HardcoreMachine
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 3.698
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 119kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb dit helemaal gemist. Maar pittig verhaal.. hoop dat hij wel de scan gaat doen en dat ze kunnen achterhalen wat er aan de hand was..Maar daar moet ik nog even goed over na gaan denken aangezien dat werk helemaal niet het plan was en ook zeker niet mijn toekomst ambitie heeft.
Laat je bloodwork is zien, volgens mij is geen natty progressie meer.Bijna 5x7x70 kunnen doen vandaag1 reppie zat er net niet in, had te weinig rust gepakt. Volgende week hopelijk 5x8x70
![]()
Goed bezig!Ze hebben gisteren scan gehad en daar hadden ze eigenlijk weinig aan. Het ziekenhuis kan ze eigenlijk ook zomaar niks vertellen behalve dat ie geen auto mag rijden, niet in bad mag, geen trap/ladders op mag en op moet letten met vermoeidheid/alcohol en drugs. Dat 'gelukkig worden' is wel een beetje het probleem. Ik heb vroeger al een tijd in de bouw gezeten en vond het vanaf dag 1 tot de laatste dag echt verschrikkelijk. Veel onvriendelijk kut volk. Alles wordt gestolen van je. Gewoon al met al een hoop haantjes die non-stop ruzie met je zoeken.Heb dit helemaal gemist. Maar pittig verhaal.. hoop dat hij wel de scan gaat doen en dat ze kunnen achterhalen wat er aan de hand was..
Wat het werk betreft, zorg wel dat je er zelf ook gelukkig van wordt 😉 je bent dit nu al best een tijd aan het doen en kan begrijpen dat je oom en tante super blij met je zijn, maar je eigen geluk mag ook wel voorop gezet worden. (Eigen keuze natuurlijk, maar klein advies)
Ben laatste weken ook wel een tikkie meer chubby geworden dan m'n plan was. Geeft wel veel kracht... Kilootje of 6-8 extraLaat je bloodwork is zien, volgens mij is geen natty progressie meer.Goed bezig!

Half een hoop pc/telefoon spul (reparaties, troubleshooten, netwerkjes aanleggen, pc's bouwen, telefoontjes repareren etc). En de andere helft met PT en mensen helpen met obesitas of fors overgewicht. Ook vaak in combinatie met wat PT.
Weet ik niet eigenlijk. Ik cut altijd de eerste week zonder te wegen zodat ik de cut kan starten met een fatsoenlijkere vocht/darminhoud balans. Dus maandag pas weer de weegschaal op. Maar ik schat dat de cut zal starten rond de 80-81kg. Streven is -1% per week.Netjes man dat benchvolume. Hoeveel weeg je nu?
En tsja de vrouwtjes... je kan niet met ze, je kan niet zonder ze![]()
Zijn inderdaad BW. Misschien kan ik daar beter 0 instellenMooie training zo vroeg!
Pull ups zijn bw? Zo ja... Dan pull je wel 81 kg hé en geen 71 kg![]()

Mooi training! Voelen neutral grip pull ups bij jou ook zo smooth aan?PULL!
![]()
![]()
Notities:
- Uurtje extra + heerlijk geslapen. Fit. Sterk. BOEM. Vlammen deze ochtendZo'n fijne training als deze was erg welkom.
![]()
Like flyingMooi training! Voelen neutral grip pull ups bij jou ook zo smooth aan?
Laatste weken vooral pull-ups gedaan maar had deze ochtend meer zin in chin-ups. Het waren er eigenlijk ook 10x4 met 45sec rust. Maar neemt teveel ruimte in, in m'n app 
Aaah zo kan ik het ook welLike flyingLaatste weken vooral pull-ups gedaan maar had deze ochtend meer zin in chin-ups. Het waren er eigenlijk ook 10x4 met 45sec rust. Maar neemt teveel ruimte in, in m'n app
![]()

Geen idee. Ik begon maandag met cutten, neem dan 1 week zonder wegen zodat de bloat en maag/darminhoud stabiliseert en dan ga ik vanaf aanstaande maandag iedere dag wegen + vanaf daar proberen -1% per week te pakken.

Zo kan het ook inderdaad, heb zelf voordat ik mijn cut startte ook een week op onderhoud gezeten en daarna pas dus echte cut gestart. Komt op hetzelfde neer denk ik.Geen idee. Ik begon maandag met cutten, neem dan 1 week zonder wegen zodat de bloat en maag/darminhoud stabiliseert en dan ga ik vanaf aanstaande maandag iedere dag wegen + vanaf daar proberen -1% per week te pakken.
Als ik bijvoorbeeld maandag had gewogen dan was ik hoogstwaarschijnlijk 2-3kg zwaarder dan ik nu ben. Dan kan ik wel met dat meetresultaat heel m'n -1% per week plan berekenen, maarja dan haal je je doelen voor week 1 + 2 + 3 in de eerste week![]()