- Waardering
- 3.071
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 78kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hahaha, precies. Dan was het een goeie 12 a 15km terug wandelen geweest met die fiets aan de hand 🤣
Ga d'r het weekend eens naar kijken, bedankt voor de tip

Ik ga dr snel eens naar kijken. De blauwe brief met veel goed nieuws is net op de mat verschenenhoe gladder band hoe eerder lekke band met grind /steentjes kun je beter voor een tourfiets gaan met wat bredere banden meer comfort.
het is maar net wat je wilt he, goed over nadenken die dingen zijn ook niet goedkoop voor een goede.

Lekker. Gelijk een kopen. 😋Ik ga dr snel eens naar kijken. De blauwe brief met veel goed nieuws is net op de mat verschenen![]()
Haha op zo'n fiets is dat wel netjes man!Wandelen 3/5.
- Mijn quads hebben de hele wandeling getrild van de training vanochtend. Heb hem verdomd gepusht vanochtend en dat is te merken.
- Begin wel mooi kleurtje te krijgen van dat al weken iedere dag in de zon 1-2 uur wandelen.
- Vanmiddag en vanavond met pa op pad dus die 15k wordt makkelijk gehaald.
![]()
![]()
Ben er ook zeker niet ontevreden over. Dinsdag die 30k nog gefietst in 1:16 uur. Betwijfel of ik daar nog veel vanaf gesloopt ga krijgen.
Crossfit wedstrijd kan ook leuk zijn dan. Je hebt wedstrijden waar je in teams van 2 kunt. Sfeer is er ook goed heb ik gehoord. Zelf nooit geweest.M'n pa is echt absurd competitief. Zelfs toen wij nog klein waren moest hij altijd van de hoogste rots duiken. Het diepst onder water zwemmen en het hoogste klimmen. Hij is fysiek ook verdomd sterk en flink in shape. Dus vandaar dat wij vaak onze actieve hobbies combineren. Door corona hebben we het laatste 2 jaar wat minder gedaan, maar tot nu toe hebben we dit gedaan:
- halve marathon rennen samen
- leg day in de sportschool
- Wim Hof beginnerscursus (was echt ge-wel-dig)
- karten
- kanoën
In de zomer gaan we misschien bungeejumpen maar hij weet nog niet zeker of ie durft. Maar alles waar je met die man een wedstrijd van kunt maken op fysiek gebied vindt ie geweldig.
Verder is mijn inspiratie op dat gebied ook al eventjes op 🤣
Hij wil geen krachtsport achtige dingen meer met me doen omdat ie geen kans heeft om te winnen 🤣 Het lijkt er op dat Strong Viking of Mudmasters de volgende aangelegenheid gaat worden.Crossfit wedstrijd kan ook leuk zijn dan. Je hebt wedstrijden waar je in teams van 2 kunt. Sfeer is er ook goed heb ik gehoord. Zelf nooit geweest.

begin maar alvast wat te gaan wandelen dan xDHOBBYEN!
![]()
Notities:
- Doodat heel m'n volgorde van trainen voor geen kut klopt ga ik de spieren maar trainen waar ik geen spierpijn heb zitten op 't moment.
- Man wat vind ik dit soort trainingen leuk om te doen. Wel echt 100% naar de t*ring gegaan.
Denk dat ik deze challenge even ga afronden vandaag. Wordt een takke eind lopen vandaag maar wil 't weekend geen rondjes gaan lopen... Behalve met de hond natuurlijk.![]()
De 100kg komt dichtbij!HOBBYEN!
![]()
Notities:
- Doodat heel m'n volgorde van trainen voor geen kut klopt ga ik de spieren maar trainen waar ik geen spierpijn heb zitten op 't moment.
- Man wat vind ik dit soort trainingen leuk om te doen. Wel echt 100% naar de t*ring gegaan.
Denk dat ik deze challenge even ga afronden vandaag. Wordt een takke eind lopen vandaag maar wil 't weekend geen rondjes gaan lopen... Behalve met de hond natuurlijk.![]()

Improvisatie training zijn stiekem toch wel het leukste

Klopt. Maar moet daar mee opletten aangezien het altijd resulteert in 1-3RM opzoeken. Had 150 deadlift nog geprobeerd, halverwege gekomen en toen gefaald. M'n onderrug voelt niet helemaal gelukkig met die actie 🤣Improvisatie training zijn stiekem toch wel het leukste![]()