TheMistery
Huge Freak
- Waardering
- 356
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Graag, want ik kan me d'r haast niets bij voorstellen als je zegt dat ze naar "buiten" draaien.Hahaha, voor de mensen die het niet begrijpen, zal ik weleens een filmpje posten.
Bedoel je misschien dat je als het ware de beweging maakt zoals je zou doen als je een ez-bar zou gebruiken?Nee, staand. Dumbbell naar buiten draaiend, zodat ook de buitenste kop meer mee kan doen. Soms elleboog naar beneden trekkend, dan kun je meer gewicht gebruiken.
Hahaha, voor de mensen die het niet begrijpen, zal ik weleens een filmpje posten. Oh, en het zijn zeker géén flyes.![]()
Hey Alex,
Ja, deadliften gaat aardig. Ben nu met een schema bezig over 12 weken richting de 300kg raw.
En wat betreft de conditie, iedereen roept altijd dat ik geen conditie heb, maar dat is dan ook gebaseerd op niets anders dan........."ROEPEN", haha![]()
Training Ma 15 feb
Bench press:
15x 70kg (warm-up)
5x 100kg (warm-up)
5x 130kg (warm-up)
...............................
Shirt aangetrokken, maatje 58.
5x 220kg (flinke snelheid, maar op een 2-blok, lang niet onder)
5x 230kg (ook erg easy, maar nog zeker 10cm te gaan)
4x 240kg (ook makkelijk, nog zo'n 5cm te gaan)
1x 250kg (zonder blok, kon hem tot op zo'n 3-4cm krijgen, wel 4-5sec vastgehouden haha, maar duw hem zonder moeite uit!!! Heerlijk!)
Close grip bench press RAW:
6x 120kg
6x 150kg
5x 190kg (ik dacht dat het 180kg was, hahaha zie hoe de geest werkt!)
2x 210kg (had me in de waan gelaten dat het 200kg was Rene, dan had ik er misschien 2 meer uitgeduwd, haha)
Pendlay Row:
Weinig lat inbreng in deze oefening, maar voouit, Rene wist me zover te krijgen, haha
8x 120kg
7x 140kg
6x 150kg
Best een lekkere oefening, maar zeker geen substituut voor bent over rows. Wel een oefening die ik erin ga houden, BEDANKT RENE!!!
Einde training, heerlijk getraind. Shirt moet nog wat opgerekt worden, maar ik voel me prima.
! Het was inderdaad een heerlijke training, het deed me goed om te zien hoe goed het vandaag ging...volhouden
. En inderdaad lieten ook Wil & Danny indrukwekkende beurten zien!
!

Toegegeven, de Pendlay rows, waren pittig als je ze strikt doet. Daarom houdt ik ze er ook in. Daarnaast zware Bent over rows, dat wordt geweldig. Volgende keer een triple proberen met de 250kg en hopelijk zakt hij zo omlaag. Nog zo'n 3-4cm te gaan...
Ik vond jou trouwens ook goed bezig met die 230kg. Je hebt een behoorlijk aantal reps gemaakt en met een behoorlijke explosiviteit, hoor!! Knap!
.
Met een Pendlay row kun je toch ook je armen redelijk dicht langs je lichaam laten gaan...Pendlay zelf zegt dat de Pendlay Row de beste oefening voor de Lats is, en dat ook zo blijkt uit EMG.. Vind ik zelf ook wel apart omdat je voor lats je armen juist zo dicht mogelijk langs je lichaam moet houden?[/spoiler]
Nou, dan zou het moeten liggen aan de uitvoering van de pendlay row, maar ik kan het me bijna niet voorstellen. Ik ga volgende week deze oefeningen eens bij mezelf testen in het lab met EMG. Zal hier de uitslag posten.