Buttie88
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 8.965
- Lengte
- 1m62
Ja ik kan het alleen maar aanmoedigen. Dus dan wordt je samen met mij een Early bird? 😁
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hehe wie weet. Ik word vaak al om 6 uur in de ochtend wakker, dus dat ben ik al een beetje… hihi 🤪Ja ik kan het alleen maar aanmoedigen. Dus dan wordt je samen met mij een Early bird? 😁
Als je de flexibiliteit daarvoor hebt, kun je ook kiezen voor (lower body -> upper body -> hardlopen -> rust) en dit steeds herhalen. Het schema schuift dan wel elke week een dag op.
Is kettlebell training niks voor jou?
Combinatie van kracht cardio flexibiliteit
Lekker bezig weer. Ondanks dat 404 meestal niet best isWel weer even wennen aan het feit dat de vakantie voorbij is en ik weer op moet schieten. Ondanks dat heerlijk getraind en het gevoel dat nieuwe schema zorgt dat ik meer uit de training kan halen. Benen flink toegetakeld vanmorgen dus voldaan aan de dag beginnen ✌️
![]()

Lekker bezig weer. Ondanks dat 404 meestal niet best is![]()
Vertel mij watHaha zo zie je maar weer hoe belangrijk context is 😁
Sterkte ermee..De week begon erg lekker en met zin in het nieuwe schema. Helaas begon ik woensdag mij steeds slechter te voelen en in de loop van de dag kon ik geen slok water meer binnenhouden. Vermoed een buikgriep. Sporten en werken zijn allebei geen optie en hoop vandaag iig weer wat te kunnen drinken en eten en aan te sterken. Momenteel kost lopen naar de kraan al teveel energie 🤦♀️. Op naar betere dagen 💪