Fitness Seller

Trainingslog PartyMarty

Peiling Peiling Gaan PartyMarty zijn TRT escapades escaleren naar een full-on blast?

• Totaal stemmers
    37
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Herkenbaar. Als er iets van ziekte aan zit te komen dan ben ik 1-2 dagen vooraf niet meer in staat hard te trainen. Met name op cardiogebied, maar ook in de sportschool. Kan het wel proberen, maar lukt letterlijk niet.

Ben normaal best in staat mezelf te pushen, sterker nog - dat is misschien zelfs wel mijn zwakke punt.... ik doe te veel en voor goede progressie neem ik misschien wat te weinig rust.
Ja precies. Bij mij is het niet zozeer prestatieverlies, vooral niet op kracht, maar ik merk gewoon dat ik dan een paar dagen ook beduidend slechter herstel. Merk het bijvoorbeeld nu al de hele week. De spierpijn van maandag zit nog steeds in m'n liezen, m'n knieen voelen ook nog verre van fris van het rennen dinsdag, terwijl ik niet echt iets aparts gedaan had. Vandaag alsnog super sterk kunnen trainen, maar weet nu al dat ik m'n benen ga voelen tot zaterdag/zondag. Niet helemaal fit = minder herstel. Nachtje super klote geslapen in combinatie met wat stress = nog slechter herstel.

En dan weet ik gewoon dat het weer op m'n tandvlees het weekend in gaan word... Maarja, wel lekker getraind. Vaak ga ik in zo'n week ook wat vaker een beetje hobbyen, laat ik het schema even los (op de spiergroep na) en ga ik gewoon wat dingen doen waar ik op dat moment zin in heb. Ken het probleem wat jij omschrijft helemaal, ik ga veel te graag tot falen, hou van de burn en moet ook echt regelmatig met mezelf wat afspraken maken om de fysieke stress wat lager te krijgen. :roflol:

Maarja, ik heb liever dat ik mezelf soms een beetje terug moet fluiten dan wat ik vooral zie in de sportschool... Beetje halve bak, 10 min pauze + al jaren hetzelfde, veel te makkelijke, gewicht drukken.

Go hard. Or go home :pressing:

Nou al zo fucking sore van dat eindeloos deadliften en squatten van vanochtend dat ik UB2 ga verplaatsen naar zaterdag.

goed bezig, keep it goining :D

Oké lol. Uurtje langer geslapen dan normaal en behalve een klein beetje spierpijn in m'n rug en een beetje in m'n core voel ik me eigenlijk verdacht fit.
Dus ga zo toch maar even wat upper body hobbyen zodat ik mooi zaterdag + zondag kan gebruiken om bij te komen.
Denk dat het alleen maar beetje benchen/military press/lat pulldown of chin-ups en wat armen gaat worden :)

Laatst bewerkt:
UB2.
Weer een hoop plezier gemaakt :)
Screenshot_20220325-063029.jpg

Screenshot_20220325-063042.jpg

Screenshot_20220325-063052.jpg

Notities:
- 2x80kg bench. Mooi man. Had eigenlijk echt de verwachting dat 82,5 daarna ook nog wel zou lukken. Maar kreeg hem amper 2cm van m'n borst af.
- Whohoho. 60kg military press gehaald. Nog redelijk technisch netjes zelfs.:lifter:
- 1 chin-up met 17,5kg aan m'n belt gehaald. Had stiekem gehoopt op 10-12,5 niet op 17,5 :roflol:
- Mooie week zo. 137,5kg deadlift. 100kg squat. 80kg bench. 60kg military press. 92,5kg chin-up. Echt gigantisch tevreden mee!

UB2.
Weer een hoop plezier gemaakt :)
Screenshot_20220325-063029.jpg

Screenshot_20220325-063042.jpg

Screenshot_20220325-063052.jpg

Notities:
- 2x80kg bench. Mooi man. Had eigenlijk echt de verwachting dat 82,5 daarna ook nog wel zou lukken. Maar kreeg hem amper 2cm van m'n borst af.
- Whohoho. 60kg military press gehaald. Nog redelijk technisch netjes zelfs.:lifter:
- 1 chin-up met 17,5kg aan m'n belt gehaald. Had stiekem gehoopt op 10-12,5 niet op 17,5 :roflol:
- Mooie week zo. 137,5kg deadlift. 100kg squat. 80kg bench. 60kg military press. 92,5kg chin-up. Echt gigantisch tevreden mee!
Mooie training! Weighted Chin Ups zijn echt leuk.

Mooie training! Weighted Chin Ups zijn echt leuk.
Heb eerlijk gezegd helemaal niks met die beweging. Doe ze op het moment vooral om wat explosieve kracht te krijgen om over een paar weken verder te gaan naar chest to bar pull-ups om die eindelijk eens over te gaan zetten naar muscle-ups. Zo vaak dichtbij muscle-ups geweest en dan kwam er weer een lockdown. Deze keer wil ik hem eens pakken :)

Heb eerlijk gezegd helemaal niks met die beweging. Doe ze op het moment vooral om wat explosieve kracht te krijgen om over een paar weken verder te gaan naar chest to bar pull-ups om die eindelijk eens over te gaan zetten naar muscle-ups. Zo vaak dichtbij muscle-ups geweest en dan kwam er weer een lockdown. Deze keer wil ik hem eens pakken :)
Mooie doelen, ik kan nu 5 normaale pull ups en wil als ik er 10 kan chest to bar oefenen en daarna ook muscle-ups. Lijkt mij ook een functionele oefening.

Zooo. Rare week gehad qua trainen maar was leuk.
Komende week maandag-dinsdag-woensdag gewoon m'n PPL doen.
Donderdag + vrijdag rust. Zaterdag waarschijnlijk veel te zwaar trainen bij de meet dus wil daar fris zijn.
+ Ik denk na de belasting van deze week dat het ook slim is om volgende week even de intensiteit wat terug te schroeven, dus denk dat ik er een half deload weekje van ga maken.

Na zoveel plezier te hebben gehad met een stuk zwaarder liften ben ik ergens wel aan het overwegen of ik het niet leuk zou vinden om eens een keer iets nieuws te proberen. Ben echt serieus aan het bedenken of het me leuk lijkt om eens 6 weken een powerlifting schema te gaan doen. Eens wat serieuze kracht opbouwen en een keer iets totaal anders dan vooral bodybuilding-achtig trainen.

Ik heb zo onmogelijk veel spierpijn in m'n pens sinds eind van de middag 🤣

Deload LB1.
Screenshot_20220328-051503.jpg

Notities:
- Nog zo belachelijk sore van m'n grapjes vorige week + die halve marathon gisteren... Deload weekje. Dus half gewicht of lagere reps. Wat meer cardio.

deload doe ik nu ook vaker is ook soms ook wel ffn nodig en soms levert het extra kracht op de volgende week :D

Deload LB1.

Notities:
- Nog zo belachelijk sore van m'n grapjes vorige week + die halve marathon gisteren... Deload weekje. Dus half gewicht of lagere reps. Wat meer cardio.
Rent ff een halve marathon, lekker bezig. Is toch iets van 12 of 22km ?

Rent ff een halve marathon, lekker bezig. Is toch iets van 12 of 22km ?
21,1 km :)

Wilde weten of het nog ging. Viel reuze mee. Nu doet wel alles pijn maarja was sowieso van plan te gaan deloaden tot zaterdag dusja. Beetje halve leg day gedaan, op 't gemak 30k gefietst en hoop zo komende week mooi weer fit te zijn.

Deload LB1.

Notities:
Bijna identiek dezelfde training die ik voor benen doe alleen DL eruit wat lunges erin.

Bijna identiek dezelfde training die ik voor benen doe alleen DL eruit wat lunges erin.
Lunges hoef ik echt 4 te doen en dan loop ik 5 dagen niet van de spierpijn. Geen idee hoe dat 't komt, maar als ik die oefening toevoeg aan m'n leg day ben ik 24/7 compleet kreupel 🤣

• Like
Waarderingen: AK
Lunges hoef ik echt 4 te doen en dan loop ik 5 dagen niet van de spierpijn. Geen idee hoe dat 't komt, maar als ik die oefening toevoeg aan m'n leg day ben ik 24/7 compleet kreupel 🤣
Doe meestal bw lunges om ff die stretch te krijgen of bulgarian db split als ik merk dat ik nog net wat energie heb. Beide oefeningen echt als allerlaatste vd workout.

Doe meestal bw lunges om ff die stretch te krijgen of bulgarian db split als ik merk dat ik nog net wat energie heb. Beide oefeningen echt als allerlaatste vd workout.
Ik vind bss fijner omdat ik dan minder cheat, maar idd wat marty zegt. Lunges heb ik ook altijd zoveel spierpijn, vooral glutes:eyebrow:

• Like
Waarderingen: AK
Deload Pull:
Screenshot_20220329-051747.jpg

Screenshot_20220329-051803.jpg

+30k fietsen.

Notities:
- Heb opzich niet het idee dat UB een deload per se nodig heeft, maar toch, zo hou ik me 95% van de tijd niet aan m'n eigen plan. Deze week ga ik het gewoon wél doen. Dus maandag t/m woensdag = deload training. Donderdag + vrijdag = cardio + geen sportschool. Zaterdag is fucking sterven met push op de meet. Maandag gewoon weer normale schema volgen.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven