Ook helemaal geen last van m'n onderrug, vond hem er zelf ook beter uit zien dan ik verwacht had.
Ik moet wat nauwkeuriger gaan tellen/loggen in die dingen, die 10-12 is vaak een richtlijn en vaak red ik die set 1 wel, set 2 kom ik er 1 te kort (of verhoog het beweegtempo een beetje) en set 3 eindig ik met 1-2 partials of een dropsetje o.i.d.
Zal dat vanaf komende week eens nauwkeuriger bij gaan houden. Er zijn wel bewegingen waarin ik 3x12 standaard haal, maar dan speel ik vooral met het tempo, bijv. leg extensions doe ik set 1 super traag, lange hold bovenin. En met dat tempo varieer ik dan per set. Doe ik zelfs met benchen nog regelmatig. Dat de reps hetzelfde blijven maar het tempo of de ROM de wisselende factor is.
Vind dat altijd een beetje 2 kanten op werken, soms als je te zwaar gaat mis je het gevoel en worden ze slordig. Maar ik heb het bijvoorbeeld met 15 reps ook wel eens ooit dat na een tijdje m'n focus er geen zin meer in heeft en mijn hoofd al bij de volgende oefening is, waardoor ze daardoor weer slordig worden. Over het algemeen beweeg ik persoonlijk beter in de kortere rep ranges zodat m'n aandacht niet afdwaalt. Vooral lange setjes deadliften verneuken mijn techniek helemaal omdat het enige waar ik dan aan denk is: "pfoee, zo lekker leg pressen". En dan vergeet ik m'n brace, of trek ik m'n rug niet hol genoeg of wat dan ook.
Maar zo is iedereen gelukkig weer anders

Als het werkt voor je, super, nice man! Heb zelf lang ook heel veel in die 15 rep range gespeeld en op 't moment bevallen kortere/intensievere sets me wat beter.
Maar ik zal komende week wel eens even de behaalde reps mee gaan noteren