MuscleMeat

Trainingslog PartyMarty

Peiling Peiling Gaan PartyMarty zijn TRT escapades escaleren naar een full-on blast?

• Totaal stemmers
    37
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Zo kan het ook inderdaad, heb zelf voordat ik mijn cut startte ook een week op onderhoud gezeten en daarna pas dus echte cut gestart. Komt op hetzelfde neer denk ik.
Ja precies. Zo bloated mogelijk beginnen en dan een paar dagen schoon eten "cheat" je zo een kilo of 3-4 mee op de weegschaal. Dus ik probeer, net zoals jij, niet m'n plan te trekken vanuit een bloated startpositie.
Als je echt iets wil bereiken moet je er gewoon 100% voor gaan, met die instelling kom je er wel :D succes! ik zit in het hetzelfde progress weeg nu 117 maar wil einde van de zomer onder de 110 zitten maar duurt echt lang i.c.m mijn medicaties.
Ja precies. Ga deze keer weer een wat andere aanpak proberen en eens zien wat die me gaat brengen. Gewoon doorzetten, beetje goed voor jezelf zorgen en dan komt het helemaal goed :D

LEGS!
IMG_20220428_054125.jpg

Notities:
- Oké, top dit. Kon gisterenavond niet echt in slaap komen dus was terug naar beneden gegaan en besloten dan maar gewoon lekker tot 22:00u wat quality time door te brengen met het vrouwtje, wekker verzet van 04:00 naar 06:00u en besloten de leg day maar te laten zitten. Op magische wijze toch fit wakker geworden om 03:55u :D Dus toch leg day!
- Geen squats vandaag, moet vandaag de hele dag vloerdelen verspreiden over 4 etages met als beginpunt een flink opstapje. Dus wil echt geen last van m'n knie hebben vandaag aangezien mijn quats vandaag compleet naar de godgetver zullen gaan. Aangezien mijn dag dus de hele dag traplopen + weighted step-ups gaan zijn.
- Was verdomd intense training. Mind-muscle connection was top. Kracht was top. Nog steeds wat last van m'n rechterknie.
- Geen betere ruggengraat oefening dan time under tension, full range of motion, 1-1-3 volume calf raises. Sooo much pain.
- Geef de training een 9. Was een heerlijke training die ik eigenlijk verwacht had door te brengen in m'n bed.
nuclear explosion GIF

Bijlagen

• IMG_20220428_053103.jpg
    IMG_20220428_053103.jpg
    58,2 KB · Weergaven: 26
Laatst bewerkt:
je gaat lekker, begint op te vallen dat je het werken begint gewoon te worden samen met je training ;-)

je gaat lekker, begint op te vallen dat je het werken begint gewoon te worden samen met je training ;-)
Ja, begin weer wat structuur en balans te vinden inderdaad :) Denk wel dat ik vanmiddag spijt ga krijgen van hoe ver ik deze leg day gepusht heb, maarja, dat zien we dan wel weer :roflol:

LEGS!
IMG_20220428_054125.jpg

Notities:
- Oké, top dit. Kon gisterenavond niet echt in slaap komen dus was terug naar beneden gegaan en besloten dan maar gewoon lekker tot 22:00u wat quality time door te brengen met het vrouwtje, wekker verzet van 04:00 naar 06:00u en besloten de leg day maar te laten zitten. Op magische wijze toch fit wakker geworden om 03:55u :D Dus toch leg day!
- Geen squats vandaag, moet vandaag de hele dag vloerdelen verspreiden over 4 etages met als beginpunt een flink opstapje. Dus wil echt geen last van m'n knie hebben vandaag aangezien mijn quats vandaag compleet naar de godgetver zullen gaan. Aangezien mijn dag dus de hele dag traplopen + weighted step-ups gaan zijn.
- Was verdomd intense training. Mind-muscle connection was top. Kracht was top. Nog steeds wat last van m'n rechterknie.
- Geen betere ruggengraat oefening dan time under tension, full range of motion, 1-1-3 volume calf raises. Sooo much pain.
- Geef de training een 9. Was een heerlijke training die ik eigenlijk verwacht had door te brengen in m'n bed.
nuclear explosion GIF
Waarom doe je deadlifts op hogere reps?

Waarom doe je deadlifts op hogere reps?
Geen idee. Was een idee wat in m'n kop kwam toen ik onderweg naar de sportschool was. Ben al wel een tijdje met wat lichter gewicht aan het deadliften, heb er gewoon steeds wat meer reps bij geplakt zonder het gewicht echt wezenlijk te verhogen.

Geen idee. Was een idee wat in m'n kop kwam toen ik onderweg naar de sportschool was. Ben al wel een tijdje met wat lichter gewicht aan het deadliften, heb er gewoon steeds wat meer reps bij geplakt zonder het gewicht echt wezenlijk te verhogen.
High rep deadlifts is wel uitstekend voor cardio:kots:

High rep deadlifts is wel uitstekend voor cardio:kots:
Pff. Merk gewoon dat als ik bijvoorbeeld 4x5 doe op een gewicht waarmee ik die sets net overleef dat ik daarna helemaal klaar ben en het liefst de rest van de dag onder een dekentje ga bivakkeren.

Maar het klopt wel. Die laatste paar reps, vooral van de laatste sets, waren echt verschrikkelijk.

Pff. Merk gewoon dat als ik bijvoorbeeld 4x5 doe op een gewicht waarmee ik die sets net overleef dat ik daarna helemaal klaar ben en het liefst de rest van de dag onder een dekentje ga bivakkeren.

Maar het klopt wel. Die laatste paar reps, vooral van de laatste sets, waren echt verschrikkelijk.
Beste gevoel dat er is, net als je dat laatste eruit gegrind heb en het gewicht laat zakken. Man wat mis ik dat nog steeds, is al ff geleden :(

Fijn dat je nu wat ritme/balsns vind met t werken, sporten.en rust.
Voordeel van zo bezig zijn na een zware legday is dat spierpijn vaak minder was bij mij. Soort actief herstel.
Succes met de vloeren!!

Beste gevoel dat er is, net als je dat laatste eruit gegrind heb en het gewicht laat zakken. Man wat mis ik dat nog steeds, is al ff geleden :(
Haha die laatste rep doe ik echt als een hond van z'n stront. 10e rep is boven? Loslaten. Wegwezen. Kijk dat deadlift platform na de brutal beating de rest van de dag niet meer aan :roflol:
Fijn dat je nu wat ritme/balsns vind met t werken, sporten.en rust.
Voordeel van zo bezig zijn na een zware legday is dat spierpijn vaak minder was bij mij. Soort actief herstel.
Succes met de vloeren!!
Ja precies. + betaalde cardio ^^ Denk dat ik op zo'n dag als vandaag nog gewicht kwijt raak op +3500kcal. Mooi proberen die 2500-2800 mee te pakken en dan gaat dat cutten easy. Sowieso vind ik cutten makkelijker met iets meer eten en veel beweging, dan weinig eten en weinig beweging.

Haha die laatste rep doe ik echt als een hond van z'n stront. 10e rep is boven? Loslaten. Wegwezen. Kijk dat deadlift platform na de brutal beating de rest van de dag niet meer aan :roflol:
Hahaha dat is ook precies de rep waar ik door mijn rug ging, denk dat ik hem voortaan ook laat vallen maar wij hebben geen platforms. Moeten op een zo'n abs matje deadliften zodat je de vloer niet raakt.. :o

BEETJE TREKKEN EN DUWEN.
Vooral duwen. Trekken zat dr niet in.
IMG_20220429_051646.jpg

IMG_20220429_051705.jpg

Notities:
- Pohh wat heb ik kut geslapen. Weer de 6 uur niet gehaald waar ik normaal altijd 7,5-8 uur slaap. Ben gewoon klaarwakker maar ook kapot moe...
- Gisteren was een top dag, m'n lichaam begint te wennen aan dat fysieke werk en in combinatie met mijn vele lange wandelingen de laatste tijd begin ik te merken dat ik steeds makkelijker door die werkdagen heen wandel. Volgende week hebben ze toevallig even geen hulp nodig, dus komende week heb ik wat meer tijd voor mezelf :)
- Training is niet helemaal geworden wat het plan was. Spierpijn in m'n traps van het deadliften. Spierpijn in m'n biceps van pull day. Kan amper iets vastpakken door de spierpijn in m'n onderarmen van dat deadliften van gisteren. Dus moest even kijken hoe er om het een en ander heen te trainen valt... Denk dat het onder de streep gewoon een push day gaat worden (kuch kuch wat vervelend nou...). Dus zomaar wat geïmproviseerd waar ik zin in had.

Training was oké.
Cartoon Yes GIF by SpongeBob SquarePants

geniet van je weekje "rust"!

Veel langer geslapen dan de bedoeling was vannacht en daarna met m'n gare kop leg day overgeslagen.

Het begon eigenlijk meteen na die beslissing fors te stinken. Hele ochtend samen met m'n vriendin gezocht naar de oorzaak van de stank.

Na uren zoeken moesten we helaas de conclusie trekken dat het mijn mietjeslucht was. Dus toch nog maar even wat gaan doen met m'n lamme ballen.

Fietsen.
Screenshot_2022-05-02-16-14-41-62_d9aa206de00b4b7c29deeb8e9ccbd9e7.jpg

Wandelen.
Screenshot_2022-05-02-16-48-04-35_d9aa206de00b4b7c29deeb8e9ccbd9e7.jpg

Veel langer geslapen dan de bedoeling was vannacht en daarna met m'n gare kop leg day overgeslagen.

Het begon eigenlijk meteen na die beslissing fors te stinken. Hele ochtend samen met m'n vriendin gezocht naar de oorzaak van de stank.

Na uren zoeken moesten we helaas de conclusie trekken dat het mijn mietjeslucht was. Dus toch nog maar even wat gaan doen met m'n lamme ballen.

Fietsen.
Screenshot_2022-05-02-16-14-41-62_d9aa206de00b4b7c29deeb8e9ccbd9e7.jpg

Wandelen.
Screenshot_2022-05-02-16-48-04-35_d9aa206de00b4b7c29deeb8e9ccbd9e7.jpg
Meet ie ook op hoeveel kcal je verbrand met palen?

:roflol:

I LOLled, well done!

volg

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven