AndroidHealthClinic

Trainingslog PartyMarty

Peiling Peiling Gaan PartyMarty zijn TRT escapades escaleren naar een full-on blast?

• Totaal stemmers
    37
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Vast ritme met juiste deficit houdt je echt het langste vol heb ik gemerkt.
Crashen kan wel een dag of 2 om het 1 en ander te compenseren. Maar hele weken is echt killing voor je drive
Ja precies. 1900-2200 kcal met 4 trainingen + 7,5u cardio verneukt je drive in een paar weken compleet.

Ga nu voor 2500kcal, 4-5 trainingen, 2-2,5u cardio. Eens zien wat dat doet :)

Ja precies. 1900-2200 kcal met 4 trainingen + 7,5u cardio verneukt je drive in een paar weken compleet.

Ga nu voor 2500kcal, 4-5 trainingen, 2-2,5u cardio. Eens zien wat dat doet :)

Lijkt me veel beter te behappen.

7.5uur cardio is wel erg veel en gaat ten koste van je energie en trainingen.

Goede keus denk ik.

Lijkt me veel beter te behappen.

7.5uur cardio is wel erg veel en gaat ten koste van je energie en trainingen.

Goede keus denk ik.
Ja precies, ik wil graag lean worden, wel redelijk gespierd maar heb niet per se het doel zo groot mogelijk te worden.
Heb namelijk ergens nog steeds de ambitie een keer een marathon te gaan lopen.
Maar de combinatie van zo weinig eten en zoveel cardio maakt je eerder skinny dan lean.

Heb van die boxers waarbij in de pijpen ook elastiek in zit, eerst zaten die fijn en strak om mijn bovenbenen heen. Nu kruipen ze de hele tijd omhoog.
Heb wel wat krachtverlies gehad erop maar dat viel me alles mee, maar wel redelijk wat massa ingeleverd. Vooral mijn bovenbenen hebben flink ingeleverd op dat fietsen als een dolle + veel te weinig eten.

Dus wil nu wat meer in het midden gaan zitten. Al verlies ik een beetje gewicht, prima. Al stagneert m'n gewicht, ook prima.
Traint ook een stuk leuker als je je niet 24/7 crappy voelt.

Hoe sta je er nu voor? Fysiek whise (foto?)

Hoe sta je er nu voor? Fysiek whise (foto?)
Schat op een procent of 22. Dus nog best een eindje te gaan helaas.
Maar uiteindelijk komen we er wel.

Zat stiekem zo te hopen dat jullie die beloofde foto op m'n eerste pagina vergeten zouden zijn :roflol:
Zal m'n vriendin zo eens vragen om wat foto's te maken, zal dr toch ooit van moeten komen.

Schat op een procent of 22. Dus nog best een eindje te gaan helaas.
Maar uiteindelijk komen we er wel.

Zat stiekem zo te hopen dat jullie die beloofde foto op m'n eerste pagina vergeten zouden zijn :roflol:
Zal m'n vriendin zo eens vragen om wat foto's te maken, zal dr toch ooit van moeten komen.
Gooi er een foto van toen je begon ernaast, ziet het er beter uit. Daarom hebben vrouwen altijd lelijkere vriendenen :trollface:

Begin punt: +-130kg
Beginpunt2.jpg

September 2020 (kilo of 95 denk ik)
september2020.jpg

september2020side.jpg

Net gemaakt +-75 kilo wel bloated as f**k:

Back.jpg

Front no flex2.jpg

Front2.jpg

Moet het vooral nog even uitvechten met m'n zwembandjes.

Zit wel helemaal onder de littekens, zie je gelukkig op die foto's wat minder maar toch. Los vel vooral bij triceps en stiekem is ook wel een deel van die zwemband los vel. Lang niet alles maar wel wat.
Littekens heb ik liever dan los vel imo, heb zelf niet veel last van vel op mijn tricep maar eerder bicep en vooral waar eerst m'n sideboobs zaten:cool:

Littekens heb ik liever dan los vel imo, heb zelf niet veel last van vel op mijn tricep maar eerder bicep en vooral waar eerst m'n sideboobs zaten:cool:
Snap ik. Ik zie wel hoe het qua los vel er voor staat tegen de tijd dat ik tevreden ben over m'n vetpercentage.
Die littekens en dat vel horen nou eenmaal bij me, dus opzich maakt het me allemaal niet zoveel uit.
Voel me 1000x fitter dan ooit :)

Ik was op die foto's van vandaag eigenlijk wel aangenaam verrast over hoe m'n rug er voor staat.
De laatste keer foto's maken was sowieso al best weer een tijd geleden.

Ben natuurlijk nog niet tevreden over het totaal plaatje maar ik werk er naartoe en heb er wel alle vertrouwen in dat ik die zwembandjes nog weg krijg.
Ben wel een heel stuk gespierder geweest op mijn borst/schouders/benen, die lockdowns hebben me op die 3 plekken wel vrij veel massa gekost valt me op als ik oudere foto's bekijk.
Maar als ik mijn trainingslog van die tijd erbij pak train ik nu overal best wel aanzienlijk zwaarder dan toen.

Snap ik. Ik zie wel hoe het qua los vel er voor staat tegen de tijd dat ik tevreden ben over m'n vetpercentage.
Die littekens en dat vel horen nou eenmaal bij me, dus opzich maakt het me allemaal niet zoveel uit.

Ik was op die foto's van vandaag eigenlijk wel aangenaam verrast over hoe m'n rug er voor staat.

Ben natuurlijk nog niet tevreden over het totaal plaatje maar ik werk er naartoe en heb er wel alle vertrouwen in dat ik die zwembandjes nog weg krijg.
Ben wel een heel stuk gespierder geweest op mijn borst/schouders/benen, die lockdowns hebben me op die 3 plekken wel vrij veel massa gekost valt me op als ik oudere foto's bekijk.
Maar als ik mijn trainingslog van die tijd erbij pak train ik nu overal best wel aanzienlijk zwaarder dan toen.
Heb ik ook, vooral omdat altijd gewoon moddervet was heb ik als kind niet veel kunnen doen qua klimmen, rennen en sport in het algemeen. Nu kan ik als ik wil een boom beklimmen en gewoon rennen. Is veel leuker.

Het overige vet heb je zo eraf, vind het eigenlijk nog mee vallen. De massa die je kwijt ben in de cut is zo weer terug als je gaat bulken. Ik ben zelf ook niet tevreden over hoe ik er nu uitzie, denk dat ik dat nooit zou zijn. Maar ben wel weer tevreden over hoe fit ik ben en dat vind ik belangerijker.

Heb ik ook, vooral omdat altijd gewoon moddervet was heb ik als kind niet veel kunnen doen qua klimmen, rennen en sport in het algemeen. Nu kan ik als ik wil een boom beklimmen en gewoon rennen. Is veel leuker.

Het overige vet heb je zo eraf, vind het eigenlijk nog mee vallen. De massa die je kwijt ben in de cut is zo weer terug als je gaat bulken. Ik ben zelfs ook niet tevreden over hoe ik er nu uitzie, denk dat ik dat nooit zou zijn. Maar ben wel weer tevreden over hoe fit ik ben en dat vind ik belangerijker.
Denk inderdaad dat het punt waarop je compleet tevreden bent zich altijd verschuift waardoor het een illusie blijft. Maar werken er naartoe is ook altijd mooi.
Ah ik was gelukkig niet moddervet als kind, altijd veel buiten gesport en geklommen.

Bij mij begon het eind van de middelbareschool, thuis liep het niet allemaal geweldig, gestopt met sporten omdat ik vrienden en drugs leuker vond. Doorgerolt in een hoop medicatie en daarop helemaal dicht gegroeid.

Kon een paar jaar terug niet eens de trap op zonder 10min buitenadem te zijn, nu ren ik zonder al te veel moeite een halve marathon (wel in 2:15u, maar toch). Denk inderdaad dat de rest van het vet er wel af moet gaan als ik een betere balans vind tussen cutten/sporten. Weet ook vrij zeker als ik vanaf het begin af aan alles wat meer gebalanceerd had aangepakt dat ik al lang klaar was geweest, maarja, hindsight, doe je niks aan.

Wat ik steeds gedaan heb is: veel te hard cutten, daardoor helemaal opbranden, stoppen met tracken en onbedoeld dus gaan bulken, lekker veel spiermassa/kracht kweken, schrikken van de weegschaal, weer veel te hard cutten (cutten was voor mij altijd 1800 kcal) en het gros van die spiermassa weer kwijt raken en zo de hele tijd op en neer. Iedere keer is er wel weer net wat meer vet weg. Maar als ik die weken waarin ik gruwelijk aan het over-eten was, doordat ik helemaal klaar was met dat cutten, wat slimmer had aangepakt weet ik zeker dat ik klaar was geweest. Vooral omdat ik dan zeker een stuk gespierder was geweest wat ook weer helpt met makkelijker je vetpercentage te beheersen.

Het is altijd vervelend als je spiermassa verliest tijdens een tijd van niet trainen. Gelukkig kan je dat (als je niet cut) relatief snel terug krijgen. Tenminste dat gebeurde bij mij in het verleden.

Ik maak bijna nooit fotos vind dat echt heel lastig om te doen en ook belichting en alles kan de ene foto zoveel van de andere foto laten verschillen. Maar goed ik kan ook totaal niet poseren. Op gewone fotos sta ik ook bijna altijd er slecht op.

Er mag inderdaad nog wel wat af maar je bent ieder geval goed gemotiveerd, als je maar gewoon doorgaat kom je er uiteindelijk wel. Je bent al vrij ver gekomen.

Denk inderdaad dat het punt waarop je compleet tevreden bent zich altijd verschuift waardoor het een illusie blijft. Maar werken er naartoe is ook altijd mooi.
Ah ik was gelukkig niet moddervet als kind, altijd veel buiten gesport en geklommen.

Bij mij begon het eind van de middelbareschool, thuis liep het niet allemaal geweldig, gestopt met sporten omdat ik vrienden en drugs leuker vond. Doorgerolt in een hoop medicatie en daarop helemaal dicht gegroeid.

Kon een paar jaar terug niet eens de trap op zonder 10min buitenadem te zijn, nu ren ik zonder al te veel moeite een halve marathon (wel in 2:15u, maar toch). Denk inderdaad dat de rest van het vet er wel af moet gaan als ik een betere balans vind tussen cutten/sporten. Weet ook vrij zeker als ik vanaf het begin af aan alles wat meer gebalanceerd had aangepakt dat ik al lang klaar was geweest, maarja, hindsight, doe je niks aan.

Wat ik steeds gedaan heb is: veel te hard cutten, daardoor helemaal opbranden, stoppen met tracken en onbedoeld dus gaan bulken, lekker veel spiermassa/kracht kweken, schrikken van de weegschaal, weer veel te hard cutten (cutten was voor mij altijd 1800 kcal) en het gros van die spiermassa weer kwijt raken en zo de hele tijd op en neer. Iedere keer is er wel weer net wat meer vet weg. Maar als ik die weken waarin ik gruwelijk aan het over-eten was, doordat ik helemaal klaar was met dat cutten, wat slimmer had aangepakt weet ik zeker dat ik klaar was geweest. Vooral omdat ik dan zeker een stuk gespierder was geweest wat ook weer helpt met makkelijker je vetpercentage te beheersen.
Ik denk dat iedereen dat altijd wel heeft. Maar het is inderdaad leuk om naar iets toe te werken.

Je leert steeds meer over jezelf en dat is belangrijk. Iedereen heeft zo zijn eigen zwakheden, maar als je die herkent kan je het de volgende keer beter doen.

Maar ik denk dat heel veel mensen af en toe een terugval hebben.

Ik heb zelf ook veel te hard gecut maar ik had eigenlijk nooit honger meer, wss komt dat door andere problemen dan ik met mn fysiek had. Ik merk ook nu dat het mentaal 10x fijner is om slow en steady te gaan en focussen op het sporten en niet afvallen. Helaas kwam ik daar pas achter toen ik klaar was:grumble:

Ik denk dat iedereen dat altijd wel heeft. Maar het is inderdaad leuk om naar iets toe te werken.

Je leert steeds meer over jezelf en dat is belangrijk. Iedereen heeft zo zijn eigen zwakheden, maar als je die herkent kan je het de volgende keer beter doen.

Maar ik denk dat heel veel mensen af en toe een terugval hebben.
Ja klopt, daarom doe ik maar 4x pw gewichtheffen en ga ik niet voor aesthetics meer. De andere 2 dagen doe ik vechtsport omdat ik daarop ook weer dingen leer ipv meer gewicht of gespierder te worden. Uiteindelijk blijft het een mentaal spelletje.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven