- Waardering
- 12.240
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 79kg
Precies. Komt ook omdat de standaarden zich verplaatst hebben. Doordat nu praktisch de hele bevolking te zwaar is is dat opeens "normaal". Dus als je probeert richting een blokjes buik te gaan ben je vergeleken met de rest van de bevolking extreem lean. Dus begint iedereen al ver voordat je op dat punt bent te zeuren dat je gezicht er ingevallen uit ziet en blablabla.Ja soms lijkt het erop dat mensen willen dat je faalt, want als het wel goed gaat dan geeft dat extra druk op hun. Dat is best jammer maar komt vaak voor.
Als je fanatiek traint dan overdrijf je, als je je eten op orde hebt ben je niet gezellig en moet je een uitzondering maken. Gelukkig trek ik me over het algemeen niet veel aan van andere mensen.
Maar goed ik zal ook niemand zeggen dat ze mij moeten kopiëren. Ik probeer nog wel mijn moeder wat te laten bewegen. maar zoals mijn vader zegt je kan net zo goed tegen de muur praten werkt toch niet.
Ik weet dat het bijna nooit lukt om mensen te motiveren of aan het trainen te zetten. Meestal probeer ik het niet maar voor mijn moeder zou een beetje lopen echt goed zijn. Die doet helaas niets en wordt steeds zwakker. Erg jammer.
Dit komt ook, zoals jij ook aandraagt, omdat die mensen zelf vaak gewicht kwijt willen raken maar ze dat niet lukt.

maar het gaat lekker op 't moment. Goeie train week gehad. Makkelijke cut week. Denk dat het er op deze manier zo vanaf moet kunnen zijn