Fitness Seller

Trainingslog PartyMarty

Peiling Peiling Gaan PartyMarty zijn TRT escapades escaleren naar een full-on blast?

• Totaal stemmers
    37
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
PULL!
IMG_20220421_053237.jpg

IMG_20220421_053301.jpg

Notities:
- Was gruwelijk gaar maar eigenlijk hartstikke prima training gedraaid. Was aardig werken :D Echt een smerige onderarm/biceps pump gepakt.
- Jammer dat de pullups op een power rack moesten ipv de rekstok want er lag iemand te slapen onder de rekstok :roflol: Zie je laatste tijd steeds vaker hier... Mensen die overnachten in de 24/7 gym. Bijna altijd Belgen/Fransen die in de ochtend naar het station lopen om de trein naar huis te pakken.

Wtf mensen die in de gym slapen haha
Gewoon ff prikken met een barbell :o

Lekkere workout ondanks dat je gaar was!

LEGS!
(Rusttijden kloppen geen hol van deze keer)
IMG_20220422_050510.jpg

Notities:
- Holy shit wat ben ik verrot uit bed gekomen. Gisteren compleet vernietigd op 't werk. Veel te weinig geslapen (21:00-02:30). Cafeine terug aan het schroeven = barstend koppijn. FML. Achja, f**k it, it's leg day + heb om 05:00u afgesproken een maatje te leren deadliften.
- Wat een klote training. Mind muscle connection was kut. Focus was kut. Vies hard aan het zweten geweest. Ben normaal helemaal geen zweter, kon vandaag m'n shirt al uitwringen na de warming-up??? Weinig echt fitte weken laatste tijd, hoop dat 't snel beter wordt.
- Laat de cardio even zitten. Ga vanmiddag wel 60-120min wandelen met de labrador. #BlackLabsMatter!
IMG_20220224_090743.jpg

Laatst bewerkt:
Als een training niet gaat zo als je gepland had is altijd kut! Maar die trainingen heeft iedereen en het hoort erbij :D Komt vanzelf wel weer :D

Denk dat je lichaam vooral aan het "vechten" is tegen je fysiek beroep die je nu uitoefent :) komt helemaal goed man, zoizo al knap dat je nog volop aan het trainen bent!

Denk dat je lichaam vooral aan het "vechten" is tegen je fysiek beroep die je nu uitoefent :) komt helemaal goed man, zoizo al knap dat je nog volop aan het trainen bent!
Denk ik ook ja. M'n energie en fitheid gaat nogal op en neer. Eind van het weekend voel ik me top, naar mate de week vordert wordt het steeds minder.

Wel als nog goeie gewichten gepakt man 💪 sterke deadlift ook en alles mooi aantal reps. Lekker bezig 😇
Als je je niet helemaal lekker voelt kan ff goed zweten ook wel lekker zijn toch. Heb dan altijd het idee dat mn lichaam ff alle virusjes eruit knalt.

Wel als nog goeie gewichten gepakt man 💪 sterke deadlift ook en alles mooi aantal reps. Lekker bezig 😇
Als je je niet helemaal lekker voelt kan ff goed zweten ook wel lekker zijn toch. Heb dan altijd het idee dat mn lichaam ff alle virusjes eruit knalt.
Haha, ik voelde me zo intens verrot vanochtend. Maatje is ook niet op komen dagen. De deadlift voelde geweldig. Squat helemaal kut. Wilde eigenlijk vooral naar huis 🤣
Qua gewicht ging het inderdaad hartstikke prima dus daar ben ik zeker niet ontrevreden over. Her en der wat zwarte vlekken, kots boertjes na sets en dat zweten was echt ronduit disgusting. Nooit geweten dat ik zo kon zweten.

Voel me nu al 3-4 weken zo af en aan niet fit. Eigenlijk sinds dat fysieke werk. Ik denk dat als komende week weer zo gaat dat ik een paar weken 3x pw full body ga doen om eens te kijken of dat wat helpt. Laatste maanden veel afgesteld op het gebied van belastbaarheid vs. herstel. Had dat helemaal goed zitten maar nu met die fysieke baan merk ik dat m'n fysieke belasting eigenlijk veel te hoog is om zo te trainen. Voor nu in ieder geval... M'n lichaam went er de komende weken vanzelf wel aan, maar tot die tijd denk ik dat ik misschien een klein stapje terug moet doen. Zie geen achteruitgang in de sportschool prestaties maar voel me gewoon buiten het werk/sport om eigenlijk constant finaal gesloopt.

Hoelang is dit werk nog? En gaat je neefje beter?

Her en der wat zwarte vlekken, kots boertjes na sets en dat zweten was echt ronduit disgusting. Nooit geweten dat ik zo kon zweten.
🤣 bikkel 💪 en toch de training afgemaakt.

Misschien dat wat minder compound en wat met machine werk kan helpen? Wat meer isolatie oefeningen

Hoelang is dit werk nog? En gaat je neefje beter?
Hebben ze eigenlijk geen zicht op. Waarschijnlijk nog minimaal 6 weken tot ie een keer naar het ziekenhuis kan. Hij gaat wel wat beter maar slaapt vooral bijna de hele dag. Maarja, ik zou het ook wel geweten hebben op die leeftijd. Manneke is 19 jaar oud, wilde een tussenjaar, mocht dat met de voorwaarde dat ie zou gaan werken, nu werkt ie +40u per week met z'n vader. Je blijkt uit het niets iets neurologisch te hebben waarvan het ziekenhuis eigenlijk niks kan zeggen hoe en wat en hoe lang je niet kunt werken. Ik had dat smoesje ook met 2 handen aangegrepenom de hele nacht/dag te gaan zitten gamen op m'n kamer en gewoon fulltime doorbetaald krijgen. Ik vind het een top jong hoor, bedoel er niks vervelend van, maar m'n gevoel zegt dat hij niet terug gaat komen voor die scan over 6 weken. Kijkende vanuit een puber jongen zijn ogen kan ik hem ook niet per se ongelijk geven. Dat werk vindt ie niks, zit de hele dag met je pa opgescheept, hebt een insane game verslaving in je vrije tijd, ook her en der wat burn-out/depressie klachtjes gehad laatste jaar. Het kan goed zijn dat ie echt niks kan hoor... Kan niemand inschatten behalve hijzelf. Hij is nu namelijk al 1 week van die medicatie af waar ie zo'n last van heeft maar z'n energie veranderd, naar eigen zeggen, helemaal niets.

Long story short: denk niet dat ie snel terug gaat komen, dus het wordt tijd dat ik mijn week opnieuw ga structureren qua studeren/werken/trainen met het vooruitzicht dat dit nog wel eens tot augustus ofzo zou kunnen gaan duren. M'n tante geeft zelfs aan dat ze misschien interesse hebben om me blijvend een paar dagen per week in te huren, zelfs als ie terug komt. Maar daar moet ik nog even goed over na gaan denken aangezien dat werk helemaal niet het plan was en ook zeker niet mijn toekomst ambitie heeft.
🤣 bikkel 💪 en toch de training afgemaakt.

Misschien dat wat minder compound en wat met machine werk kan helpen? Wat meer isolatie oefeningen
Kan. Denk zelf dat de training + dat werk te veel is en de fysieke belasting gewoon omlaag moet. Dus dan zou ik eerder 3x per week Full Body compound ofzo gaan doen.

Hebben ze eigenlijk geen zicht op. Waarschijnlijk nog minimaal 6 weken tot ie een keer naar het ziekenhuis kan. Hij gaat wel wat beter maar slaapt vooral bijna de hele dag. Maarja, ik zou het ook wel geweten hebben op die leeftijd. Manneke is 19 jaar oud, wilde een tussenjaar, mocht dat met de voorwaarde dat ie zou gaan werken, nu werkt ie +40u per week met z'n vader. Je blijkt uit het niets iets neurologisch te hebben waarvan het ziekenhuis eigenlijk niks kan zeggen hoe en wat en hoe lang je niet kunt werken. Ik had dat smoesje ook met 2 handen aangegrepenom de hele nacht/dag te gaan zitten gamen op m'n kamer en gewoon fulltime doorbetaald krijgen. Ik vind het een top jong hoor, bedoel er niks vervelend van, maar m'n gevoel zegt dat hij niet terug gaat komen voor die scan over 6 weken. Kijkende vanuit een puber jongen zijn ogen kan ik hem ook niet per se ongelijk geven. Dat werk vindt ie niks, zit de hele dag met je pa opgescheept, hebt een insane game verslaving in je vrije tijd, ook her en der wat burn-out/depressie klachtjes gehad laatste jaar. Het kan goed zijn dat ie echt niks kan hoor... Kan niemand inschatten behalve hijzelf. Hij is nu namelijk al 1 week van die medicatie af waar ie zo'n last van heeft maar z'n energie veranderd, naar eigen zeggen, helemaal niets.

Long story short: denk niet dat ie snel terug gaat komen, dus het wordt tijd dat ik mijn week opnieuw ga structureren qua studeren/werken/trainen met het vooruitzicht dat dit nog wel eens tot augustus ofzo zou kunnen gaan duren. M'n tante geeft zelfs aan dat ze misschien interesse hebben om me blijvend een paar dagen per week in te huren, zelfs als ie terug komt. Maar daar moet ik nog even goed over na gaan denken aangezien dat werk helemaal niet het plan was en ook zeker niet mijn toekomst ambitie heeft.

Kan. Denk zelf dat de training + dat werk te veel is en de fysieke belasting gewoon omlaag moet. Dus dan zou ik eerder 3x per week Full Body compound ofzo gaan doen.
Misschien dan starting strenght of 5/3/1 aangezien je dan 90% van je 1RM gebruikt, Barbell Medicine heeft ook wel goede schemas voor mensen met een fysiek belastent werk.

Misschien dan starting strenght of 5/3/1 aangezien je dan 90% van je 1RM gebruikt, Barbell Medicine heeft ook wel goede schemas voor mensen met een fysiek belastent werk.
Misschien naief, maar ik ben echt veel te koppig qua schema's om hem niet zelf te maken :roflol: toch bedankt voor het advies man. Misschien eens een keer wat inlezen in die schema's die je hier steeds voorbij ziet komen, maar voor nu helaas geen Rippletoe Mountaindog Hyperfocus Eccentric Powerloading 12/14/2/55 hier.

Fullbody zou gewoon 3x per week bench, squat, military press, deadlift, pull-ups en kuiten zijn in wisselende rep ranges vermoed ik.

Misschien naief, maar ik ben echt veel te koppig qua schema's om hem niet zelf te maken :roflol: toch bedankt voor het advies man. Misschien eens een keer wat inlezen in die schema's die je hier steeds voorbij ziet komen, maar voor nu helaas geen Rippletoe Mountaindog Hyperfocus Eccentric Powerloading 12/14/2/55 hier.

Fullbody zou gewoon 3x per week bench, squat, military press, deadlift, pull-ups en kuiten zijn in wisselende rep ranges vermoed ik.
Je hoeft niet perse 5/3/1 te doen maar misschien is 90% van je 1RM als trainings max wel fijn om te doen.

Hoe bedoel je die? In het geval van de deadlift, mijn 1RM = +-150kg. 90% = 135kg. Dus niet deadliften boven de 135kg?
Ja, eigenlijk dat. Misschien minder snelle progressie maar is een stuk minder intensief. Ik kan je wel PDFje van 5/3/1 boek geven zodat je beetje erin kan verdiepen.

Ja, eigenlijk dat. Misschien minder snelle progressie maar is een stuk minder intensief. Ik kan je wel PDFje van 5/3/1 boek geven zodat je beetje erin kan verdiepen.
Graag! Stuur maar op man. Ben ondertussen wel eens benieuwd naar dat 5/3/1 wat je hier overal voorbij ziet komen.

Deadlift eigenlijk nooit boven de 120kg overigens :) Die 90-100% die zoek ik misschien eens per 3 maanden een keer op.

Graag! Stuur maar op man. Ben ondertussen wel eens benieuwd naar dat 5/3/1 wat je hier overal voorbij ziet komen.

Deadlift eigenlijk nooit boven de 120kg overigens :) Die 90-100% die zoek ik misschien eens per 3 maanden een keer op.
Snap ik, risk to reward is wel laag hoor. Heb je pm gestuurd. :)

PUSH!
IMG_20220426_063436.jpg

IMG_20220426_063459.jpg

- Gisteren dag 1 van de cut gehad. Had ergens verwacht wel weer zin te gaan hebben om te cutten... Maar vond het helemaal niks :roflol: Doe altijd halve/hele week cutten en dan pas de 1e keer wegen om een plan te bouwen, dus eerst even het vocht/darminhoud opnieuw balans laten vinden, dan wegen en dan iedere week -1%. Ben er nog niet helemaal uit tot hoe ver ik wil gaan. Heb ergens nog steeds dat "ultieme" einddoel van 69.9 in m'n kop, maar betwijfel ten zeerste of het door ga trekken tot dat punt. Kilo of 74 wil ik toch wel minimaal onder gaan zitten.
- Gratis advies voor een goede nachtrust. Als je het idee hebt dat je partner zich niet helemaal fijn voelt, stel dan GEEN, ik herhaal, GEEN vragen wat er is net voordat je eigenlijk naar bed wil gaan. Uiteindelijk tot 23:00u een heel verhaal aan zitten horen. Dusja, weer helemaal kapot uit bed gekomen deze ochtend.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven