MuscleMeat

Trainingslog PartyMarty

Peiling Peiling Gaan PartyMarty zijn TRT escapades escaleren naar een full-on blast?

• Totaal stemmers
    37
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Je zou nog kunnen proberen om je vetten wat omhoog te gooien. Je hebt nu ongeveer 1gr per kg lichaamsgewicht, het minimum ongeveer.
Probeer is 100gr per dag. Baat het niet dan schaadt het iig niet
Toevallig heb ik gisteren mijn eetschema voor de hele week gemaakt en zie dat ik voor deze week best een aantal dagen heb waarin ik 95g vetten binnen krijg.

Toevallig heb ik gisteren mijn eetschema voor de hele week gemaakt en zie dat ik voor deze week best een aantal dagen heb waarin ik 95g vetten binnen krijg.
Schijnt best wat te kunnen doen van wat ik heb gelezen.

Verder lekker bezig man.
Lekker als je straks weer kan bouwen na zo een lange tijd afzien

Schijnt best wat te kunnen doen van wat ik heb gelezen.

Verder lekker bezig man.
Lekker als je straks weer kan bouwen na zo een lange tijd afzien
Ja kijk er ook wel naar uit eigenlijk. Begin het ondertussen wel echt gehad te hebben met dat cutten.
Ga gewoon kijken hoe ver ik komende 6-7 weken nog redelijkerwijs kan komen, mocht ik het idee hebben dat nog langer door cutten dat "meh" gevoel nog veel erger maakt dan stop ik eerder met cutten. Algemene gemoedstoestand > paar kilootjes lichter.

Ja kijk er ook wel naar uit eigenlijk. Begin het ondertussen wel echt gehad te hebben met dat cutten.
Ga gewoon kijken hoe ver ik komende 6-7 weken nog redelijkerwijs kan komen, mocht ik het idee hebben dat nog langer door cutten dat "meh" gevoel nog veel erger maakt dan stop ik eerder met cutten. Algemene gemoedstoestand > paar kilootjes lichter.
Hoe lang cut je al?

Uhmm, goed een jaar of 2. Heb wel her en der (vooral in lockdowns) wat gewicht teruggepakt. Maar in de grote lijn ben ik nu ruim een jaar of 2 aan het cutten.
Na 2 jaar is het wel logisch om er klaar mee te zijn haha. Kan ook gaan bulken? Lijkt mij sterk dat je nog veel vet hebt.

Na 2 jaar is het wel logisch om er klaar mee te zijn haha. Kan ook gaan bulken? Lijkt mij sterk dat je nog veel vet hebt.
Bij mij zit praktisch al m'n vet op dezelfde plek, de love handles. Die love handles zouden -6/8kg nog best goed kunnen gebruiken. Daarna verwacht ik dat ik het wel mooi geweest ga vinden met gewicht dumpen.

Ik had ook veel last van die love handles, maar is in laatste 6 weken gewoon verdwenen.
Kan ook nog deel losse huid zijn he, kan vertekend beeld geven.

6 tot 8 kilo eraf is nog best veel en het zou op nog dik 4 maanden cutten aankomen...

Ik had ook veel last van die love handles, maar is in laatste 6 weken gewoon verdwenen.
Kan ook nog deel losse huid zijn he, kan

6 tot 8 kilo eraf is nog best veel en het zou op nog dik 4 maanden cutten aankomen...
Precies, ik zou goed kijken of het los vel is. Ik zelf zat op 74kg terwijl ik 190 ben. Ik dacht waarom zie ik mn buikspieren en alles niet zo goed? Toen kwam ik erachter dat het lekker losvel is:p. Leek echt alsof ik anorexia had toen..

Zou helemaal depressief zijn na 2 jaar. Ben ik al na 6 maanden nu. Respect voor je doorzettingsvermogen dus!
Je zit eenmaal in een ritme, dan is het makkelijker om door te gaan. Zat zelf ook rond de 3 jaar maar als ik nu 1 maand zou moeten cutten ga ik liever dood:laugh:

Zou helemaal depressief zijn na 2 jaar. Ben ik al na 6 maanden nu. Respect voor je doorzettingsvermogen dus!
Moet ook eerlijk zeggen dat ik het er wel mee gehad heb. Dat dromen over eten, soms hele dagen honger hebben terwijl je super veel volume hebt gegeten. Maar de aller aller aller irritantste van cutten vind ik de kou. Holy shit man, de hele dag ijskoude handen. Krijg het zelfs regelmatig in bed niet echt warm meer...
Je zit eenmaal in een ritme, dan is het makkelijker om door te gaan. Zat zelf ook rond de 3 jaar maar als ik nu 1 maand zou moeten cutten ga ik liever dood:laugh:
Precies, nu net te vroeg mezelf trakteren op 10 weken lean bulken zou er ook voor zorgen dat ik mijn einddoel waarschijnlijk nooit haal. Liever nu eerst even dat netjes afronden voordat ik mijn doelen verleg naar meer prestatiegericht eten.

Moet ook eerlijk zeggen dat ik het er wel mee gehad heb. Dat dromen over eten, soms hele dagen honger hebben terwijl je super veel volume hebt gegeten. Maar de aller aller aller irritantste van cutten vind ik de kou. Holy shit man, de hele dag ijskoude handen. Krijg het zelfs regelmatig in bed niet echt warm meer...

Precies, nu net te vroeg mezelf trakteren op 10 weken lean bulken zou er ook voor zorgen dat ik mijn einddoel waarschijnlijk nooit haal. Liever nu eerst even dat netjes afronden voordat ik mijn doelen verleg naar meer prestatiegericht eten.
Ik had het zelfde. Vond zelf chips kei lekker en nu kies ik eerder fruit haha. Lekker bezig.

Hoeveel cardio doe je? Misschien voor dat laatste restje toch ook nog even wat meer proberen te verbranden? Als je echt nog 8 kilo wilt is elke dag een extra stuk wandelen, of rondje hardlopen 2x per week best handig.

Hoeveel cardio doe je? Misschien voor dat laatste restje toch ook nog even wat meer proberen te verbranden? Als je echt nog 8 kilo wilt is elke dag een extra stuk wandelen, of rondje hardlopen 2x per week best handig.
Ik deed laatste weken:
Of 5 dagen, 30km per dag fietsen (1:15-1:30 uur)
Of 2 dagen 5-10km per dag hardlopen + 3 dagen 30km per dag fietsen (1:15-1:30 uur)
En nog iedere dag 30-60 minuten wandelen met de hond.

Weet niet of ik fysiek meer cardio kan hebben dan die 6 a 7,5u fietsen/hardlopen per week.
Ik was eigenlijk zelfs aan het overwegen de cardio terug te schalen naar: 5 of 10k hardlopen - 20k fietsen - 20k fietsen - 5k hardlopen - 20k fietsen.

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven