XXL Nutrition

Training voeding en progressie diary

Nou ben maandag echt slecht gegaan op de pulled pork hier dus durf niet meer. Helemaal niet gezien ik 11 uur uit moet checken en pas 22 uur vlieg 😁. Dus na mijn ontbijt uitbuiken bij het zwembad, wodkatje tegen de reisstress, wandelen na de boulevard voor een icecoffee en smoothie bowl, douchen op het strand om nog een beetje fris in de taxi te stappen naar de luchthaven.

1000032786.jpg
Als ik dat bed zo zie is het al een wonder dat je erop in slaap kan vallen. (en nee ik bedoel dan niet omdat het is omdat je koffer erop ligt)
Bed ziet er gewoon niet lekker uit om in te slapen.

Ja mooi advies! Vanaf zondag weer back in the game 😍.

Ga ik zeker proberen morgen dankjewel 🥰
Ja lekker bezig.
Nog 51 weken werken dan kom je dezelfde issues weer tegen....

Neem jezelf eens net zo serieus als je cliënten, want als jij jezelf niet kunt helpen, dan kun je anderen ook niet helpen, niet oprecht.

Verlaat je hoofd en ga voelen met je hart. En spreek je uit.
En wat een ander daar van vind, daar heb jij geen zeggenschap over. Maar in mijn optiek lijkt jouw leven meer op een vlucht ipv een leuk leven.

Nog 2 weken thuis vakantie houden of ziek melden en jezelf op nr. 1 zetten. En laat die Quick fix die spare ribs je geven maar achterwege, de high die jij nu denkt daar van te krijgen eindigt in de volgende down.
Probeer straks als je thuis bent op tijden te leven dat andere singles leven, dus niet s nachts sporten, maar ga eens uit, en ont- moet.

Succes topper, je bent dichter bij de oplossing als je het probleem serieus neemt.
Hasta la vista honey!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.923
Ja lekker bezig.
Nog 51 weken werken dan kom je dezelfde issues weer tegen....

Neem jezelf eens net zo serieus als je cliënten, want als jij jezelf niet kunt helpen, dan kun je anderen ook niet helpen, niet oprecht.

Verlaat je hoofd en ga voelen met je hart. En spreek je uit.
En wat een ander daar van vind, daar heb jij geen zeggenschap over. Maar in mijn optiek lijkt jouw leven meer op een vlucht ipv een leuk leven.

Nog 2 weken thuis vakantie houden of ziek melden en jezelf op nr. 1 zetten. En laat die Quick fix die spare ribs je geven maar achterwege, de high die jij nu denkt daar van te krijgen eindigt in de volgende down.
Probeer straks als je thuis bent op tijden te leven dat andere singles leven, dus niet s nachts sporten, maar ga eens uit, en ont- moet.

Succes topper, je bent dichter bij de oplossing als je het probleem serieus neemt.
Hasta la vista honey!

Ja snap je punt. Dankjewel voor je lieve eerlijke bericht! Iig 1 van de redenen waardoor ik mijn cliënten vaak goed begrijp. Nou to de naked point.

Een volledige vlucht kan ik niet beamen maar denk wel dat ik zogezegd zingeving mis en vanuit daar geregeld vluchtgedrag vertoon. Denk overigens niet dat mijn zingeving in uitgaan of mensen ontmoeten ligt op dit moment. Waarschijnlijk uiteindelijk wel in het mensen ontmoeten maar daarvoor moet ik eerst met wat angsten aan de slag en leren voelen en stilstaan ipv rennen 😊

Ja snap je punt. Dankjewel voor je lieve eerlijke bericht! Iig 1 van de redenen waardoor ik mijn cliënten vaak goed begrijp. Nou to de naked point.

Een volledige vlucht kan ik niet beamen maar denk wel dat ik zogezegd zingeving mis en vanuit daar geregeld vluchtgedrag vertoon. Denk overigens niet dat mijn zingeving in uitgaan of mensen ontmoeten ligt op dit moment. Waarschijnlijk uiteindelijk wel in het mensen ontmoeten maar daarvoor moet ik eerst met wat angsten aan de slag en leren voelen en stilstaan ipv rennen 😊
Autonomie, competentie en verbondenheid. De drie basisbehoeften van een mens.

Als ik jouw berichten zo vluchtig doorlees, valt daar nog wat aan te sleutelen. Wees vooral niet bang om alles zelf te moeten doen. Hulpvragen is sterk.

Laatst bewerkt:
En dit is nou waarom je zulke dingen niet moet delen op het internet.

De adviezen zijn goed bedoeld.
Zal best wel.
Maar de ene zegt dit en de andere dat.
Schiet niet echt op.
Ze zal zelf moeten kijken het beste voor haar is en wat werkt voor haar.
We kunnen hier wel van alles er nog wat adviseren (uit eigen ervaring of niet) maar iedereen is anders.
En kunnen leden hier wel de ene cliché naar de andere gooien.
Maar ze zou het toch zelf moeten doen/achter moeten komen.

• #1.931
En dit is nou waarom je zulke dingen niet moet delen op het internet.

Niet in details maar doen alsof alles perfect is hoeft ook niet ✌️.

Vannacht thuis gekomen en 3 uurtjes kunnen slapen. Mis het relaxe van op vakantie zijn wel. Ineens zijn er weer wasmachines,, rekeningen, boodschappen etc en geen airco 😁. Back on topic. Vandaag lekker relax dagje op de bank en kijken of ik morgen fit ben voor hardlopen en anders maandag starten met kt benen.

Naast doorgezwete kleding en een goede kleur heel wat goede voornemens mee terug genomen en vandaag een klein dagboek begonnen om dagelijks stil te staan bij wat ik voel. Daarbij geef ik mijzelf 3 maanden de tijd zelf dingen op een rijtje te zetten en anders de stap zetten naar een beetje hulp. Iig zin om met mijzelf aan de slag te gaan op geestelijk en lichamelijk gebied 😇. Will make it 🤸‍♀️

1000032812.jpg

Vannacht thuis gekomen en 3 uurtjes kunnen slapen. Mis het relaxe van op vakantie zijn wel. Ineens zijn er weer wasmachines,, rekeningen, boodschappen etc en geen airco 😁. Back on topic. Vandaag lekker relax dagje op de bank en kijken of ik morgen fit ben voor hardlopen en anders maandag starten met kt benen.

Naast doorgezwete kleding en een goede kleur heel wat goede voornemens mee terug genomen en vandaag een klein dagboek begonnen om dagelijks stil te staan bij wat ik voel. Daarbij geef ik mijzelf 3 maanden de tijd zelf dingen op een rijtje te zetten en anders de stap zetten naar een beetje hulp. Iig zin om met mijzelf aan de slag te gaan op geestelijk en lichamelijk gebied 😇. Will make it 🤸‍♀️

1000032812.jpg
Succes

1000032812.jpg
Jaloersmakend tintje but!! Slim en realistisch plan, lief voor jezelf 🍀

kijken of ik morgen fit ben voor hardlopen
Gewoon doen! Even het hoofd leeg maken als goede start van het weekend. Vanavond en vannacht wordt de warmte ook uit het oosten verdreven, dus morgenochtend vroeg prima loopweertje. Zal misschien wat stram aanvoelen na een week vakantie, dus niets forceren.

• #1.936
Gewoon doen! Even het hoofd leeg maken als goede start van het weekend. Vanavond en vannacht wordt de warmte ook uit het oosten verdreven, dus morgenochtend vroeg prima loopweertje. Zal misschien wat stram aanvoelen na een week vakantie, dus niets forceren.

Ja dat is wel een goeie. Hopelijk drijft dat ook wat vocht af want mijn enkels zijn erg dik momenteel.

Een plaats waar iedereen, gevraagd of ongevraagd, zijn mening/advies mag geven. :D
Juist. En het is aan ieder om te beslissen of diegene er wat mee doet. Soms lijkt het wel of je elkaar enkel mag valideren. Een forum is juist om elkaar kritisch te bevragen. Als je dat niet wilt dan moet je jezelf niet aanmelden op een forum.

Terug
Naar boven