Venetian
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
Train nog altijd thuis.. maar heb het gevoel dat ik meer progress zal boeken als ik naar de gym ga. Reden is dat ik enkel dumbbells & barbell + bank heb.
K'wil tevens m'n benen trainen. Deadlifts is er ook goed voor maar ja train liever alles.
Hier zin m'n huidige oefeningen ( ik respecteer nietmeer die dagen rust enzo; haalt toch blijkbaar niet veel bij me uit )
----
Seated Dumbbell Press
Bent-Arm Dumbbell Pullover ( favoriete oefening )
Bench Press ( wide medium small )
Flyes
Dumbbell Bench Press
Deadlifts
Hammer Grip Incline DB Bench Press
incline flyes
Isometric Chest Squeezes
Straight-Arm Dumbbell Pullover
One arm triceps extension
Alternate Hammer Curl
Alternate Incline Dumbbell Curl
Concentration Curls
Dumbbell Bicep Curl
Hammer Curls
---
Vooral dus borst & biceps oefeningen.. een paar schouder - triceps - traps oefeningen.
Buik doe ik niet ( lichte 6 pack der )
Dit doe ik nu feitelijk 5 op 7 ..
Vroeger deed ik 1 spiergroep op 1 dag maar heb ondervonden dat zoiets niet goed werkt voor me.
Dumbbells zijn 20 kilo het stuk - barball 60 kilo
Zoals ik al zei ga waarschijnlijk binnenkort naar de gym waar ik toegang heb tot meer machines ( voor de benen etc )
Alleen horror ik al van de gedachte dat daar probably R&B muziek wordt gespeeld. Dus koop ik me eerst wel een minidisc met geen volume beperkingen..
K'wil tevens m'n benen trainen. Deadlifts is er ook goed voor maar ja train liever alles.
Hier zin m'n huidige oefeningen ( ik respecteer nietmeer die dagen rust enzo; haalt toch blijkbaar niet veel bij me uit )
----
Seated Dumbbell Press
Bent-Arm Dumbbell Pullover ( favoriete oefening )
Bench Press ( wide medium small )
Flyes
Dumbbell Bench Press
Deadlifts
Hammer Grip Incline DB Bench Press
incline flyes
Isometric Chest Squeezes
Straight-Arm Dumbbell Pullover
One arm triceps extension
Alternate Hammer Curl
Alternate Incline Dumbbell Curl
Concentration Curls
Dumbbell Bicep Curl
Hammer Curls
---
Vooral dus borst & biceps oefeningen.. een paar schouder - triceps - traps oefeningen.
Buik doe ik niet ( lichte 6 pack der )
Dit doe ik nu feitelijk 5 op 7 ..
Vroeger deed ik 1 spiergroep op 1 dag maar heb ondervonden dat zoiets niet goed werkt voor me.
Dumbbells zijn 20 kilo het stuk - barball 60 kilo
Zoals ik al zei ga waarschijnlijk binnenkort naar de gym waar ik toegang heb tot meer machines ( voor de benen etc )
Alleen horror ik al van de gedachte dat daar probably R&B muziek wordt gespeeld. Dus koop ik me eerst wel een minidisc met geen volume beperkingen..