg fijn iedere training volle energie te hebben door het eten + vond dat ik het allemaal wel kon hebben 😅. Dus tel de plusjes maar op 🫢

Naja zo stond ik vorige week zondag op de weegschaal en voor de spiegel en realiseerde mij dat ik niet gelukkiger wordt van die dikke buik dus sindsdien weer streng op de voeding. Zal vast veroordeeld worden gezien dit niet de eerste x is dat ik zo'n punt bereik maar dat laat ik maar voor wat het is want vind het forum nog altijd leuk en wil toch zo nu en dan mijn weg blijven delen. Mede in de hoop dat andere dames en wellicht heren die strugglelen zien dat het niet bij iedereen altijd succesjes zijn. Vallen en opstaan is iig wel consistent aanwezig 😁

Shape voller maar komen er wel 😊
Inhoud alleen zichtbaar voor geregistreerde leden!

Laatst bewerkt:
Zal vast veroordeeld worden gezien dit niet de eerste x is dat ik zo'n punt bereik maar dat laat ik maar voor wat het is want vind het forum nog altijd leuk en wil toch zo nu en dan mijn weg blijven delen.
Zolang jij vrouw bent en zo nu een dan een foto post zal dat zo'n vaart niet lopen. :trollface:

Ik hou van dikke billen dus alleen maar goed dat je bent aangekomen hahaha😜

Heb je al eerder gezegd dat je minder hard voor jezelf moet zijn. De meesten hier hebben het met up en downs gedaan en er is niks lastiger dan 365 dagen alles eruit te halen op voedingsgebied. Onze hele maatschappij is ingericht op de verleiding van eten.

Een keuze maken door te stoppen met de coaching en het hier te posten getuigd van ballen en heb ik persoonlijk alleen maar respect voor. Wouter heeft je de weg gewezen en je weet wat er voor nodig is.

Dan volg je eigen pad om daar te komen en je bent zelf kritisch en dat is stap 1👍🏻✌🏻

Zonder diepe dalen geen grote hoogtes!

Ik hou van dikke billen dus alleen maar goed dat je bent aangekomen hahaha😜

Hahaha dankjewel! Iets met rond en gezond 🤭
Heb je al eerder gezegd dat je minder hard voor jezelf moet zijn. De meesten hier hebben het met up en downs gedaan en er is niks lastiger dan 365 dagen alles eruit te halen op voedingsgebied. Onze hele maatschappij is ingericht op de verleiding van eten.

Klopt en het is ook allemaal zo lekker 🥺 en soms lijkt het hier of de meesten het allemaal bijna altijd en overal onder controle hebben. Veel respect voor hoor 😊
Een keuze maken door te stoppen met de coaching en het hier te posten getuigd van ballen en heb ik persoonlijk alleen maar respect voor. Wouter heeft je de weg gewezen en je weet wat er voor nodig is
Dan volg je eigen pad om daar te komen en je bent zelf kritisch en dat is stap 1👍🏻✌🏻

Zonder diepe dalen geen grote hoogtes!

Dankjewel tof dat je dat zegt! Ik ga weer met plezier op weg en hou jullie zo nu en dan op de hoogte van mijn ontwikkelingen 🥰

We zijn geen robots al lijkt het soms wel zo. Net nog een flinke cheatmeal gehad haha. Je ziet er goed uit👌👍

Klopt en het is ook allemaal zo lekker 🥺 en soms lijkt het hier of de meesten het allemaal bijna altijd en overal onder controle hebben. Veel respect voor hoor 😊
Goed bezig topper.
Voor de contest heb ik ook veel motivatie verbruikt, die mis ik nu een beetje. Voeding weeg en tel ik niet, ik hou mijn gewicht wel in de gaten en verder ga ik ook goed gevuld, kort en zwaar trainen :thumb:
Ik denk ook dat als ik een coaching traject ga volgen, ik de lol in het trainen verlies. Alles on point naast baan en privé leven vraagt nogal wat.
Maar succes met trainen en eet smakelijk :)

We zijn geen robots al lijkt het soms wel zo. Net nog een flinke cheatmeal gehad haha. Je ziet er goed uit👌👍

Lief dankjewel 😊 natuurlijk moet je nergens en zeker niet hier je voleten idealiseren. Maar wel fijn te lezen dat je niet de enige bent toch 😊

Laatst bewerkt:
Leuk dat je een update geeft. Het kan niet altijd enkel goed gaan. Gewoon doorgaan zoals het lukt en keuzes maken waar jij je goed bij voelt, die je vol kan houden. En vooral ook plezier erin houden. 😊

Goed bezig topper.
Voor de contest heb ik ook veel motivatie verbruikt, die mis ik nu een beetje. Voeding weeg en tel ik niet, ik hou mijn gewicht wel in de gaten en verder ga ik ook goed gevuld, kort en zwaar trainen :thumb:

Dankjewel muscle man! Wel heel fijn hè dat goed eten icm trainen. Merk nu nl wel weer dat ik op lage calorieën trainen zwaarder vind en minder leuk ofzo door minder energie. Magoed gewicht moet nu toch echt wel eerst weer even omlaag dus incasseer het minder zin wel even.

Ik denk ook dat als ik een coaching traject ga volgen, ik de lol in het trainen verlies. Alles on point naast baan en privé leven vraagt nogal wat.
Maar succes met trainen en eet smakelijk
Ja precies. Vind het dan ook mooi dat voor anderen coaching motiverend werkt maar bij mij werd het dan te serieus ofzo. En check ins was ik ook slecht in. Als ik een bad mood had skipte ik het ook gewoon en zo werkt een traject natuurlijk niet. En doe graag wat ik zelf wil heb ik gemerkt 😉

Haha dankjewel we blijven natuurlijk gewoon doorgaan 💪

Leuk dat je een update geeft. Het kan niet altijd enkel goed gaan. Gewoon doorgaan zoals het lukt en keuzes maken waar jij je goed bij voelt, die je vol kan houden. En vooral ook plezier erin houden. 😊

Dankjewel! En denk ook dat dat (tenminste voor mij) het beste werkt. Blijf op het punt komen dat ik eet waar ik zin in heb en blijf op het punt komen dat ik denk en nu moet het anders. Niet ideaal maar toch een bepaalde balans die blijkbaar voor mij het beste werkt 😊

• Heart
Waarderingen: Loca
Je bent nu eenmaal een perfectionist met een eigen willetje en karakter. Maar vergeet niet dat het nooit allemaal zwart of wit is.
Trainen is vaak een kwestie van ritme... in de flow zitten. Voeding is t lastige. Het is niet alleen knop om en aan. Je merkt zoveel dingen en gevoel en toch dat stukje zelf "ergens" controle over willen houden.

Je doet t juist goed door te kiezen wat jij aankan en je gevoel. Er zijn maar weinig mensen die 100% alle knoppen om kunnen zetten.

Respect voor je open en eerlijkheid. Denk dat iedereen die jou volgt gewoon zal blijven volgen. 🙂
Je pikt de complimenten èn kritiek op en je staat open voor meningen.

Top meid👍 gewoon knallen op jouw manier!👊

Je komt er wel. Het is geen sprint!
Geniet van je weg naarje doel. Dan doe je er gewoon wat langer over. 💪

Enne... nice Butt(ie) :eyebrow:

Erg open en eerlijk respect je had ook niet meer kunnen posten.

Tijdens je traject heb je vast veel kunnen leren van voeding/training.

ik weet zeker dat je zelf nog goede resultaten kan boeken en inderdaad een beetje genieten van het leven mag ook wel….

Trots op je meid

Is het gebrek aan iemand dichtbij die je dagelijks steunt oa een partner het punt vaak waardoor je de verleiding niet kan weerstaan naar wat te gaan snaaien? Wellicht verveling of sociale druk vd omgeving/werk om gewoon “gezellig” mee te borrelen?

Alles draait om discipline en doorzettingsvermogen, vooral in de “moeilijke” tijden. Als het allemaal zo makkelijk was had immers iedereen wel een sixpack en liep men niet zoals @RookworstXL jaren te kutte.

Goed dat het geprobeerd hebt om het in eigen beleving te ervaren. Je ziet er goed en fit uit en probeer voor jezelf gewoon balans te vinden en alsnog die spareribs wekelijks te eten, maar de dagen eromheen toch weer terugval te maken naar de rijst met boontjes.

Is het gebrek aan iemand dichtbij die je dagelijks steunt oa een partner het punt vaak waardoor je de verleiding niet kan weerstaan naar wat te gaan snaaien? Wellicht verveling of sociale druk vd omgeving/werk om gewoon “gezellig” mee te borrelen?

Alles draait om discipline en doorzettingsvermogen, vooral in de “moeilijke” tijden. Als het allemaal zo makkelijk was had immers iedereen wel een sixpack en liep men niet zoals @RookworstXL jaren te kutte.

Goed dat het geprobeerd hebt om het in eigen beleving te ervaren. Je ziet er goed en fit uit en probeer voor jezelf gewoon balans te vinden en alsnog die spareribs wekelijks te eten, maar de dagen eromheen toch weer terugval te maken naar de rijst met boontjes.
Just being human.
Soms werk je er knetter hard voor, maar blijkt dat averechts te werken, doe je daarna een periode relaxed, ga je ineens als een speer richting je doel.
Das een nadeel van naturel trainen, dat is geen constante stijgende lijn zo als je waarschijnlijk bij anabolen gebruik wel hebt. (?)
En wat de invloed van al die andere factoren betreft heb ik alleen ' stress ' wat ik echt terug kan vinden in mijn prestaties. 1 slechte nacht een dag minder goed gegeten maakt niet uit, maar een paar uur stressen vind ik wel terug.

Terug
Naar boven