Fitness Seller

trainings log niels

Bezoekers in dit topic

Voor de rest geen last meer van de operatie

lekker training :)!
 
vandaag zware deadlift!

eerst:

lichte squat:

3x3 100

de ded. lift:D

1x190 ging lekker!
1x190 die 200 zit er straks zeker in!

lichte bank:

4 x70 5 sets

nog wat hammer curls

18/22/24 kg


@ ari weet ik niet we zullen later wel zien of ik grote lidtekens heb gekregen zie wel.
 
vandaag nieuwe prs!

bench:

1x105 pr
1x105 pr techniek kan beter

lichte squat:

3x3 100

lichte deadlift:

3x3 125

nog wat triceps werk
 
sterk, voelde hij zwaar of kan je nog meer?
 
gefeliciteerd!
Korte training denk ik zo?
 
he niels bench is omhoog geschoten of niet soms?
 
ja is beter ik denk dat ik 110 wel ga halen maar die tweede rep voelde wel zwaar maar dat had denk ik beetje met techniek te maken stoote niet helemaal goed geloof ik.de eerste rep ging in elk geval vlot omhoog! Me techniek suckt dus daar moet ik erg op letten. Maar als ik goeie techniek heb is die 110 ook geen probleem denk ik. Toch vind ik de bench nog veel te laag ik ga binnenkort zker die 200 deadlift pakken. (kleine aanmerking ik heb een onsteking gekregen aan me onderarm(operatie) eigenlijk mag ik even niet trainen, maar ik zie wel hoe het morgen voelt misschien moet ik een paar trainingen overslaan, weet eigenlijk ook niet hoeveel invloed zoiets op je prestaties heeft had er gisteren ook al last van maar ben wel gaan trainen. Ik weet nog niet wat ik morgen doe als het beter voelt als nu ga ik trainen anders moet ik morgen overslaan. Moest effe bij een andere huisarts langs omdat me eigen weg was, hij keek naar me arm euh flinke arm jah o w8 die andre is ook zo dik... wat voor werk doe je??? ik ga naar school, ohww dikke arm.. ja ik train een beetje:cool:
 
Laatst bewerkt:
vandaag!

lichte bank:

4x70 5 sets

squat:

1x150 pr!
1x150 pr

lichte deadlift:

3x3 125

nog wat tate presses:

15 x14kg
6x20kg
 
gaat lekker met dit schema niels, goede tates ook
 
:mad: ??? :(

vandaag voor de 200 deadift...

was vandaag vrij van school, uitgeslapen gegeten langs de sportwinkel wat magnesium gehaald. Aan de voorbereiding kan het niet liggen d8 ik vandaag.
ik werd al wel een beetje misselijk aan de gedachte 200 te liften. In de sportschool:

opw. lege stang.
12x60
6x100
3x140 behoorlijk opgefokt
1x180 ging goed voelde de lift geeneens zat vol adrenaline
1x190 ik liet hem zakken en ging bijna knockout ik kon nog net bij het bankje komen haalde een x diep adem en bleef wakker, phuu dat was close trilde als een rietje.
1x200 failed kon me er niet goed toe aanzetten was bang.
1x200 nee liet weer los godver je hebt niet eens fatsoenlijk geprobeert nog een x helemaal opladen..
1x200 jaja jaaa ging omhoog rechts was helemaal los van de grond en toen liet ik hem zakken was dit bewust of onbewust ik weet het niet... Ik denk dat ik maar naar 1 punt moest kijken en dat was naar boven. godver ik kon de gewichten wel door de spiegel heen knallen.

Ik ga niet weg voordat ik die 200 trek....!!! nog 1 x...nope weer niet

nee het wou gewoon niet meer verdere pogingen zijn zinloos...vandaag gaat het niet lukken. Verdomme had me er zo op verheugd die 200 te gaan trekken.. die 190 x2 ging vorige week zo goed en dat ook nog vanaf een lagere positie dan wedstrijf gewichten, vandaag de originele gewichten met iets grotere diameter eraan en ik heb die 200 niet... 190 gaat veel gemakkelijker dan net voor de jaarwisseling dus ben sterker dat weet ik zeker.. misschien had ik mijn dag vandaag niet misschien is s,morgens trainen niets voor mij misschien zat het in me hoofd.. nu moet ik weer een tijd w88 voordat ik het weer mag proberen ****!!! maar tis verdomme maar 10 kilo en dat voor de deadlift, zit gewoon al min 4 maanden op hetzelfde niveau nu.. godver godver..

zo.. effe lekker me frustratie eruit!!! straks 5 x 5 schema misschien dat me ik nog een pr druk op me bank vrijdag.. ik geef natuurlijk niet op ik ga gewoon nog harder trainen eens zal ik die 200 barriere overstijgen en wel dit jaar natuurlijk. Alleen vind ik het wel lang duren nu met de gewichten vorig jaar wel behoorlijk wat kilo's gepakt (van 160 naar 190) maar de laatste tijd niet veel meer! gedult niels gedult als je alles vanzelf krijgt is de lol er ook snel vanaf... ja okay weet ik wel maar ik wil verdomme behalve groot zijn liften wat bijna niemand kan liften!!! ja ja komt wel gedult okay.... komt allemaal... niets komt vanzelf als je maar blijft werken... okay doe ik....
 
Helaas man, ik gun 't je wel.
Misschien dat het volgend schema wel weer een doorbraak is voor je DL
 
Laatst bewerkt:
k ook man, spijtig van die deadlift. Zal ook grotendeels in je hoofd zitten, als je al van te voren "bang" bent. Succes met je volgend schema ;)
 
toch ben je flink sterk op je pull kerel!

volgende keer gaat het je wel lukken!
 
Hey ZUIPLAP!! Wat deed jij zo laat nog in de Aspen?
Vandaag wordt jouw dag he!
Succes ermee, make us proud :hedbang:
 
hehe mijn libido oppeppen met vrouwen:) voor de testosteron;)

okay ik geef toe ik heb gezondigd:o

bank 110 is niet gelukt 105 ging zonder vertraging en 110 dan weer niet, ik ga even een weekje er tussenuit heb een week kamp van school en moet even uitgaan roken en bier drinken. over 9 dagen ben ik weer terug en ga ik er weer tegenaan!
 
goed ben weer begonnen met trainenwil eventjes een beetje op gevoel trainen en ik zal mijn trainingen weer posten. Vorige week weer begonnen en zaterdag ook getrained en toen ging het behoorlijk lekker op de deadlift ik maakte 2 behoorlijke sets en nieuwe prs denk ik.

deadlift 12x130
10x140

misschien had me deadlift een beetje rust nodig ofzo.

gisteren:

squatten:

opw
12x60
8x100 3 sets

legpress in combinatie met legcurls:

10x140 + 10x35
10x160 + 10x40
10x160 + 10x40

nog triceps op toestel weet zo naam oef niet in superset met biceps curls stang

10x15 + 6x40kg
12x20 + 6x40kg
12x25 + 6x40kg
 
10x140 is toch pittig bro!
 
Woow netjes op je Deadlift dude, is dit met terugleggen en handen even van het ijzer....

goed om te horen dat je weer begonnen bent!
 
Back
Naar boven