MuscleMeat

Training voeding en progressie diary

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.963
Gisteren weer lekker benen getraind en vanmorgen ub. Het is allemaal lekker als je daarnaast niet 36 uur werkt 😁. Hierna beetje ramen wassen, serietje kijken, kastjes uitzoeken etc. Ga de vakantie missen!

Heb nu wel donderdag een rustdag gehouden en dit lijkt de 3e en 4e kt wel ten goede te komen. Kom dan alleen weer in de knoei met de wens 2x pw hardlopen en zou dan naar 1x moeten. Blijft mijn uitdaging dus weer lekker puzzelen de komende tijd.

1000033264.jpg

Als je de flexibiliteit daarvoor hebt, kun je ook kiezen voor (lower body -> upper body -> hardlopen -> rust) en dit steeds herhalen. Het schema schuift dan wel elke week een dag op.

• #1.965
Als je de flexibiliteit daarvoor hebt, kun je ook kiezen voor (lower body -> upper body -> hardlopen -> rust) en dit steeds herhalen. Het schema schuift dan wel elke week een dag op.

Ja mooie inderdaad en het overwegen waard. Dat laatste vind mijn gewoontedrang wat lastig maar denk dat dit wel beter bij mijn wensen past en ik zo meer uit iedere training kan halen.

Is kettlebell training niks voor jou?
Combinatie van kracht cardio flexibiliteit

• #1.967
  • #1.968
Vanmorgen weer wezen hardlopen en ondanks de error besloten om een andere verdeling te proberen. Dus dag 1 lb, dag 2 ub, dag 3 hardlopen en dan rust. Kijken of ik de dagen dan ook wat fruitiger doorkom. Thnx @imnewhere voor het meedenken

Ga dat buiten hardlopen wel missen overigens als het echt weer te koud en donker wordt 😎

1000033282.jpg

Even een vraagje tussendoor zo.
Had jij niet een trainer/coach ofzo?
(ik was al een tijdje niet meer echt actief op het forum hier)
Vroeg het me gewoon af.
Ik zal verder niet vragen hoe of wat enzo.
Als het zo is dan is het zo en zo niet dan niet :D

• #1.970
Ja klopt dat heb ik een tijdje geprobeerd maar tot de conclusie gekomen dat ik het puzzelen met schema's op gebied van sporten en voeding graag zelf doe 😊.

• #1.971
Wel weer even wennen aan het feit dat de vakantie voorbij is en ik weer op moet schieten. Ondanks dat heerlijk getraind en het gevoel dat nieuwe schema zorgt dat ik meer uit de training kan halen. Benen flink toegetakeld vanmorgen dus voldaan aan de dag beginnen ✌️

1000033337.jpg

Wel weer even wennen aan het feit dat de vakantie voorbij is en ik weer op moet schieten. Ondanks dat heerlijk getraind en het gevoel dat nieuwe schema zorgt dat ik meer uit de training kan halen. Benen flink toegetakeld vanmorgen dus voldaan aan de dag beginnen ✌️

1000033337.jpg
Lekker bezig weer. Ondanks dat 404 meestal niet best is :laugh:

• #1.975
De week begon erg lekker en met zin in het nieuwe schema. Helaas begon ik woensdag mij steeds slechter te voelen en in de loop van de dag kon ik geen slok water meer binnenhouden. Vermoed een buikgriep. Sporten en werken zijn allebei geen optie en hoop vandaag iig weer wat te kunnen drinken en eten en aan te sterken. Momenteel kost lopen naar de kraan al teveel energie 🤦‍♀️. Op naar betere dagen 💪

Meh, beterschap!

De week begon erg lekker en met zin in het nieuwe schema. Helaas begon ik woensdag mij steeds slechter te voelen en in de loop van de dag kon ik geen slok water meer binnenhouden. Vermoed een buikgriep. Sporten en werken zijn allebei geen optie en hoop vandaag iig weer wat te kunnen drinken en eten en aan te sterken. Momenteel kost lopen naar de kraan al teveel energie 🤦‍♀️. Op naar betere dagen 💪
Sterkte ermee..

Beterschap, ... de stad is voor jou, doe jij zo het licht aan, ik ga slapen.

Voel je je alweer wat beter?

Terug
Naar boven