AndroidHealthClinic

Trainingslog PartyMarty

Peiling Peiling Gaan PartyMarty zijn TRT escapades escaleren naar een full-on blast?

• Totaal stemmers
    37
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Gelukkig niet op de helft van de 33 :D

hoe gladder band hoe eerder lekke band met grind /steentjes kun je beter voor een tourfiets gaan met wat bredere banden meer comfort.
het is maar net wat je wilt he, goed over nadenken die dingen zijn ook niet goedkoop voor een goede.

• Topic Starter Topic Starter
hoe gladder band hoe eerder lekke band met grind /steentjes kun je beter voor een tourfiets gaan met wat bredere banden meer comfort.
het is maar net wat je wilt he, goed over nadenken die dingen zijn ook niet goedkoop voor een goede.
Ik ga dr snel eens naar kijken. De blauwe brief met veel goed nieuws is net op de mat verschenen :yes:

altijd goed :D

Wandelen 3/5.
- Mijn quads hebben de hele wandeling getrild van de training vanochtend. Heb hem verdomd gepusht vanochtend en dat is te merken.
- Begin wel mooi kleurtje te krijgen van dat al weken iedere dag in de zon 1-2 uur wandelen.
- Vanmiddag en vanavond met pa op pad dus die 15k wordt makkelijk gehaald.
Screenshot_2022-05-04-13-18-05-82_d9aa206de00b4b7c29deeb8e9ccbd9e7.jpg

Screenshot_2022-05-04-13-18-22-55_d9aa206de00b4b7c29deeb8e9ccbd9e7.jpg
Haha op zo'n fiets is dat wel netjes man!

Haha op zo'n fiets is dat wel netjes man!
Ben er ook zeker niet ontevreden over. Dinsdag die 30k nog gefietst in 1:16 uur. Betwijfel of ik daar nog veel vanaf gesloopt ga krijgen.
Elke keer als ik probeer dat te verbreken dan kom ik zo uit rond de 1:15-1:18. Misschien als ik het een keer rond 04:00u probeer zonder dat er overal verkeer is dat daar nog wel 1-2 minuutjes vanaf moet kunnen slopen maar veel meer dan dat verwacht ik niet.

Maar het is meer een cardio vorm die ik wel prima vind om te doen, beetje rondje fietsen met een podcast op. Het is vooral om kcal te verbranden en wat tijd door te brengen in de 110-130 hartslagzone.

Beetje een degelijke fiets is toch ook veel leuker en beter trainen. Onder de 1000 heb je sowieso wel een goeie fiets al.

M'n pa is echt absurd competitief. Zelfs toen wij nog klein waren moest hij altijd van de hoogste rots duiken. Het diepst onder water zwemmen en het hoogste klimmen. Hij is fysiek ook verdomd sterk en flink in shape. Dus vandaar dat wij vaak onze actieve hobbies combineren. Door corona hebben we het laatste 2 jaar wat minder gedaan, maar tot nu toe hebben we dit gedaan:
- halve marathon rennen samen
- leg day in de sportschool
- Wim Hof beginnerscursus (was echt ge-wel-dig)
- karten
- kanoën

In de zomer gaan we misschien bungeejumpen maar hij weet nog niet zeker of ie durft. Maar alles waar je met die man een wedstrijd van kunt maken op fysiek gebied vindt ie geweldig.

Verder is mijn inspiratie op dat gebied ook al eventjes op 🤣
Crossfit wedstrijd kan ook leuk zijn dan. Je hebt wedstrijden waar je in teams van 2 kunt. Sfeer is er ook goed heb ik gehoord. Zelf nooit geweest.

Crossfit wedstrijd kan ook leuk zijn dan. Je hebt wedstrijden waar je in teams van 2 kunt. Sfeer is er ook goed heb ik gehoord. Zelf nooit geweest.
Hij wil geen krachtsport achtige dingen meer met me doen omdat ie geen kans heeft om te winnen 🤣 Het lijkt er op dat Strong Viking of Mudmasters de volgende aangelegenheid gaat worden.

HOBBYEN!:lifter:
IMG_20220506_064141.jpg

Notities:
- Doodat heel m'n volgorde van trainen voor geen kut klopt ga ik de spieren maar trainen waar ik geen spierpijn heb zitten op 't moment.
- Man wat vind ik dit soort trainingen leuk om te doen. Wel echt 100% naar de t*ring gegaan.
IMG_20220506_051416.jpg
Denk dat ik deze challenge even ga afronden vandaag. Wordt een takke eind lopen vandaag maar wil 't weekend geen rondjes gaan lopen... Behalve met de hond natuurlijk.

IMG_20220506_064141.jpg

Notities:
- Doodat heel m'n volgorde van trainen voor geen kut klopt ga ik de spieren maar trainen waar ik geen spierpijn heb zitten op 't moment.
- Man wat vind ik dit soort trainingen leuk om te doen. Wel echt 100% naar de t*ring gegaan.
IMG_20220506_051416.jpg
Denk dat ik deze challenge even ga afronden vandaag. Wordt een takke eind lopen vandaag maar wil 't weekend geen rondjes gaan lopen... Behalve met de hond natuurlijk.
begin maar alvast wat te gaan wandelen dan xD
mooie training trouwens

IMG_20220506_064141.jpg

Notities:
IMG_20220506_051416.jpg
De 100kg komt dichtbij!:angstig:

Heerlijk zo'n training.
nuclear explosion GIF

Improvisatie training zijn stiekem toch wel het leukste :roflol:
Klopt. Maar moet daar mee opletten aangezien het altijd resulteert in 1-3RM opzoeken. Had 150 deadlift nog geprobeerd, halverwege gekomen en toen gefaald. M'n onderrug voelt niet helemaal gelukkig met die actie 🤣

Inn! :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven