AndroidHealthClinic

Training voeding en progressie diary

Blijft gezellig hier... 🤣

• Heart
Waarderingen: GruX
1000005096.gif

Lekker man! Hiervoor zit ik ook dit forum! @AK is ook een softe zak de laatste tijd…. En Seth is alleen maar aan het kloagen! Kleine b*ch!

• Haha
Waarderingen: K82
Lekker man! Hiervoor zit ik ook dit forum! @AK is ook een softe zak de laatste tijd…. En Seth is alleen maar aan het kloagen! Kleine b*ch!
Zit krap met mijn punten dus kan niet los gaan. Ben momenteel een gedichtje aan het maken voor de mods zodat ik wat vermindering van punten krijg

Jups 8 maanden verder sinds mijn ontdekkingstocht in voeding en krachttraining en een waar leerproces waar nog geen einde aan zit.
That's the spirit.
En laat je vooral niet wijsmaken dat iemand alles vanaf het begin onder controle heeft.
En elk jaar 10% verbeteren is ook vooruitgang :thumb:

@Kathlinoo zal in veel dingen gelijk hebben, en ze ziet er echt fit uit... maar wat is dat nou eigenlijk waard? Als je een ander geeneens normaal feedback kunt geven.

Kus op je buttie :D

Zo snel laat ik mij niet verslaan 😁 dit was voor het eerst dus gaat vroeg of laat lukken 💪
Als je nog geen half uur aan een stuk kan lopende zone 2 waarschijnlijk bijna niet haalbaar. Ik zou geeoon opbouwen tot je dat kunt. Als je dan 3x per week loopt doe je 1 ‘long run’ heel rustig (tempo zodat je een gesprek kunt voeren met wat ademhalen tussendoor), 1 temporun (oncomfortabel hard, je kunt net wat zeggen) en een intervaltraining.

Je zult zien dat als je dit even volhoudt je hartslag bij de long run echt laag kan blijven. Maar zou me er niet blind op staren.

That's the spirit.
En laat je vooral niet wijsmaken dat iemand alles vanaf het begin onder controle heeft.
En elk jaar 10% verbeteren is ook vooruitgang :thumb:

@Kathlinoo zal in veel dingen gelijk hebben, en ze ziet er echt fit uit... maar wat is dat nou eigenlijk waard? Als je een ander geeneens normaal feedback kunt geven.

Kus op je buttie :D
Heb in het begin genoeg "normale" feedback gegeven, maar als je na maanden nog steeds zit aan te modderen moet je niet verschieten dat er ook eens een kritische comment passeert. Ik denk, in tegenstelling tot jou, niet met m'n lul.

Als je tot in den treure "discipline is sexy" zit te roepen mag je ook wel eens wat discipline tonen.

Terug
Naar boven