Fitness Seller

Trainingslog PartyMarty

Peiling Peiling Gaan PartyMarty zijn TRT escapades escaleren naar een full-on blast?

• Totaal stemmers
    37
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Maar daar moet ik nog even goed over na gaan denken aangezien dat werk helemaal niet het plan was en ook zeker niet mijn toekomst ambitie heeft.
Heb dit helemaal gemist. Maar pittig verhaal.. hoop dat hij wel de scan gaat doen en dat ze kunnen achterhalen wat er aan de hand was..

Wat het werk betreft, zorg wel dat je er zelf ook gelukkig van wordt 😉 je bent dit nu al best een tijd aan het doen en kan begrijpen dat je oom en tante super blij met je zijn, maar je eigen geluk mag ook wel voorop gezet worden. (Eigen keuze natuurlijk, maar klein advies :thumb:)

• Topic Starter Topic Starter
Voor de zekerheid maar vast alle cardio voor deze week afgerond.
IMG_20220426_085843.jpg

Heb dit helemaal gemist. Maar pittig verhaal.. hoop dat hij wel de scan gaat doen en dat ze kunnen achterhalen wat er aan de hand was..

Wat het werk betreft, zorg wel dat je er zelf ook gelukkig van wordt 😉 je bent dit nu al best een tijd aan het doen en kan begrijpen dat je oom en tante super blij met je zijn, maar je eigen geluk mag ook wel voorop gezet worden. (Eigen keuze natuurlijk, maar klein advies :thumb:)
Ze hebben gisteren scan gehad en daar hadden ze eigenlijk weinig aan. Het ziekenhuis kan ze eigenlijk ook zomaar niks vertellen behalve dat ie geen auto mag rijden, niet in bad mag, geen trap/ladders op mag en op moet letten met vermoeidheid/alcohol en drugs. Dat 'gelukkig worden' is wel een beetje het probleem. Ik heb vroeger al een tijd in de bouw gezeten en vond het vanaf dag 1 tot de laatste dag echt verschrikkelijk. Veel onvriendelijk kut volk. Alles wordt gestolen van je. Gewoon al met al een hoop haantjes die non-stop ruzie met je zoeken.

Nou is dit werk wel een stuk beter om te doen dan wat ik toen deed, heb eigenlijk alleen maar te maken met m'n oom en niet al die andere mong*len, maar toch. Ik vind het voor de time being wel prima om te doen aangezien fysiek werk cutten echt super makkelijk maakt en ik eigenlijk alleen die tante + oom praktisch spreek van m'n hele familie. Maar ik kan niet zeggen dat ik happy thoughts krijg van het idee om voor de langere termijn dat werk te gaan doen. Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik ook niet de interesse heb om de fijne kneepjes van dat vak te leren. Ik vind het prima om een beetje zwaar werk te doen in de vorm van vooral tillen/sjouwen, maar perfect vloeren leggen in visgraat motief boeit me tbh echt geen hol. Heb er geen probleem mee om ze uit de brand te helpen tot ergens eind van het jaar ofzo als het moet. Maar ergens wil ik ook gewoon verder met m'n toekomstplannen. Heb ook nog een studie liggen die nu al best eventjes stil ligt door alle veranderingen.
Laat je bloodwork is zien, volgens mij is geen natty progressie meer. :roflol: Goed bezig!
Ben laatste weken ook wel een tikkie meer chubby geworden dan m'n plan was. Geeft wel veel kracht... Kilootje of 6-8 extra :roflol:

Ssst. Eigenlijk zijn het er 11.

Wat deed je voor werk voor je hun hielp?

Wat deed je voor werk voor je hun hielp?
Half een hoop pc/telefoon spul (reparaties, troubleshooten, netwerkjes aanleggen, pc's bouwen, telefoontjes repareren etc). En de andere helft met PT en mensen helpen met obesitas of fors overgewicht. Ook vaak in combinatie met wat PT.

Netjes man dat benchvolume. Hoeveel weeg je nu?

En tsja de vrouwtjes... je kan niet met ze, je kan niet zonder ze :D

Netjes man dat benchvolume. Hoeveel weeg je nu?

En tsja de vrouwtjes... je kan niet met ze, je kan niet zonder ze :D
Weet ik niet eigenlijk. Ik cut altijd de eerste week zonder te wegen zodat ik de cut kan starten met een fatsoenlijkere vocht/darminhoud balans. Dus maandag pas weer de weegschaal op. Maar ik schat dat de cut zal starten rond de 80-81kg. Streven is -1% per week.

PULL!
IMG_20220427_064135.jpg

IMG_20220427_064206.jpg

Notities:
- Uurtje extra + heerlijk geslapen. Fit. Sterk. BOEM. Vlammen deze ochtend :flexgrin: Zo'n fijne training als deze was erg welkom.
nuclear explosion GIF

Mooie training zo vroeg!
Pull ups zijn bw? Zo ja... Dan pull je wel 81 kg hé en geen 71 kg ;)

Goed bezig, hoe veel is er al af?

Goed bezig, hoe veel is er al af?
Geen idee. Ik begon maandag met cutten, neem dan 1 week zonder wegen zodat de bloat en maag/darminhoud stabiliseert en dan ga ik vanaf aanstaande maandag iedere dag wegen + vanaf daar proberen -1% per week te pakken.

Als ik bijvoorbeeld maandag had gewogen dan was ik hoogstwaarschijnlijk 2-3kg zwaarder dan ik nu ben. Dan kan ik wel met dat meetresultaat heel m'n -1% per week plan berekenen, maarja dan haal je je doelen voor week 1 + 2 + 3 in de eerste week :)

Geen idee. Ik begon maandag met cutten, neem dan 1 week zonder wegen zodat de bloat en maag/darminhoud stabiliseert en dan ga ik vanaf aanstaande maandag iedere dag wegen + vanaf daar proberen -1% per week te pakken.

Als ik bijvoorbeeld maandag had gewogen dan was ik hoogstwaarschijnlijk 2-3kg zwaarder dan ik nu ben. Dan kan ik wel met dat meetresultaat heel m'n -1% per week plan berekenen, maarja dan haal je je doelen voor week 1 + 2 + 3 in de eerste week :)
Zo kan het ook inderdaad, heb zelf voordat ik mijn cut startte ook een week op onderhoud gezeten en daarna pas dus echte cut gestart. Komt op hetzelfde neer denk ik.

Als je echt iets wil bereiken moet je er gewoon 100% voor gaan, met die instelling kom je er wel :D succes! ik zit in het hetzelfde progress weeg nu 117 maar wil einde van de zomer onder de 110 zitten maar duurt echt lang i.c.m mijn medicaties.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven