- Waardering
- 12.240
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 79kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien een keer leuk om te doen met Incline DB Bench is een rek onderin houden bij elke rep. Krijg ik altijd een pomp van dat is niet normaal. Natuurlijk wel goed warm zijnPUSH!
![]()
![]()
Notities:
- Was fit en had er zin in. Mind muscle connection was beetje meh vandaag. Verder prima training. Vanmiddag nog cardio.

Wat voor app gebruik je?PUSH!
![]()
![]()
Notities:
- Was fit en had er zin in. Mind muscle connection was beetje meh vandaag. Verder prima training. Vanmiddag nog cardio.
Zo een paar meer tricep oefeningen toegevoegd zie ik =)PUSH!
![]()
![]()
Notities:
Virtuagym
Ja had een keer wat extra tijd dus dacht: ik ga m'n triceps aan 't huilen maken.Zo een paar meer tricep oefeningen toegevoegd zie ik =)
Altijd een leuk gevoel idd 😅Virtuagym
Ja had een keer wat extra tijd dus dacht: ik ga m'n triceps aan 't huilen maken.
Verveelt dat nou niet zoveel lopen?Ik heb zo'n gevoel dat ik spijt ga krijgen van m'n plan om deze hele week 15.000 stappen per dag te gaan zetten.
![]()
![]()
Vond het voorheen altijd super kut om te doen, deed het toen ook praktisch nooit. Maar sinds dat de laatste tijd het zonnetje schijnt vind ik het echt heerlijk om te doen. Fiets een klein stukje richting de stad pakken en dan gewoon 1,5-3u gaan wandelen. Muziekje op of een Joe Rogan podcast en ik vermaak me top. Neem ook regelmatig de hond mee, dat is ook altijd wel leuk. Maarja, wandelen is low impact, wat easy kcal, zonlicht is lekker, wat vaker lekker buiten zijn, alle tijd om eens rustig na te denken over wat dingen. Gebruik dat wandelen laatste tijd ook veel voor zelfreflectie en zou het zelfs regelmatig als meditatief omschrijven. Ik ben van mezelf iemand die nogal hectisch is in z'n hoofd, heb ook best een achtergrond van vluchten voor bepaalde dingen in mezelf en ben al helemaal verschrikkelijk in het managen van verveling.
Hahaha ja dat dacht ik dus ook. Bedoel wel met de "hele week" maandag tot en met vrijdag. Heb van vorige week al allemaal blaren op m'n poten die ik iedere dag vol plak met tape om ze niet nog verder kapot te lopen dus ik denk dat 2 dagen rust voor m'n voeten wel een strak plan is voordat het werk maandag weer begint.
Precies. Dat is 't plan van aanpak nu ook.
Dat zijn luxe problemen in een cutHet zou me niet verbazen als ik op deze manier ergens de kcal nog moet gaan verhogen om geen 1,5kg per week te gaan dumpen. Deze keer wil ik streven naar max 1kg per week verliezen en zoveel mogelijk behoud van kracht. Voorheen ging ik met cutten altijd zoveel te hard dat ik ook een groot deel van m'n kracht en spiermassa verloor.

Je zou pull kunnen doen en straps gebruiken?Even een stom vraagje. Ik probeer zo'n paar keer per jaar met m'n pa iets van een bezigheid te gaan doen. Liefst iets actiefs. Vorige keer was het mijn beurt heb ik die ouwe mooi 4 minuten in een ijsbad door laten brengen. Morgen is het zijn beurt. Hij heeft besloten dat we gaan wandklimmen, lijkt me super tof.
Maaaaaar.
Ik heb morgen in principe pull day. Had maandag eigenlijk leg day maar die heb ik toen overgeslagen. Ik moet gruwelijk goed opletten met grippen van dingen aangezien ik al meerdere keren echt dagen m'n arm niet heb kunnen buigen door de pijn in m'n ellebogen, klimmen staat schijnbaar best bekend om grip blessures. Ondertussen heb ik qua krachttraining een manier gevonden hoe ik kan trainen met alleen maar een lichte irritatie die niet door zet naar echt iets wezelijks. Nu zit ik dus een beetje te dubben. Morgen gewoon Pull doen? Had de vorige keer ook belachelijk veel spierpijn in m'n onderarmen na die training. Of morgen leg day doen? Zodat m'n ellebogen niet al belast zijn, m'n grip nog fresh maar alleen m'n benen half gaar.
Dat leek mij dus ook een slimmer plan. Denk dat dat klimmen vrij zwaar is op je pull spieren.ik zou morgen een legday doen want met optrekken met klimmen gebruik veel biceps/rugs/traps/onder arm grip
Kan ook gewoon woensdag benen doen. Donderdag rug. Vrijdag push of benen (waarschijnlijk push)Je zou pull kunnen doen en straps gebruiken?
Benen lijkt me slimmer maar misschien en dagje rust en daarna benen+rug in 1 dag pakken. Denk dat dat toch beter is tbh.
Euh, gebruik je met klimmen niet ook heel erg je benen? Aangezien in benen en billen de grootste en sterkste spieren zitten?Dat leek mij dus ook een slimmer plan. Denk dat dat klimmen vrij zwaar is op je pull spieren.
Kan ook gewoon woensdag benen doen. Donderdag rug. Vrijdag push of benen (waarschijnlijk push)
Heb standaard zaterdag en zondag als rustdagen, ben maandag ook al niet geweest, dus nog een extra rustdag zou mijn voorkeur niet direct hebben.
Ja klopt. De belastbaarheid van mijn benen is in ieder geval heel veel beter dan die van mijn handen/armen/ellebogen.Euh, gebruik je met klimmen niet ook heel erg je benen? Aangezien in benen en billen de grootste en sterkste spieren zitten?
Volgens mij heb je het minste last met push, maar liever legs dan pull. Wel oppassen met DL-achtigen op je legs dag, als die niet allemaal op je pull zitten of daarheen geschoven kunnen worden.
Misschien dat toch maar even opnieuw overwegen... En misschien beter kiezen voor de standaard 3x10x105.