MuscleMeat

Trainingslog PartyMarty

Peiling Peiling Gaan PartyMarty zijn TRT escapades escaleren naar een full-on blast?

• Totaal stemmers
    37
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Hoe gaat het nu met je neefje?
Hij is weer thuis, gaat wel wat beter met hem behalve dat ie de hele dag praktisch ligt te slapen van de pillen die ie heeft gekregen.
De MRI waarmee ze uit willen gaan zoeken wat ie nou wel heeft staat pas gepland over 8 weken. Dus pas dan weten ze eigenlijk pas echt meer...

Dusja komende weken even uitvogelen wat ie allemaal wel kan en wat niet, aangezien het ziekenhuis ze daar niet echt veel antwoorden in konden geven 🤣

Jeetje wat heftig man.. moet hij nu 8 weken pillen blijven slikken, waar hij blijkbaar erg suf en moe van wordt? Vreemd dat dat 8 weken moet duren he.. maar ze hebben het helaas erg druk als ik het zo hoor.. Nou gelukkig is hij in ieder geval thuis 👍

Jeetje wat heftig man.. moet hij nu 8 weken pillen blijven slikken, waar hij blijkbaar erg suf en moe van wordt? Vreemd dat dat 8 weken moet duren he.. maar ze hebben het helaas erg druk als ik het zo hoor.. Nou gelukkig is hij in ieder geval thuis 👍
Ze hopen dat die bijwerkingen met 2-3 weken wegtrekken en dat ie in principe weer fulltime aan het werk zou moeten kunnen. Dusja, dat is een beetje het gene wat we hopen op 't moment.

Achja, tot die tijd mooi maar eens wat tijd doorbrengen met familie :)

Wanneer leg day bij jou basic fit, aub niet om 05.00 smorgens!

Keer op zaterdag/zondag?

Wanneer leg day bij jou basic fit, aub niet om 05.00 smorgens!

Keer op zaterdag/zondag?
Hahaha. Ik moet eerst even de komende weken die tijd op de bouw zien te overleven. Zodra dat er op zit zullen we eens een zaterdag leg day gaan doen samen bij mijn Basic-Fit. Leuk man!

• Like
Waarderingen: AK
Hahaha. Ik moet eerst even de komende weken die tijd op de bouw zien te overleven. Zodra dat er op zit zullen we eens een zaterdag leg day gaan doen samen bij mijn Basic-Fit. Leuk man!
Let me know, zaterdag/zondag kan vrijwel altijd smorgens/smiddags/savonds wat je wilt.

Indien iemand omgeving eindhoven(of verder)woont kan die ook wel sessie mee draaien.

Let me know, zaterdag/zondag kan vrijwel altijd smorgens/smiddags/savonds wat je wilt.

Indien iemand omgeving eindhoven(of verder)woont kan die ook wel sessie mee draaien.

Heb geen basic fit abbo anders kon ik wel een x meedraaien. Eindhoven is 45 min, wel te doen voor een x

Heb geen basic fit abbo anders kon ik wel een x meedraaien. Eindhoven is 45 min, wel te doen voor een x
Ik heb ook geen basic fit abbo, elke gym kan je dag kaartje kopen tegenwoordig voor een tientje. Of sterker nog als je lid bent mag je vaak een introducee gratis meenemen een keer.

Dan heb ik wel interesse. Moet het wel op tijd weten ivm werk vriendin
Ja juist, partymarty geeft wel keer aan welke zaterdag/zondag die kan en dan kunnen we kijken of de rest kan. Weet ook niet welke tijden zijn gym druk zijn, maar liefst daarbuiten om timen, aangezien mijn gym zaterdag en zondag ochtend echt druk is en smiddags/savonds niemand.

Ja juist, partymarty geeft wel keer aan welke zaterdag/zondag die kan en dan kunnen we kijken of de rest kan. Weet ook niet welke tijden zijn gym druk zijn, maar liefst daarbuiten om timen, aangezien mijn gym zaterdag en zondag ochtend echt druk is en smiddags/savonds niemand.
Yes. Ik zal snel wel eens wat zaterdagen/zondagen hier neerzetten die ik zou kunnen. Zoeken we er mooi eentje uit :D
Ik zal wel eens vragen wanneer het daar meestal rustig is... Ik weet dat er tot +-8u in 't weekend sowieso geen hol te doen is.
Maarja dat zal jullie ook wel tikkie te vroeg zijn denk ik 🤣

Yes. Ik zal snel wel eens wat zaterdagen/zondagen hier neerzetten die ik zou kunnen. Zoeken we er mooi eentje uit :D
Ik zal wel eens vragen wanneer het daar meestal rustig is... Ik weet dat er tot +-8u in 't weekend sowieso geen hol te doen is.
Ja liefst smiddags / eind vd middag (begin avond).

Ja dat is zeker te vroeg ja. Maar we haken wel aan rond een uur of 1700/1800. Geen probleem🤪

• Like
Waarderingen: AK
Pff... balen met je neefje...
Mri duurt vaak lang. Ik heb me toentertijd op de uitval lijst laten zetten. Wordt je een paar uur of dag tevoren gebeld bij een uitvaller. Misschien een idee?
Ik kon meteen de volgende dag... werd om 17.00 gebeld of ik om 22.30 kon komen.... geen idee of dat bij jullie ook kan.

Bij sufmakende meds kan je soms met een weekje gewend zijn en "er weer bij" zijn. Had dat zelf met tramadol toen... 8 per dag.

Ik hoop echt dat jullie snel wat weten.
En alles bij jou/jullie weer wat normaliseert.
Sterkte.

Mri duurt vaak lang. Ik heb me toentertijd op de uitval lijst laten zetten. Wordt je een paar uur of dag tevoren gebeld bij een uitvaller. Misschien een idee?
Hij mag niks besturen en het ziekenhuis ligt 20min rijden van hun vandaan, z'n ouders kunnen door hun drukke zaak ook niet zomaar weg. Dus vermoed dat dat ook niet echt zal werken voor ze. Helaas.

LB1 (iets verkort wegens hele dag cement zakken trap op - trap af tillen. Dus kort maar krachtig)
IMG_20220411_045353.jpg

Notities:
- Zoooo. De week waarin we gaan proberen geen trainingen te skippen. Mag wel al m'n cardio overslaan deze week en dat wegstrepen tegen werken in de bouw. Ga niet ook nog eens 2,5 uur rondjes wandelen/fietsen deze week.
- Donderdag wat aandachtiger squatten. Laatste set ging technisch nergens over.
- Deload week = +15kg op leg press? 🤣
- Echt compleet vernietigd deze training, compleet kreupel de gym uit gekropen.

Laatst bewerkt:
PULL. #onderarmburn:fire:
Beetje aan het hobbyen geweest qua reps/gewichten.
IMG_20220412_055454.jpg

IMG_20220412_055655.jpg

Notities
- Hoppa. Al 2 van de 5 trainingen erop zitten deze week. Best wel sore van trainen + werk gisteren maar deze week gewoon eventjes doorzetten en dan went m'n lichaam hier vast wel ergens een keer aan. Ook al heb ik geen flauw idee hoeveel weken dit fysieke werk nog gaat duren... Stiekem bevalt het me eigenlijk wel op 't moment. Heb het best gezellig met m'n oom, beetje fysiek werk heb ik altijd wel prima gevonden en het is een keer iets anders dan studeren/ZZP-en vanuit huis achter de laptop. Hoop eigenlijk dat het nog wel een paar weekjes door gaat 🤣
- Gisteren gesquat, hele dag last van m'n knie gehad, vorige keer met squatten ook al, ik ga volgende 3 trainingen eens wat kloten met m'n voetpositie. Mocht die knie pijn blijven dan overweeg ik de squat voor een week of 3-4 te vervangen voor iets van een leg press.

PUSH.
IMG_20220413_054128.jpg

IMG_20220413_054212.jpg

Notities:
- Heb wat @ak dingetjes toegepast deze training :) Qua oefening volgorde en uitvoering, eens zien hoe dat bevalt komende weken.
- Had deze week met mezelf afgesproken minimaal 3x te gaan trainen. Lijkt erop dat het gewoon de volle 5 gaan worden :) Merk wel dat ik beduidend meer sore ben dan normaal nu met dat fysieke werk er nog bij. Maar 't valt me alles mee, eigenlijk best goed weekje, dus tsja, gewoon vlammen dan maar :help:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven