AndroidHealthClinic

Trainingslog PartyMarty

Peiling Peiling Gaan PartyMarty zijn TRT escapades escaleren naar een full-on blast?

• Totaal stemmers
    37
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Zaterdag is fucking sterven met push op de meet.
83C5FA99-6868-49F3-AEEB-A05BF723CCBC.jpeg

• Topic Starter Topic Starter
Deload Push.
Screenshot_20220330-053014.jpg

Screenshot_20220330-053030.jpg

20k fietsen

Notities:
- Zoooo. Het hatelijke deel van deload week is begonnen. Eindig mijn deload week eigenlijk altijd standaard met een 2-3 dagen watervast. Dus deze keer ook weer. Ga voor minimaal 48u (donderdag @12:00u), mocht het goed gaan trek ik hem door tot vrijdagavond (78 uur). Dus vandaag en morgen proberen zo snel mogelijk m'n glycogeen er doorheen te jagen aangezien de vast dan aanzienlijk makkelijker wordt.

Rustdag.
3 dagen op rij halve bak training gedaan + 30km gefietst + 10km gewandeld. M'n knieen hebben ook daar geen zin meer in, dus tot maandag ga ik dus niets meer doen qua cardio/krachttraining, behalve de meet zaterdag natuurlijk.

De eerste 41 uur van de vast zijn verdacht makkelijk gegaan, weinig honger gehad, wel redelijk wat hoofdpijn gehad de hele avond en helaas ook een vrij crappy nachtje gepakt. Heb nog steeds wel echt de intentie om hem door te zetten tot morgenmiddag. Hopelijk wordt het een beetje een vlot dagje en is het zo morgen.

Kan mooi de hele dag na gaan denken wat m'n refeed meal wordt morgenmiddag :)

Eigenlijk LB1 vandaag.

Neefje ligt in 't ziekenhuis en normaal werkt hij bij m'n tante/oom op de zaak. Tante vroeg of ik toevallig deze week paar dagen over kan nemen. Dus ipv leg day is het vandaag een dag de bouw op :roflol:

f**k me.

Rest van de week worden er geen workouts geskipt. Dus gewoon 0330 op. 0400 sportschool. 0530 thuis. 0615 op pad.

Hopelijk niks ernstigs! Succes!
Hoop het ook. Hij viel in 't weekend de hele tijd om, paar keer flauw gevallen en kreeg geen fatsoenlijke zin meer gebouwd. Dus ze houden hem de komende 3 dagen daar om hem neurologisch eens na te kijken... Hopelijk niks ernstigs.

Pull.
IMG_20220405_060843.jpg

IMG_20220405_060905.jpg

Notities:
- Niet helemaal fit. Motivatie was ver te zoeken. Redelijk sore van gisteren de hele dag 25kg zakken cement slepen. Wel getraind, qua prestaties goed getraind dus al met al was 't prima.

Wel netjes dat je toch na zon dag van slepen met cement de volgende dag toch traint. Dat laat zien dat je goed gemotiveerd bent.

Wel netjes dat je toch na zon dag van slepen met cement de volgende dag toch traint. Dat laat zien dat je goed gemotiveerd bent.
Had gisteren m'n leg day geskipt, was ik al niet echt blij mee, bleek achteraf wel een slimme keuze te zijn. Maar wilde vandaag wel echt even gewoon weer gaan trainen. Toen ik full time op de bouw werkte ging ik ook gewoon 6 dagen per week 's morgens trainen.

Maar bedankt man! Trainen is m'n hobby en een van de enige dingen die ik echt voor mezelf doe. Dus die geef ik over het algemeen prioriteit over alles.

Hoe is het afgelopen met je neef?

Hoe is het afgelopen met je neef?
Hij heeft geen hersenbloeding, bloedprop of tumor in zijn hoofd zitten. Dus dat is alvast goed nieuws.
Verder denken ze dat ie een epileptische aanval heeft gehad, ofja, een stuk of 5. Maar dat gaan ze nog verder uitzoeken.

Persoonlijk verwacht ik dat ze hem morgen naar huis sturen aangezien het vrij goed met hem gaat op 't moment en dat ze dan een aantal testen gaan doen komende weken.

Hij heeft geen hersenbloeding, bloedprop of tumor in zijn hoofd zitten. Dus dat is alvast goed nieuws.
Verder denken ze dat ie een epileptische aanval heeft gehad, ofja, een stuk of 5. Maar dat gaan ze nog verder uitzoeken.

Persoonlijk verwacht ik dat ze hem morgen naar huis sturen aangezien het vrij goed met hem gaat op 't moment en dat ze dan een aantal testen gaan doen komende weken.
Dan nog klinkt het wel heavy, hopelijk knap ie ervan op en belangrijker vinden ze de oorzaak!

Dan nog klinkt het wel heavy, hopelijk knap ie ervan op en belangrijker vinden ze de oorzaak!
Ja precies. Hoop vooral dat ze iets vrij onschuldigs vinden wat ze makkelijk onder controle kunnen houden en dat ie gewoon snel weer fit is.

hopelijk is je neef snel beter!

Ja precies. Hoop vooral dat ze iets vrij onschuldigs vinden wat ze makkelijk onder controle kunnen houden en dat ie gewoon snel weer fit is.
Ik hoop met je mee.
Hoop in ieder geval dat ze wat kunnen vinden. Onzekerheid is ook niets.
Sterkte.

Push.
Nope. Gisteren al niet fit. Uiteindelijk om 17:00u te bed gegaan en wordt nu net wakker. Beter even niet trainen vandaag.

Heb ook nog steeds veel spierpijn van zaterdag + echt belachelijk veel spierpijn gepakt van gisteren. Dus had al wel zo'n voorgevoel dat er iets aan de hand was wat mijn herstel in de weg zat.

Dus... Vandaag beetje m'n gemak houden en dan hoop ik eigenlijk morgen gewoon leg day te kunnen gaan doen in de nacht + de rest van de dag mee de bouw op met m'n oom.

Laatst bewerkt:
Pfff. Weer m'n training geskipt.
Geslapen van 19:00u tot 06:00u. Voel me wel wat fitter dus vandaag maar gewoon 9 uur vloertje leggen. Misschien als ik me echt fit voel haal ik m'n training vanavond nog wel in of waag ik morgen weer een poging.

Normaal slaap ik zo'n 7-7,5u per nacht. Nu al bijna de hele week +-10u. Dusja, misschien ook maar beter om niet naar de sportschool te gaan.

Zoooo. god***domme eindelijk.
Heb er iets full body compound van gemaakt aangezien ik maar 1 back day heb gedaan deze week. Hele week niet fit geweest + een paar dagen redelijk zwaar fysiek werk gaf me niet echt de ruimte om naar de gym te gaan. Komende week weer 5 of 6 dagen invallen en daarna zou, als alles goed gaat, m'n neefje terug moeten zijn.
Mijn plan is om komende week wél te kijken of ik, op z'n minst 4, maar het liefst gewoon 5 trainingen kan pakken.
1 voordeel wel: zo'n baan als dit cut wel voor een goeie :D
Was fijne training.
IMG_20220408_054306.jpg

IMG_20220408_054342.jpg

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven