MuscleMeat

trainingschema advies?

Bezoekers in dit topic

jonnydarck

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
16 jul 2003
Berichten
3
Waardering
0
hey allemaal, ik ben nieuw hier dus zal eerst ff info over mezelf geven,
ben 21 jaar en studeer in Amsterdam, ik train nu sinds 3 maanden.
ben 175m lang, weeg 83 kg.
normaal train ik met een gevorderde bb'er die zweeft hier ook ergens rond, en doe ik zijn schema mee, maar nu is het zomer en zal ik het toch echt zelf moeten doen, alleen het probleem is dat er zoveel verschillende oefeningen zijn dat ik niet weet wat het is, welke ik moet nemen en in welke volgorde. ik ga 3 keer in de week trainen.
mijn sterke punten zijn squats en deadlifts (beide 100kg 6-8 reps)
en biceps (38cm omtrek)
is het nu verstandiger om meer te focussen op mijn zwakke punten ,borst en triceps, of om een algeheel schema te trainen aangezien dit nog vrij nieuw is voor me?

hebben jullie een goeie site voor uitleg van de verschillende oefeningen en evt. advies voor een schema?
 
jonnydarck zei:
hebben jullie een goeie site voor uitleg van de verschillende oefeningen en evt. advies voor een schema?

op dit board staan genoeg schema's.

Zoek er 1 uit, post en wij geven advies.
 
jonnydarck zei:
hey allemaal, ik ben nieuw hier dus zal eerst ff info over mezelf geven,
ben 21 jaar en studeer in Amsterdam, ik train nu sinds 3 maanden.
ben 175m lang, weeg 83 kg.
normaal train ik met een gevorderde bb'er die zweeft hier ook ergens rond, en doe ik zijn schema mee, maar nu is het zomer en zal ik het toch echt zelf moeten doen, alleen het probleem is dat er zoveel verschillende oefeningen zijn dat ik niet weet wat het is, welke ik moet nemen en in welke volgorde. ik ga 3 keer in de week trainen.
mijn sterke punten zijn squats en deadlifts (beide 100kg 6-8 reps)
en biceps (38cm omtrek)
is het nu verstandiger om meer te focussen op mijn zwakke punten ,borst en triceps, of om een algeheel schema te trainen aangezien dit nog vrij nieuw is voor me?