- Waardering
- 32.600
- Massa
- 160kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hopelijk niks ernstigs! Succes!
Hoop het ook. Hij viel in 't weekend de hele tijd om, paar keer flauw gevallen en kreeg geen fatsoenlijke zin meer gebouwd. Dus ze houden hem de komende 3 dagen daar om hem neurologisch eens na te kijken... Hopelijk niks ernstigs.
Had gisteren m'n leg day geskipt, was ik al niet echt blij mee, bleek achteraf wel een slimme keuze te zijn. Maar wilde vandaag wel echt even gewoon weer gaan trainen. Toen ik full time op de bouw werkte ging ik ook gewoon 6 dagen per week 's morgens trainen.Wel netjes dat je toch na zon dag van slepen met cement de volgende dag toch traint. Dat laat zien dat je goed gemotiveerd bent.
Hij heeft geen hersenbloeding, bloedprop of tumor in zijn hoofd zitten. Dus dat is alvast goed nieuws.
Dan nog klinkt het wel heavy, hopelijk knap ie ervan op en belangrijker vinden ze de oorzaak!Hij heeft geen hersenbloeding, bloedprop of tumor in zijn hoofd zitten. Dus dat is alvast goed nieuws.
Verder denken ze dat ie een epileptische aanval heeft gehad, ofja, een stuk of 5. Maar dat gaan ze nog verder uitzoeken.
Persoonlijk verwacht ik dat ze hem morgen naar huis sturen aangezien het vrij goed met hem gaat op 't moment en dat ze dan een aantal testen gaan doen komende weken.
Ja precies. Hoop vooral dat ze iets vrij onschuldigs vinden wat ze makkelijk onder controle kunnen houden en dat ie gewoon snel weer fit is.Dan nog klinkt het wel heavy, hopelijk knap ie ervan op en belangrijker vinden ze de oorzaak!
Ik hoop met je mee.Ja precies. Hoop vooral dat ze iets vrij onschuldigs vinden wat ze makkelijk onder controle kunnen houden en dat ie gewoon snel weer fit is.