- Waardering
- 8.736
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kijk je wel uit met dat joggen.. Dat kan harlopen allemaal...Ga echt niet in mijn blote billen liggen 🤣
Gisteren nog een dagje uitgerust en vandaag weer gestart met een stukje joggen. Viel enerzijds tegen na een weekje zo goed als niks doen en anderzijds weer fijn mijn lichaam aan het werk te zetten. Hoe dan ook zit het er weer op en morgen maar eens kijken of mijn benen nog kracht hebben 😎
![]()

@Nielsmas30 de tweede?Kijk je wel uit met dat joggen.. Dat kan harlopen allemaal...![]()
Wie? En nee.
7 maaltijden? Hoeveel tijd zit er tussen de maaltijden als ik vragen mag?
18.15 naar bed? Wat nou als je een late dienst heb dan heeft dat toch gigantische impact op je ritme of weekend.Mag je vragen hoor 😁
Cor om 5 uur voor het sporten
9 uur kwark
11.00 havermout 1
13.00 havermout 2
15.00 boontjes
17.00 mexicomix
18.15 toetje en naar bed ✌️
18.15 naar bed? Wat nou als je een late dienst heb dan heeft dat toch gigantische impact op je ritme of weekend.
Ik vind de maaltijd om 15:00 iets van schattigs hebben ofzo.Mag je vragen hoor 😁
Cor om 5 uur voor het sporten
8/9 uur kwark
11.00 havermout 1
13.00 havermout 2
15.00 boontjes
17.00 mexicomix
18.15 toetje en naar bed ✌️

Dat is heel erg luxe! Hier ochtend, dag, avond en slaapdiensten….Nee 18.45 naar bed 😎 18.15 zou heel raar zijn natuurlijk 🤣. Ik werk van 9 tot 17 en het weekend maar ook dan starten wij in de ochtend. Wij hebben geen late dienst, nachtdiensten etc. Juist luxe voor een baan in de zorg 😇
Hoeveel uren werk je?Dat is heel erg luxe! Hier ochtend, dag, avond en slaapdiensten….
45 momenteel, 6x gym
Dat is heel erg luxe! Hier ochtend, dag, avond en slaapdiensten….
probeer wel mijn maaltijden aan te houden, maar dan verplaatst is het gewoon qua tijd. Ik wil wel echt om de 3 uur minimaal 20 gram eiwitten binnen krijgen.Ja klopt. Pittig hoor! Knap dat je je planning qua voeding en sport dan steeds weer moet aanpassen.
probeer wel mijn maaltijden aan te houden, maar dan verplaatst is het gewoon qua tijd. Ik wil wel echt om de 3 uur minimaal 20 gram eiwitten binnen krijgen.
Ja, ik wil dit juist in de toekomst….Ja vind het wel netjes. Zou 9 tot 17 bij je passen? Al is het uiteraard niet zo zwart wit. Als mijn cliënt om 9 uur in de rechtbank moet zijn begin ik uiteraard eerder en zo kan ik ook later vrij zijn als dat zo uitkomt.