AndroidHealthClinic

Trainingslog PartyMarty

Peiling Peiling Gaan PartyMarty zijn TRT escapades escaleren naar een full-on blast?

• Totaal stemmers
    37
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Gaat lekker hier :D

Heerlijk dat het zo goed gaat man! Helemaal als dit ver boven verwachting is met de fysieke baan die je nu hebt :pressing:

• Topic Starter Topic Starter
Heerlijk dat het zo goed gaat man! Helemaal als dit ver boven verwachting is met de fysieke baan die je nu hebt :pressing:
Ja precies. En het beste nog wel aan zo een paar weekjes mee klussen in de bouw?

3300kcal beuken iedere dag en nog meer dan 1kg gewicht per week dumpen:cool:

Haha lekker eten en genoeg verbranden dus ;) bouw wellicht een blijvertje?

Haha lekker eten en genoeg verbranden dus ;) bouw wellicht een blijvertje?
Zeker niet. Vroeger tijd gedaan. Verschrikkelijk. :roflol:

Heb vroeger een half jaar bij mijn tante & oom gewoond toen het thuis allemaal niet zo goed ging, ofja, toen m'n moeder me voor de zoveelste keer op straat liet slapen. Dus vind het allang fijn om iets terug te kunnen doen voor ze :D

Dusja, als ik ze een week of 6(?) vooruit kan helpen met de zaak dan doe ik dat met liefde voor ze. Dan maar even een paar weekjes wat minder studeren.

Zo te horen best een moeilijke jeugd gehad, maar wel een groot hart! :heart: je oom en tante kunnen blij met je zijn

LB2.
IMG_20220414_051625.jpg

Notities:
- Boem. Training 4 vd 5 deze week zit er weer op :) Wat ga ik neerstorten vanavond :roflol:
- 230kg sled leg press (zonder sled gewicht). Damn, had verwacht dat het bij 200 wel op zou houden. Yay. Gains.
- Vandaag weet ik dat mijn ochtend eindeloos pakken vloerdelen 3 etages omhoog lopen wordt. Al weken na het squatten wat last van m'n rechterknie, dus ik gun mezelf vandaag wel even dat ik niet met pijn in m'n knieen de hele ochtend trappen hoef te gaan lopen. Maak m'n leg day ook wat korter daardoor vandaag, merk sowieso dat m'n benen vrij zwaar zijn geworden in de loop van de week, opzich ook logisch omdat ik van 7500-9000 stappen per dag er nu 15000-22000 loop. Laatste dagje bijspringen deze week. Komende week waarschijnlijk dinsdag tot en met zaterdag.
- Wel kut dat m'n eelt is losgescheurd tijdens het deadliften...
IMG20220414043924.jpg

Heuj ook zzp, nice. Ik volg. Op wat voor tijden train je meestal?

LB2.
IMG_20220414_051625.jpg

Notities:
- Boem. Training 4 vd 5 deze week zit er weer op :) Wat ga ik neerstorten vanavond :roflol:
- 230kg sled leg press (zonder sled gewicht). Damn, had verwacht dat het bij 200 wel op zou houden. Yay. Gains.
- Vandaag weet ik dat mijn ochtend eindeloos pakken vloerdelen 3 etages omhoog lopen wordt. Al weken na het squatten wat last van m'n rechterknie, dus ik gun mezelf vandaag wel even dat ik niet met pijn in m'n knieen de hele ochtend trappen hoef te gaan lopen. Maak m'n leg day ook wat korter daardoor vandaag, merk sowieso dat m'n benen vrij zwaar zijn geworden in de loop van de week, opzich ook logisch omdat ik van 7500-9000 stappen per dag er nu 15000-22000 loop. Laatste dagje bijspringen deze week. Komende week waarschijnlijk dinsdag tot en met zaterdag.
- Wel kut dat m'n eelt is losgescheurd tijdens het deadliften...
IMG20220414043924.jpg
Als je veel last hebt van eelt wat opstapelt en vanzelf losscheurt kan je het wegschuren dmv een vijltje. Dan heb je er vrijwel nooit last van dat het openscheurt en begint te irriteren.

Als je veel last hebt van eelt wat opstapelt en vanzelf losscheurt kan je het wegschuren dmv een vijltje. Dan heb je er vrijwel nooit last van dat het openscheurt en begint te irriteren.
Eigenlijk zelde last van van. Maar de bar glipte uit m'n handen, rolde het eelt op en trok het daarna los. Beetje kut. Wordt dagje werken met pleister, tape en handschoenen.

• Sad
Waarderingen: AK
Upper Body.
IMG_20220415_053315.jpg

Notities:
- Een veel sterkere/betere training gehad dan ik verwacht had. Ging eigenlijk echt heel erg lekker :)
- Pfff, gisteren echt een helse dag gehad qua fysieke inspanning. Heb spierpijn in m'n kuiten, hamstrings, quads, glutes, schouders, borst, lats, traps, biceps en triceps + veel te weinig geslapen vannacht (21:30 - 03:55). Deze training maar gewoon een beetje gedaan waar ik zin in had.
- Had niet verwacht zo makkelijk 4x10x60 te benchen. Denk dat zelfs 4x12 nog haalbaar was geweest.

- Had niet verwacht zo makkelijk 4x10x60 te benchen. Denk dat zelfs 4x12 nog haalbaar was geweest.
Waarom ben je dan niet voor die 12 reps gegaan. Te vroeg stoppen met een set schiet niet op en is meer junk volume wat alleen je herstel/kracht verziekt. All in gaan elke set!

Waarom ben je dan niet voor die 12 reps gegaan. Te vroeg stoppen met een set schiet niet op en is meer junk volume wat alleen je herstel/kracht verziekt. All in gaan elke set!
Had nog nooit 10x60 gehaald. Dus had ingezet om 4x10x60 te doen. Had verwacht dat het vanaf set 3 niet meer zou lukken, maar uiteindelijk iedere set vrij goed gehaald.

Had hem niet door gepusht tot falen omdat ik al overal spierpijn heb (ook borst), super sore ben, te weinig geslapen heb en maar half fit was

• Like
Waarderingen: AK
Ik zou ook inzetten op alles of niks, die 2 a 3 reps meer zijn juist de prikkel die je spieren nodig hebben om te groeien. Dan maar onder die bar vandaan rollen🤪

Ik zou ook inzetten op alles of niks, die 2 a 3 reps meer zijn juist de prikkel die je spieren nodig hebben om te groeien. Dan maar onder die bar vandaan rollen🤪
Zou het normaal ook zeker doen hoor, zit regelmatig (bijna) vast onder die bar. Maar had vanochtend voor de training eerst 45 minuten zitten twijfelen of het uberhaupt een goed idee was om te gaan, dus had met mezelf de deal gemaakt om mezelf in ieder geval niet compleet te vernietigen maar dat ik dan wel mocht gaan :roflol:

Ben een groot voorstander van pushen, het liefst zo hard mogelijk.
Maar ik ben ook een voorstander van weten wanneer je lichaam signalen afgeeft en daar soms eens een keer naar te luisteren :) Vooral omdat ik normaal, buiten trainen om, niet zo heel veel zwaar fysiek werk verricht. Sta nu uit het niets 24-32u per week op de bouw te kutten, dus vind ik dat ik m'n lichaam wel een eerlijke kans moet gunnen om daar aan te wennen.

Zou het normaal ook zeker doen hoor, zit regelmatig (bijna) vast onder die bar. Maar had vanochtend voor de training eerst 45 minuten zitten twijfelen of het uberhaupt een goed idee was om te gaan, dus had met mezelf de deal gemaakt om mezelf in ieder geval niet compleet te vernietigen maar dat ik dan wel mocht gaan :roflol:
Wat je ook zou kunnen overwegen zo bouw ik me schema's ook is de eerste oefening van de spiergroep die je traint losse gewichten doen en de 2de / 3de oefening ben je al wat kracht kwijt over te stappen na machine zodat je rpe10 kan zonder jezelf in de ellende te werken en zelfs half reps net zoals onze push sessie op de meet (deze niet noteren in je log).

Voorbeeld;
Bb/db bench / incline machine press / cable flys

Db shoulder press neem aan de goeie tactiek, zakken tot mond/neus ipv schouder en niet uitstrekken bovenaan spanning erop houden en de bench op 70graden.
Precies tegenovergesteld zoals ze het men leert tegenwoordig.

Ben een groot voorstander van pushen, het liefst zo hard mogelijk.
Maar ik ben ook een voorstander van weten wanneer je lichaam signalen afgeeft en daar soms eens een keer naar te luisteren :) Vooral omdat ik normaal, buiten trainen om, niet zo heel veel zwaar fysiek werk verricht. Sta nu uit het niets 24-32u per week op de bouw te kutten, dus vind ik dat ik m'n lichaam wel een eerlijke kans moet gunnen om daar aan te wennen.
In die context zeker begrijpelijk👍

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven