XXL Nutrition

Trainingslog PartyMarty

Peiling Peiling Gaan PartyMarty zijn TRT escapades escaleren naar een full-on blast?

• Totaal stemmers
    37
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik merk nu bij de 10%. Ik weinig fut heb, mn lontje korter is , en mn libido 3/10 is . Waar ik eerst 2 a 3x per week sex had.

Zou even proberen wat ik nu probeer.

Weekend klein kcals overschot.
Doordeweeks een klein deficit zeg 300kcals.

Vetten ophogen.
Dit trekt echt na paar weken weer bij indien je begint te bulken en vooral als je gear gebruikt.

Laag bf = laag libodo.

Vooral in een diepe cut of een lange cut ga je dit zeker merken. Niets aan te doen tenzij je alternatieven medicijnen gaat gebruiken. Bepaalde voedingsmiddelen schijnen ook een boost te geven, wellicht een placebo effect maar moeite waard om te proberen indien je er veel last van ervaart.

Je libido stijgt vanzelf naarmate je kcal/bf omhoog gaan en je weer aan een bulk begint.

Moeilijkste hieraan is een partner vinden die dit begrijpt aangezien ze meteen denken “vind je me niet aantrekkelijk” blablabla.
Klopt, heb nu 1-2 maanden m'n calorieen op orde en voel me weer veel beter haha.

Moeilijkste hieraan is een partner vinden die dit begrijpt aangezien ze meteen denken “vind je me niet aantrekkelijk” blablabla.

Ja lijkt me lullig idd. Gelukkig heeft mn vriendin ongeveer hetzelfde en ze weet waar ik mee bezig ben en wat het kan doen. Scheelt al heel veel

• Topic Starter Topic Starter
Heb het er met m'n partner ook gewoon over gehad, ook die bloedwaardes enzovoorts. Ze snapt het wel en doet totaal niet moeilijk gelukkig :)

Heb het er met m'n partner ook gewoon over gehad, ook die bloedwaardes enzovoorts. Ze snapt het wel en doet totaal niet moeilijk gelukkig :)
Open kaart spelen is altijd het beste, want veel mensen denken bodybuilding is een solo sport, dat is dus gruwelijk fout. JIJZELF doet wel al het werk, maar jou partner/gezin moet er mee dealen.

Denk maar aan je voeding, diepe cut moet je veel groente/fruit eten en uit eten vergeet vaak maar. Bulken ben je net een varken aangezien elke 3 uur is het ff snel wat eten. Dagje ergens heen, koelbox mee met al je eten.

Laat staan het sociale aspect van je directe omgeving die 9 vd 10x totaal geen besef heeft. “Ooooch 1 drankje kan toch wel”, hoevaak je dit wel niet hoort.

Moet wel een partner hebben die ook een beetje sport, aangezien elke random dame denkt dat je een debiel bent als je weer de keuken weegschaaltje pakt om alles te wegen.

Open kaart spelen is altijd het beste, want veel mensen denken bodybuilding is een solo sport, dat is dus gruwelijk fout. JIJZELF doet wel al het werk, maar jou partner/gezin moet er mee dealen.

Denk maar aan je voeding, diepe cut moet je veel groente/fruit eten en uit eten vergeet vaak maar. Bulken ben je net een varken aangezien elke 3 uur is het ff snel wat eten. Dagje ergens heen, koelbox mee met al je eten.

Laat staan het sociale aspect van je directe omgeving die 9 vd 10x totaal geen besef heeft. “Ooooch 1 drankje kan toch wel”, hoevaak je dit wel niet hoort.

Moet wel een partner hebben die ook een beetje sport, aangezien elke random dame denkt dat je een debiel bent als je weer de keuken weegschaaltje pakt om alles te wegen.
Ja precies, ga je weer eens mee uit eten, drink je alleen maar wat koffie en pak je de voorgerecht salade als hoofdgerecht en zit iedereen je weer raar aan te kijken :roflol:
M'n partner doet gelukkig nergens moeilijk om, ze eet mee met wat ik kook aangezien zij zelf ook graag licht + gezond voedsel eet. Dus dat is vooral win win voor haar.

Die ene keer per maand dat zij een keer kookt vindt ze het zelfs prima als ik er bij kom staan met m'n weegschaaltje om even alles in te voeren op MFP.

Man, heb met kerst een verhitte discussie gehad met mn eigen familie hierover. Tis maar 1 keer kerst toch? Kan wel een x toch?
Mike komop. Die ene keer maakt niet uit toch?

Ik zei: als ik naar jou/jullie moet luisteren kwa eten voorspelt de toekomst niet veel goeds als ik naar jullie kijk😅.

Heb mn schoonzus nog steeds niet gesproken sindsdien🙊

Ja precies, ga je weer eens mee uit eten, drink je alleen maar wat koffie en pak je de voorgerecht salade als hoofdgerecht en zit iedereen je weer raar aan te kijken :roflol:
M'n partner doet gelukkig nergens moeilijk om, ze eet mee met wat ik kook aangezien zij zelf ook graag licht + gezond voedsel eet. Dus dat is vooral win win voor haar.

Die ene keer per maand dat zij een keer kookt vindt ze het zelfs prima als ik er bij kom staan met m'n weegschaaltje om even alles in te voeren op MFP.

Beter man. Zonder begrip van je eigen partner maakt het al een stuk moeilijker!

Man, heb met kerst een verhitte discussie gehad met mn eigen familie hierover. Tis maar 1 keer kerst toch? Kan wel een x toch?
Mike komop. Die ene keer maakt niet uit toch?

Ik zei: als ik naar jou/jullie moet luisteren kwa eten voorspelt de toekomst niet veel goeds als ik naar jullie kijk😅.

Heb mn schoonzus nog steeds niet gesproken sindsdien🙊
Enig he die discussies..
Was vorig weekend weekendje weg met m'n ouders en gezin en had m'n weegschaal en keuken weegschaal meegenomen om toch elke dag te kunnen tracken.
Werd uitgelachen.. maarjah moet het toch goed bijhouden vind ik, of je doet het goed of je doet het niet. Gat in je progressie schema is ook niks en mega pieken in je cals ook zonde van je effort de dagen ervoor..
Heb het hiervoor maanden beetje half bakken bijgehouden en dat doet je doorzettingsvermogen (iig in mijn geval) niet goed. wordt er dan steeds makkelijker in.
Vorige week ook op de verjaardag van m'n vrouw, kids wilden graag bij de Mac eten, dus zat ik daar als grote kerel aan mn bakje Grilled Chicken Salad omdat ik anders de hele dag zo goed als niks binnen kon krijgen aan cals en toch graag stukje taart overdag wilde mee eten. Uiteraard lachen door het gezin ;-) Daarna giga honger omdat daar dus zo goed als niets in zit :suicide: feestje allemaal dat cutten haha

Voor de rest trouwens ook alle begrip van mn partner hoor, weegt vaak avond eten etc. Maar op dat soort momenten, feestje, ergens eten etc, is het toch makkelijker als je partner "mee" cut ;-)

• Like
Waarderingen: AK
Enig he die discussies..
Was vorig weekend weekendje weg met m'n ouders en gezin en had m'n weegschaal en keuken weegschaal meegenomen om toch elke dag te kunnen tracken.
Werd uitgelachen.. maarjah moet het toch goed bijhouden vind ik, of je doet het goed of je doet het niet. Gat in je progressie schema is ook niks en mega pieken in je cals ook zonde van je effort de dagen ervoor..
Heb het hiervoor maanden beetje half bakken bijgehouden en dat doet je doorzettingsvermogen (iig in mijn geval) niet goed. wordt er dan steeds makkelijker in.
Vorige week ook op de verjaardag van m'n vrouw, kids wilden graag bij de Mac eten, dus zat ik daar als grote kerel aan mn bakje Grilled Chicken Salad omdat ik anders de hele dag zo goed als niks binnen kon krijgen aan cals en toch graag stukje taart overdag wilde mee eten. Uiteraard lachen door het gezin ;-) Daarna giga honger omdat daar dus zo goed als niets in zit :suicide: feestje allemaal dat cutten haha

Ik dacht al die maanden maar zo.
It sucks, maar dat is het straks allemaal waard geweest als ik op 10% sta en hun allemaal nog steeds op bmi 30 zitten💪

Laatst bewerkt:
Ik daach al die maanden maar zo.
It sucks, maar dat is het straks allemaal waard geweest als ik op 10% sta en hun allemaal nog steeds op bmi 30 zitten💪
Blijf je houden en op begin maakt men zich daar druk om en verantwoord je alles wat je doet/eet. Na paar jaar denk je fuk it.

Sporten en voeding tracken is gewoon zwaar en veel mensen kunnen het gewoon niet, vandaar dat je ziet dat de bevolking gewoon steeds ronder aan het worden is. Zou jezelf daar niet van aantrekken, want dit probleem los je nooit op en kost alleen maar energie en uiteindelijk krijg je zon hoge meningsverschillen wat uitloopt in ruzies.

Ochtend gewicht: Vergeten te wegen, zal wel weer zo'n 76,5-77 zijn. Gisteren wat biertjes gedronken dus nu enorm bloated.
Gisteren gegeten: 3300kcal

UB1.
Duur training: 0:58u.

Bench Press: 5x6x60
Superset
Kneeling Lat pulldowns: 5x10x50

Cable Crossovers: 1x13x11,25 + 2x12x11,25
Superset
Rope Straight arm pushdown: 3x10x20

Low Row Machine: 3x12x70
Superset
Incline Chest Press Machine: 3x10x45

Reverse Flys: 3x15x3,75
Superset
Zware Ez-Bar Skullcrushers: 1x12x5 + 2x10x6,25 (+1,25)
Superset
Lichte Ez-Bar Cheat Curls: 1x12x7,5 + 2x12x8,75 (+1,25)

Zo nog 30k fietsen.

Notities:
- Laatste sociale aangelegenheid met eten voor de komende weken. Vanaf vandaag weer 100% focus op gewicht dumpen.
- Hoppa. 5x6 met 60kg kunnen benchen en ging nog relatief makkelijk ook :D
- Wat een goddelijke pump en heerlijk sterke training.

Best lekker rondje gefietst ook al waaide het vrij flink. #fietsendikke!
Screenshot_20220208-083033.jpg
Screenshot_20220208-083042.jpg

Ochtend gewicht: 75.2
Gisteren gegeten: 1900 kcal

Rustdag.
Fietsen. Pfoe. De combinatie van 5 uur slaap, 1900 kcal, 22km wind flink tegen, regen en kou was vrij zwaar op m'n mental vandaag, echt de hele weg gedacht 'waar de f**k ben ik nou eigenlijk mee bezig' :roflol: . Ook grappig hoe veel zo'n horloge afwijkt. Gisteren 35km = 811kcal. Vandaag 45,5 = 731kcal?
Screenshot_20220209-071223.jpg

Lekker👌

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven