MuscleMeat

Trainingslog PartyMarty

Peiling Peiling Gaan PartyMarty zijn TRT escapades escaleren naar een full-on blast?

• Totaal stemmers
    37
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Even een stom vraagje. Ik probeer zo'n paar keer per jaar met m'n pa iets van een bezigheid te gaan doen. Liefst iets actiefs.
Leuk!! Ik probeer mijn vader elk jaar ook zoiets te geven voor vaderdag. Een dagje met zijn 2 op pad....
Heb je nog tips?

• Topic Starter Topic Starter
Leuk!! Ik probeer mijn vader elk jaar ook zoiets te geven voor vaderdag. Een dagje met zijn 2 op pad....
Heb je nog tips?
M'n pa is echt absurd competitief. Zelfs toen wij nog klein waren moest hij altijd van de hoogste rots duiken. Het diepst onder water zwemmen en het hoogste klimmen. Hij is fysiek ook verdomd sterk en flink in shape. Dus vandaar dat wij vaak onze actieve hobbies combineren. Door corona hebben we het laatste 2 jaar wat minder gedaan, maar tot nu toe hebben we dit gedaan:
- halve marathon rennen samen
- leg day in de sportschool
- Wim Hof beginnerscursus (was echt ge-wel-dig)
- karten
- kanoën

In de zomer gaan we misschien bungeejumpen maar hij weet nog niet zeker of ie durft. Maar alles waar je met die man een wedstrijd van kunt maken op fysiek gebied vindt ie geweldig.

Verder is mijn inspiratie op dat gebied ook al eventjes op 🤣

Heb je nog tips?
Mountainbiken, kunt ze ook huren, ook elektrische. Dan is een clinic, uitleg en oefeningen met instructeur ook leuk.
Weekendje fietsen in Limburg.
Reperbahn in Hamburg.
Luchtballon vaart.
Klimparcour wand of bos.
Suppen. Skeeleren. Steppen.
Weekendje bushcraften.
Weekendje met paard en wagen op stap.

Mountainbiken, kunt ze ook huren, ook elektrische. Dan is een clinic, uitleg en oefeningen met instructeur ook leuk.
Reperbahn in Hamburg.
Luchtballon vaart.
Klimparcour wand of bos.
Weekendje bushcraften.
Thanks! Suppen lijkt me wel een keer leuk! Dat ga ik geven 😀. Paar jaar geleden parachute gesprongen (wel zo'n tandem sprong met een ervaren iemand) was ook superleuk!

Reperbahn in Hamburg.
Luchtballon vaart.
Klimparcour wand of bos.
Weekendje bushcraften.
Reperbahn met je pa. :D

LEGS! :fu:
IMG_20220504_062718.jpg

IMG_20220504_062738.jpg

Notities:
- Poh, dat was me een verdomd heerlijk training. Pure fire!
nuclear explosion GIF

Laatst bewerkt:
Wandelen 3/5.
- Mijn quads hebben de hele wandeling getrild van de training vanochtend. Heb hem verdomd gepusht vanochtend en dat is te merken.
- Begin wel mooi kleurtje te krijgen van dat al weken iedere dag in de zon 1-2 uur wandelen.
- Vanmiddag en vanavond met pa op pad dus die 15k wordt makkelijk gehaald.
Screenshot_2022-05-04-13-18-05-82_d9aa206de00b4b7c29deeb8e9ccbd9e7.jpg

Screenshot_2022-05-04-13-18-22-55_d9aa206de00b4b7c29deeb8e9ccbd9e7.jpg

PULL!
IMG_20220505_053619.jpg

IMG_20220505_053729.jpg

Notities:
- Echt alles doet pijn van gisteren :roflol: Hammies, kuiten, quads en vooral m'n reet. Veel te kort geslapen (23:30 - 04:00). Hoe t*fus gaar ik was in de sportschool vertaalde zich gelukkig niet naar een kut training. Al met al hartstikke tevreden.
- Op 't moment ben ik niet per se gelukkig met m'n plan om vandaag weer 20-30k te gaan fietsen en 7,5k te gaan wandelen. :suicide:
- Hoe ongemakkelijk ik die foto's uploaden ook elke keer weer vind. Wil ik toch gaan proberen me daar een beetje overheen te gaan zetten.
IMG_20220505_052851.jpg

Oh wauw, gaat super goed man! Hoeft je zeker niet te schamen voor je foto's. Armen gaat hartstikke goed 💪

Leuke avond met je pa gehad? Klimmen leuk?

Oh wauw, gaat super goed man! Hoeft je zeker niet te schamen voor je foto's. Armen gaat hartstikke goed 💪
Bedankt man. Ze groeien best goed op 't moment, waar voorheen mijn biceps echt helemaal niet wilden. Progressie zit er goed in :D
Leuke avond met je pa gehad? Klimmen leuk?
Jazeker. Had eigenlijk verwacht dat ik het wel had moeten kunnen winnen met klimmen van een 61 jarige man. Maar helaassss. Hopes and dreams got shattered. Holy shit wat kan die man klimmen:roflol: Hij is ook wel een goeie 15kg lichter en 15cm langer, maar toch. Super gezellig met hem gehad maar competetief gezien heeft ie deze ronde wel zeker gewonnen.

Had hem wel verslagen met Salmon Ladder maar met het klimmen nog niet misschien.

Bedankt man. Ze groeien best goed op 't moment, waar voorheen mijn biceps echt helemaal niet wilden. Progressie zit er goed in :D

Jazeker. Had eigenlijk verwacht dat ik het wel had moeten kunnen winnen met klimmen van een 61 jarige man. Maar helaassss. Hopes and dreams got shattered. Holy shit wat kan die man klimmen:roflol: Hij is ook wel een goeie 15kg lichter en 15cm langer, maar toch. Super gezellig met hem gehad maar competetief gezien heeft ie deze ronde wel zeker gewonnen.

Had hem wel verslagen met Salmon Ladder maar met het klimmen nog niet misschien.
en je had niet het idee even aan zen been te gaan hangen? :p

en je had niet het idee even aan zen been te gaan hangen? :p
Haha eigenlijk vind ik het allang prachtig. Vroeger was hij altijd ongelofelijk sportief en was ie altijd wedstrijdjes aan het bouwen met m'n zus. Totdat m'n zus 25kg zwaarder werd en toen hield dat vlot op. Sinds dat ik m'n gewicht gedumpt heb lijkt het erop alsof ik dat familiair dingetje door mag gaan zetten :)

Hoop dat ie nog lang zo fit blijft, zou het wel vet vinden om dit soort fysieke dingen nog langer met hem te mogen doen.

enkel door het lezen van deze berichten fleur ik al op, moet idd een zalige tijd zijn wat je nu beleefd met je vader

Mijn ruggengraat had hier echt vanaf het wakker worden al helemaal geen zin in.

Cardio. 100k fietsen deze week. Check.
Screenshot_2022-05-05-15-10-34-25_d9aa206de00b4b7c29deeb8e9ccbd9e7.jpg

Wandeling 4/5.
Screenshot_2022-05-05-15-10-47-23_d9aa206de00b4b7c29deeb8e9ccbd9e7.jpg

Screenshot_2022-05-05-15-11-01-82_d9aa206de00b4b7c29deeb8e9ccbd9e7.jpg

En nu.
Melissa Mccarthy Falling GIF

Morgen nog 1 training en 1 wandeling en dan vind ik het mooi geweest voor deze week. Ben helemaal klaar met deze shit :roflol:

Mijn ruggengraat had hier echt vanaf het wakker worden al helemaal geen zin in.

Cardio. 100k fietsen deze week. Check.
Screenshot_2022-05-05-15-10-34-25_d9aa206de00b4b7c29deeb8e9ccbd9e7.jpg

Wandeling 4/5.
Screenshot_2022-05-05-15-10-47-23_d9aa206de00b4b7c29deeb8e9ccbd9e7.jpg

Screenshot_2022-05-05-15-11-01-82_d9aa206de00b4b7c29deeb8e9ccbd9e7.jpg

En nu.
Melissa Mccarthy Falling GIF

Morgen nog 1 training en 1 wandeling en dan vind ik het mooi geweest voor deze week. Ben helemaal klaar met deze shit :roflol:
Sterk bezig vriend!

Nog steeds op zo'n opoe fiets?
Jazeker. Heb wat gekeken naar een racefiets maar vond het onder de streep te hypocriet. Heb altijd een diepgewortelde pesthekel gehad aan wielrenners dus ga er zelf niet aan mee doen heb ik besloten.

Helaas liet de ketting van m'n fiets me net wel in de steek waardoor de wandeling er nog 3 kilometer bovenop kreeg :roflol:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven