MuscleMeat

Trainingslog PartyMarty

Peiling Peiling Gaan PartyMarty zijn TRT escapades escaleren naar een full-on blast?

• Totaal stemmers
    37
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Nette training man ! Welke app is dat ?

• Topic Starter Topic Starter
Ochtend gewicht: 76.3
Gisteren gegeten: 2550kcal

Duur training: 1:15 uur.
UB1:

Screenshot_20220308-052201.jpg

Screenshot_20220308-052220.jpg

Notities:
- Vanmiddag maar even kijken of ik een seniorenpas aan kan vragen bij de gemeente. Vrijdag pizza/bier op en sindsdien al niet meer naar de wc gekund:roflol: Vandaar het hoge ochtendgewicht 2 dagen op rij.

Niet verwacht vandaag te kunnen trainen. Gisterenavond koorts en was super sore, snel 1800kcal extra gegeten in de avond en naar bed gegaan. Mezelf "beter" eten werkt bij mij super vaak... Lekker uurtje extra uitgeslapen en eigenlijk een hartstikke prima training kunnen draaien.

Ochtend gewicht: 75.2
Gisteren gegeten: 4000kcal

Duur training: 0:58 uur.
LB2.
Screenshot_20220310-060210.jpg

Ochtend gewicht: 74.8
Gisteren gegeten: 2200kcal

Duur training: veel te lang.
UB2.
Screenshot_20220311-055520.jpg

Screenshot_20220311-055545.jpg

Bijlagen

• Screenshot_20220311-055520.jpg
    Screenshot_20220311-055520.jpg
    54,2 KB · Weergaven: 44
Gaat lekker zo Goed doorgaan.
Pffff. Was eigenlijk al helemaal klaar en toen moesten biceps/triceps nog. 't weekend m'n schema eens bekijken. Leg day = perfect. Upper body ben ik redelijk ontevreden over. Borst blijft qua groei wat achter, maar qua kracht valt het alles mee. Van 8 naar 11 reps 60kg bench gegaan in week of 2.

Rug staat echt compleet stil. Kon voorheen 4x10x60. Nu met moeite 3x10x55.

Pffff. Was eigenlijk al helemaal klaar en toen moesten biceps/triceps nog. 't weekend m'n schema eens bekijken. Leg day = perfect. Upper body ben ik redelijk ontevreden over. Borst blijft qua groei wat achter, maar qua kracht valt het alles mee. Van 8 naar 11 reps 60kg bench gegaan in week of 2.

Rug staat echt compleet stil. Kon voorheen 4x10x60. Nu met moeite 3x10x55.
Superset je oefeningen? Met UB scheelt dat veeeel tijd. Is ff wennen qua conditie maar ik heb 'n gevoel dat jij 't wel kan.

Superset je oefeningen? Met UB scheelt dat veeeel tijd. Is ff wennen qua conditie maar ik heb 'n gevoel dat jij 't wel kan.
Staat allemaal in de plaatjes :) Kunt aan de scheidingslijnen zien welke oefeningen gecombineerd zijn. Bij sommige staat er nog superset bij, heb dat bij de bovenste sets van de screenshot afgeknipt zodat ie wat kleiner is.

Ik ben gewoon van mening dat het na +-60min wel mooi geweest is en dat daarna je training intensiteit fors daalt. Dus ik probeer altijd zo tegen de 60min te eindigen. Dit waren er 85.

Staat allemaal in de plaatjes :)
Ik ben gewoon van mening dat het na +-60min wel mooi geweest is en dat daarna je training intensiteit fors daalt. Dus ik probeer altijd zo tegen de 60min te eindigen. Dit was er 85.
Sorry haha overheen gekeken.
Ja ik ook, mijn trainingen zijn meestal rond de 60-75min zonder warm up en cooldown. Soms duurt 't langer als ik lui ben en soms sneller. Zou wel uitkijken met supersets in een cut. Bench en BB Row zou ik niet in de cut supersetten, maar is weel een aanrader om te doen!

Sorry haha overheen gekeken.
Ja ik ook, mijn trainingen zijn meestal rond de 60-75min zonder warm up en cooldown. Soms duurt 't langer als ik lui ben en soms sneller. Zou wel uitkijken met supersets in een cut. Bench en BB Row zou ik niet in de cut supersetten, maar is weel een aanrader om te doen!
Ik doe geen bench / BB row superset? Hanteer zelf 60min inclusief warming-up. Doe überhaupt geen BB row, verneukt heel m'n onderrug, heb genoeg onderrug belasting met squats/deadlifts/military press. Genoeg lats belasting met pullups en lat pulldown, genoeg traps met wide grip chest supported rows + reverse cable flys.

Ik weet redelijk goed waar ik mee bezig ben, ben me bewust van risk-reward in oefeningen en heb het gros van oefeningen vaak zat gedaan om een selectie te maken die ik fijn vind :) Ja, de BB row is een goeie oefening. Maar niet als je hem niet "voelt". Voor de opleiding moeten doen, daarna nooit meer gedaan.

Ik doe geen bench / BB row superset? Hanteer zelf 60min inclusief warming-up. Doe überhaupt geen BB row, verneukt heel m'n onderrug, heb genoeg onderrug belasting met squats/deadlifts/military press. Genoeg lats belasting met pullups en lat pulldown, genoeg traps met wide grip chest supported rows + reverse cable flys.

Ik weet redelijk goed waar ik mee bezig ben, ben me bewust van risk-reward in oefeningen en heb het gros van oefeningen vaak zat gedaan om een selectie te maken die ik fijn vind :) Ja, de BB row is een goeie oefening. Maar niet als je hem niet "voelt". Voor de opleiding moeten doen, daarna nooit meer gedaan.
Ja weet ik, maar gaf ff n voorbeeld van een redelijk energie slopende superset (in cut).

Helemaal mee eens, zijn zoveel verschillende rows. Low Row is ook wel leuk, inverted rows ook maar is moeilijk te 'overloaden'. Heb je een sport opleiding gedaan?

Ja weet ik, maar gaf ff n voorbeeld van een redelijk energie slopende superset (in cut).

Helemaal mee eens, zijn zoveel verschillende rows. Low Row is ook wel leuk, inverted rows ook maar is moeilijk te 'overloaden'. Heb je een sport opleiding gedaan?
Personal Trainer opleiding gedaan. Low Row is vaak wel weer een stuk meer lat dominant, vandaar dat ik een specifieke row pak met een brede greep zodat de focus meer van je lats naar je traps/teres verplaatst. Vind inverted rows prima te overloaden eigenlijk.

Ook genoeg blessures gepakt in 't begin en heb nu een prima oefening selectie die me weg houdt bij de fysio.

Laatst bewerkt:
Wat @Sanca Saxon denk ik bedoeld: die uitspraak over supersets in een cut slaat helemaal nergens op.
Vind hem zelf ook niet bijzonder gegrond overigens. Dat je wat meer rekening moet houden met herstel betekent niet dat je rug-borst niet kunt supersetten.
Zeg ik ook niet, maar je moet goed uitkijken met supersets sinds ze energie vretend zijn. Ligt natuurlijk ook aan welke oefeningen je superset en hoe groot je deficit is.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven