- Waardering
- 12.240
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 79kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ohh nee joh, ben te lam om overal die pauzes in te stellen. Pak bij squats 2,5min. Deadlift 2min.
Zou idd bij de dl sq bench altijd je rust nemen op de werksets en of dat nu 2/3min is no worries.Ohh nee joh, ben te lam om overal die pauzes in te stellen. Pak bij squats 2,5min. Deadlift 2min.
Ik heb qua rusttijden een systeem wat in m'n hoofd zit: zware compounds 2,5min, gemiddeld geladen compounds 2min, zware "tussen" oefeningen (lat pulldowns etc) 2min, klein spier pompwerk 90sec.
Laatste tijd mezelf zo vaak compleet vernietigd in de sportschool met deadliften dat ik nu een gewicht pak wat ik redelijk goed kan hebben voor 3x8. Dus kan die setjes wel redelijk vlug achter elkaar eruit gooien, maar niet in 30sec.
Pak met grote 3 standaard 3 min. Werkt prima iddZou idd bij de dl sq bench altijd je rust nemen op de werksets en of dat nu 2/3min is no worries.
Ik minimaal 1.5min maar meestal rond de 2 als het serieus is.
Zou idd bij de dl sq bench altijd je rust nemen op de werksets en of dat nu 2/3min is no worries.
Doe het ook vaak wel op "gevoel" hoor, meestal red ik het na 2,5min wel weer, maar als ik echt het idee heb: no-way dat ik zo'n set nu kan doen. Dan zit ik hem wat langer uit. 3min wacht ik niet vaak moet ik eerlijk zeggen. Vooral niet nu ik niet meer tegen m'n max deadlift. Squats kan ik vaak na een minuut of 2-2,5 wel weer prima doen, zelfs als ik de vorige set de laatste rep bijna gefaald had. Bench ziet er vaak zo uit: set 1 --> set 2: 2,5min rust. Set 2 --> Set 3: 3min rust.
Zou idd bij de dl sq bench altijd je rust nemen op de werksets en of dat nu 2/3min is no worries.
klinkt goed

Klopt. Viel me ook op. Maar je kunt zoveel meer diepte pakken en ze voelen veel lekkerder op m'n gewrichten. Dus dan maar tikkie lichter

Die tijden zitten ook in mijn hoofd alleen ik time dingen bijna niet meer. Soms pak ik er een keer de telefoon bij om te kijken of ik goed zit of niet.Ohh nee joh, ben te lam om overal die pauzes in te stellen. Pak bij squats 2,5min. Deadlift 2min.
Ik heb qua rusttijden een systeem wat in m'n hoofd zit: zware compounds 2,5min, gemiddeld geladen compounds 2min, zware "tussen" oefeningen (lat pulldowns etc) 2min, klein spier pompwerk 90sec.
Laatste tijd mezelf zo vaak compleet vernietigd in de sportschool met deadliften dat ik nu een gewicht pak wat ik redelijk goed kan hebben voor 3x8. Dus kan die setjes wel redelijk vlug achter elkaar eruit gooien, maar niet in 30sec.
Het is niet zozeer de rest van de training het is eerder de rest van de dag. Tijdens de training trekt ie me weinig leeg maar heb gemerkt dat ik de grootste moeite heb om nog iets met m'n dag te doen na 3-4 setjes deadliften dichtbij falen.Soms is het inderdaad beter dat je niet te hoog zit met deadlift omdat anders de rest van je training kapot is.
Dat klopt ook, had ik ook last van toen ik het 5 x 5 programma volgde. Na de training was ik compleet dood door de deadlift ging zelf even liggen op de bank om bij te komen. Dat is niet hoe ik me wil voelen na een training. Incidenteel is ok maar niet structureel.Het is niet zozeer de rest van de training het is eerder de rest van de dag. Tijdens de training trekt ie me weinig leeg maar heb gemerkt dat ik de grootste moeite heb om nog iets met m'n dag te doen na 3-4 setjes deadliften dichtbij falen.
Dus niet meer deadliften tot dichtbij falen = veel meer energie de rest van de dag.

Nieuw schema. Nieuwe DOMS.