AndroidHealthClinic

Trainingslog PartyMarty

Peiling Peiling Gaan PartyMarty zijn TRT escapades escaleren naar een full-on blast?

• Totaal stemmers
    37
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Zoooooo. Nieuwe week. Nieuw schema. Nieuw plan qua eten.

LB1.
Screenshot_20220314-052340.jpg

Drie kwartiertjes loopband helling wandelen.
4.6kmh. 10%.

Notities:
- Goeie training.

Laatst bewerkt:
Die DL, 3x8x100 @ 30s!

Pfff, ben al moe als ik het lees.

Ohh nee joh, ben te lam om overal die pauzes in te stellen. Pak bij squats 2,5min. Deadlift 2min.
Ik heb qua rusttijden een systeem wat in m'n hoofd zit: zware compounds 2,5min, gemiddeld geladen compounds 2min, zware "tussen" oefeningen (lat pulldowns etc) 2min, klein spier pompwerk 90sec.

Laatste tijd mezelf zo vaak compleet vernietigd in de sportschool met deadliften dat ik nu een gewicht pak wat ik redelijk goed kan hebben voor 3x8. Dus kan die setjes wel redelijk vlug achter elkaar eruit gooien, maar niet in 30sec.

Ohh nee joh, ben te lam om overal die pauzes in te stellen. Pak bij squats 2,5min. Deadlift 2min.
Ik heb qua rusttijden een systeem wat in m'n hoofd zit: zware compounds 2,5min, gemiddeld geladen compounds 2min, zware "tussen" oefeningen (lat pulldowns etc) 2min, klein spier pompwerk 90sec.

Laatste tijd mezelf zo vaak compleet vernietigd in de sportschool met deadliften dat ik nu een gewicht pak wat ik redelijk goed kan hebben voor 3x8. Dus kan die setjes wel redelijk vlug achter elkaar eruit gooien, maar niet in 30sec.
Zou idd bij de dl sq bench altijd je rust nemen op de werksets en of dat nu 2/3min is no worries.

Zou idd bij de dl sq bench altijd je rust nemen op de werksets en of dat nu 2/3min is no worries.

Pak met grote 3 standaard 3 min. Werkt prima idd
Doe het ook vaak wel op "gevoel" hoor, meestal red ik het na 2,5min wel weer, maar als ik echt het idee heb: no-way dat ik zo'n set nu kan doen. Dan zit ik hem wat langer uit. 3min wacht ik niet vaak moet ik eerlijk zeggen. Vooral niet nu ik niet meer tegen m'n max deadlift. Squats kan ik vaak na een minuut of 2-2,5 wel weer prima doen, zelfs als ik de vorige set de laatste rep bijna gefaald had. Bench ziet er vaak zo uit: set 1 --> set 2: 2,5min rust. Set 2 --> Set 3: 3min rust.

Maar zo wisselt het bij wel meer oefeningen. Chin-ups bijvoorbeeld heb ik aan 60sec meer dan genoeg. Lat pulldown vaak weer 2,5. Crossovers 2. Het is ook een beetje aftasten. Als ik veel verlies zie in reps per set verhoog ik de rust natuurlijk wel.

Ga geen halve sets draaien omdat ik m'n rust niet fatsoenlijk hou!

Die tijden zitten ook in mijn hoofd alleen ik time dingen bijna niet meer. Soms pak ik er een keer de telefoon bij om te kijken of ik goed zit of niet.

Sinds ik meer cardio doe lijk ik sneller tussen sets te herstellen.

Soms is het inderdaad beter dat je niet te hoog zit met deadlift omdat anders de rest van je training kapot is.

Soms is het inderdaad beter dat je niet te hoog zit met deadlift omdat anders de rest van je training kapot is.
Het is niet zozeer de rest van de training het is eerder de rest van de dag. Tijdens de training trekt ie me weinig leeg maar heb gemerkt dat ik de grootste moeite heb om nog iets met m'n dag te doen na 3-4 setjes deadliften dichtbij falen.

Dus niet meer deadliften tot dichtbij falen = veel meer energie de rest van de dag.

Het is niet zozeer de rest van de training het is eerder de rest van de dag. Tijdens de training trekt ie me weinig leeg maar heb gemerkt dat ik de grootste moeite heb om nog iets met m'n dag te doen na 3-4 setjes deadliften dichtbij falen.

Dus niet meer deadliften tot dichtbij falen = veel meer energie de rest van de dag.
Dat klopt ook, had ik ook last van toen ik het 5 x 5 programma volgde. Na de training was ik compleet dood door de deadlift ging zelf even liggen op de bank om bij te komen. Dat is niet hoe ik me wil voelen na een training. Incidenteel is ok maar niet structureel.

Jaaaa ja. It's back (day)!

Pull:bow2::
Screenshot_20220315-052951.jpg

Screenshot_20220315-053007.jpg

30min loopband. Helling 10%, 5kmh.

Notities:
- Prima training, rug voelt wel wat verwaarloost laatste tijd. Tijd om dat eens te fixen.
- Incline hammer curl WTR, pfff die shit doet pijn :roflol:

Laatst bewerkt:
It's the most wonderful time of the week :cool:
PUSH:
Screenshot_20220316-052426.jpg

Screenshot_20220316-052442.jpg

30min. 5kmh. 10% helling wandelen.

Notities:
- Zo belachelijk veel spierpijn van gisteren :roflol: Nieuw schema. Nieuwe DOMS.
- Was leuke training, moest wel weer even flink wennen aan het extra volume, vooral m'n schouders hadden er wat moeite mee. Ze begonnen eerder meer te branden in de rust dan minder. Pfffff de burn. In mijn herinnering was dit een veel minder pijnlijke training :roflol:
- Volgende week minder benchen tijdens push dag, m'n front delt was toen eigenlijk al praktisch klaar. 3x8 is genoeg.

Laatst bewerkt:
LB2.
Speciaal voor @Mentat kloppen de rusttijden deze keer wel.

Screenshot_20220317-052310.jpg

30min. 5kmh. 10% helling wandelen.

Notities:
- Fucking gestorven aan dat 1:15min rust deadliften en daarna 4x5 ATG squats (had nog nooit 80 gesquat, laat staan ATG... Yay gains)
- M'n vriendin heeft vrijdag een spannende dag, als ze een spannende dag heeft gaat ze altijd vrij veel liggen dromen... Merk wel dat ze me vanaf maandagnacht steeds vaker wakker maakt/houdt. Vannacht denk ik amper 5 uur kunnen slapen door haar. Begint me aardig op te breken. En de ergste nacht moet nog komen. Misschien vanavond maar gewoon bij de hond op de bank gaan liggen.

UB2.1
Screenshot_20220318-041229.jpg

Uurtje PT. Armen en cardio later vandaag.

Notities:
- Toch bijna 80kg voor 2 herhalingen kunnen benchen, sta er best van te kijken eigenlijk :D

UB2.2
Screenshot_20220318-054144.jpg

Half uurke lopen en dan is 't mooi geweest.

Notities:
- Die incline hammer curls doen wonderen voor het formaat van m'n biceps. Me gusta.

LB1.
Screenshot_20220321-051523.jpg

Nog even half uurtje loopband slenteren.

Notities:
- Had geen zin, wel goeie training gedraaid. Dus prima.
- Voor de vorige lockdown lag mijn max legpress voor 5 reps op 160kg+sled. Nu 2x5x200kg+sled kunnen drukken, ging redelijk gemakkelijk vooral aangezien er al 3 sets voor zaten + 4 sets squats. Yay. Gains.

Laatst bewerkt:
Mooie sessie dat mis ik wel eens al die been oefeningen. Dat is nadeel van home gym.

Lekker dat je omhoog gaat.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven