Fitness Seller

Training voeding en progressie diary

:rolleyes: serieus, tan lines? Verkeerde strand geboekt ?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.942
:rolleyes: serieus, tan lines? Verkeerde strand geboekt ?

Ga echt niet in mijn blote billen liggen 🤣

Gisteren nog een dagje uitgerust en vandaag weer gestart met een stukje joggen. Viel enerzijds tegen na een weekje zo goed als niks doen en anderzijds weer fijn mijn lichaam aan het werk te zetten. Hoe dan ook zit het er weer op en morgen maar eens kijken of mijn benen nog kracht hebben 😎

1000033029.jpg

Ga echt niet in mijn blote billen liggen 🤣

Gisteren nog een dagje uitgerust en vandaag weer gestart met een stukje joggen. Viel enerzijds tegen na een weekje zo goed als niks doen en anderzijds weer fijn mijn lichaam aan het werk te zetten. Hoe dan ook zit het er weer op en morgen maar eens kijken of mijn benen nog kracht hebben 😎

1000033029.jpg
Kijk je wel uit met dat joggen.. Dat kan harlopen allemaal... :bang:

• #1.946
Lekker vroeg opgestaan. Vind maandag legday het allerfijnste van alle trainingen en geen zin in mensen op de apparaten die mijn rondje kunnen dwarsbomen 🙊. System of a down blijkt ook heerlijk om op te trainen en heb dan ook echt genoten van deze training. Was ook fijn om geen tijdsdruk te hebben van werk dus intensief getraind en toch rustig aan gedaan ✌️
Voelde mijn benen wel toen ik de sportschool uitliep dus vanmiddag nog even wandelen en verder genieten van vakantie en mooi weer 😎

1000033079.jpg

• #1.947
Ging weer uitmuntend vanmorgen. Bovenlichaam getraind en van alles een beetje gedaan. Morgen lekker hardlopen en nog even genieten van het vrij zijn. Start maandag weer en gelijk 3 weekenddiensten dus van 3 weken niks doen naar 3 weken 6 dagen werken 😑. Dus extra genieten deze week. Spierpijn benen wel aanwezig maar geen drama zoals ik verwacht had en wel een lekkere na pomp ✌.

1000033126.jpg

Inhoud alleen zichtbaar voor geregistreerde leden!

• #1.948
Gistermiddag begon de spierpijn en op het toilet gaan zitten was pijnlijk. Eenmaal in beweging ging het wel weer maar trappen, bukken etc was toch gevoelig. Vanmorgen nog niet helemaal over maar wel wezen hardlopen. Inmiddels dag 6 normaal eten na Mallorca en uitgekomen op 1576 calorieën per dag. Ik reken mijn trainingen niet mee zowel kracht niet als hardlopen en eet standaard iedere dag hetzelfde. Werkt het beste voor mij. Verder voel ik mij erg gezond op deze calorieën en deze samenstelling en wil dit zo lang mogelijk aanhouden 😊

Meal 1 = cor met wheydrip en frambozen
Meal 2 = kwark met banaan en nootjes
Meal 3 = havermout, whey, pindakaas
Meal 4 = havermout, whey, pindakaas
Meal 5 = boontjes, kip
Meal 6 = mexicomix, kip
Meal 7 = kwark,, bosbessen, chocolade

1000033151.jpg

1000033153.jpg

Laatst bewerkt:
7 maaltijden? Hoeveel tijd zit er tussen de maaltijden als ik vragen mag?

Mag je vragen hoor 😁

Cor om 5 uur voor het sporten
9 uur kwark
11.00 havermout 1
13.00 havermout 2
15.00 boontjes
17.00 mexicomix
18.15 toetje en naar bed ✌️
18.15 naar bed? Wat nou als je een late dienst heb dan heeft dat toch gigantische impact op je ritme of weekend.

• #1.952
18.15 naar bed? Wat nou als je een late dienst heb dan heeft dat toch gigantische impact op je ritme of weekend.

Nee 18.45 naar bed 😎 18.15 zou heel raar zijn natuurlijk 🤣. Ik werk van 9 tot 17 en het weekend maar ook dan starten wij in de ochtend. Wij hebben geen late dienst, nachtdiensten etc. Juist luxe voor een baan in de zorg 😇

Mag je vragen hoor 😁

Cor om 5 uur voor het sporten
8/9 uur kwark
11.00 havermout 1
13.00 havermout 2
15.00 boontjes
17.00 mexicomix
18.15 toetje en naar bed ✌️
Ik vind de maaltijd om 15:00 iets van schattigs hebben ofzo. :D
BOONTJES...
Niks geks of raars...
Gewoon...
Boontjes :eating:

Nee 18.45 naar bed 😎 18.15 zou heel raar zijn natuurlijk 🤣. Ik werk van 9 tot 17 en het weekend maar ook dan starten wij in de ochtend. Wij hebben geen late dienst, nachtdiensten etc. Juist luxe voor een baan in de zorg 😇
Dat is heel erg luxe! Hier ochtend, dag, avond en slaapdiensten….

• #1.959
probeer wel mijn maaltijden aan te houden, maar dan verplaatst is het gewoon qua tijd. Ik wil wel echt om de 3 uur minimaal 20 gram eiwitten binnen krijgen.

Ja vind het wel netjes. Zou 9 tot 17 bij je passen? Al is het uiteraard niet zo zwart wit. Als mijn cliënt om 9 uur in de rechtbank moet zijn begin ik uiteraard eerder en zo kan ik ook later vrij zijn als dat zo uitkomt.

Ja vind het wel netjes. Zou 9 tot 17 bij je passen? Al is het uiteraard niet zo zwart wit. Als mijn cliënt om 9 uur in de rechtbank moet zijn begin ik uiteraard eerder en zo kan ik ook later vrij zijn als dat zo uitkomt.
Ja, ik wil dit juist in de toekomst….

Terug
Naar boven