XXL Nutrition

Trainingslog PartyMarty

Peiling Peiling Gaan PartyMarty zijn TRT escapades escaleren naar een full-on blast?

• Totaal stemmers
    37
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.121
'crossfit kuurtje' :roflol: :roflol: :roflol:
Ik heb dat nog nooit iemand horen zeggen letterlijk.

Maar ga je 'on'?
Naja het is dus minder dan 1g gear. Dus "natty", dus in principe zie ik het niet als 'on' gaan.

Ik noem het Natty+

In CrossFit wordt overigens veel gebruikt, dat heb ik al wel gezien in m'n nieuwe gym.

Laatst bewerkt:
Heb ook weinig verstand van kuren, des te intressanter om te volgen! Keep is up to date ;)

Na lang nadenken (minstens een halve dag) heb ik besloten dat ik een CrossFit kuurtje ga starten na m'n vakantie.
W1-18 : 400mg Test-E
W1-18 : 400mg Boldenone
W1-8 : 20mg Cardarine
W10-18 : 50mg anadrol
Lijkt me een prima stack om leuk te presteren in CrossFit en mooi een kilo of 10 in lichaamsgewicht te zakken.
Heb expres gekozen dat mijn stack nooit over de 900mg per week gaat, zodat ik m'n natty status kan behouden.
:thinking: :thinking: :thinking:
400+400+50*7=1150mg pw

• #2.131
@Japio is gewoon weer de hater en doubter aan het uithangen.

Ik ook van jou. :heart:

Naja het is dus minder dan 1g gear. Dus "natty", dus in principe zie ik het niet als 'on' gaan.

Ik noem het Natty+

In CrossFit wordt overigens veel gebruikt, dat heb ik al wel gezien in m'n nieuwe gym.
Natty+, I love it!

Oprecht gewoon een goede term voor iemand die zichzelf af en toe ff een zetje geeft :p

Maar srs @ die crossfitters en juicen? Want dan gaan ze sneller hollen?

• #2.134
Bent gewoon jaloers dat mijn ballen kleiner waren op de meet dan jouwe.
Sad Baby GIF

Bonus herstelcapaciteit? Meer spiermassa? Betere conditie.

Alleen maar winst toch? :)
Betere conditie stopt al gauw boven een paar 100 mg. Anadrol lijkt me wel grappig om te zien bij een crossfitter tho. Als je niet geblesseerd raakt van 't feit dat je een 1RM deadlift moet trekken na 17 km rennen en 4 trappen op koprollen raak je 't wel van de enorme pumps.

• #2.137
Betere conditie stopt al gauw boven een paar 100 mg. Anadrol lijkt me wel grappig om te zien bij een crossfitter tho. Als je niet geblesseerd raakt van 't feit dat je een 1RM deadlift moet trekken na 17 km rennen en 4 trappen op koprollen raak je 't wel van de enorme pumps.
Ik weet zelf ook niet precies waar mijn anadrol fixatie vandaan komt, maar ik wil die shit graag eens proberen :p

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven