AndroidHealthClinic

Trainingslog PartyMarty

Peiling Peiling Gaan PartyMarty zijn TRT escapades escaleren naar een full-on blast?

• Totaal stemmers
    37
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Hoppaa. Leuk man :)
Het begint ergens op te lijken hier.

Die 100kg bench is een droom die al jaren in m'n kop zit en die ik lange tijd heb gezien als onmogelijk. Toch denk ik dat met een maand of 4-5 trainen dat ie er zeker in moet zitten. Echt heel erg blij mee :)

Die 100kg bench is een droom die al jaren in m'n kop zit en die ik lange tijd heb gezien als onmogelijk. Toch denk ik dat met een maand of 4-5 trainen dat ie er zeker in moet zitten. Echt heel erg blij mee :)
Wat als je het lange tijd als mogelijk had gezien ipv onmogelijk, was je dan sneller vooruit gegaan? #lesmindset :p

Vond het sowieso al ergens op lijken haha.

Wacht maar tot je een BW OHP wilt halen, moed zakt je dan helemaal je schoenen in:headbang:

Vooral als je lekker lang bent en lange armen hebt, ik zou er niet eens aan beginnen! :p

Gelukkig heeft OP die handicap niet. :D
Hahah nee daar heb ik gelukkig helemaal geen last van :) Hoef maar een klein stukje te pressen vanaf m'n sternum :)
Wacht maar, met mn 190cm en lange armen haal ik die BW. Toch een beetje positief blijven.. :roflol:
Precies! Ik herinner me dat jij Beta-Alanine wilde proberen maar besloten hebt van niet omdat je het te duur vond? Ik word namelijk kots misselijk tijdens het trainen van dat spul en heb nog 2 potten staan. Als je adres gegevens stuurt in privé bericht wil ik die wel met PostNL naar je opsturen? Ik pleur ze anders hoogstwaarschijnlijk weg. Je mag ze gratis hebben natuurlijk.

Precies! Ik herinner me dat jij Beta-Alanine wilde proberen maar besloten hebt van niet omdat je het te duur vond? Ik word namelijk kots misselijk tijdens het trainen van dat spul en heb nog 2 potten staan. Als je adres gegevens stuurt in privé bericht wil ik die wel met PostNL naar je opsturen? Ik pleur ze anders hoogstwaarschijnlijk weg.

Ja ik vond het te duur omdat je 't dagelijks zou moeten gebruiken, maar denk niet dat ik van plan ben het meer te gebruiken, wel tof dat je het wou geven aan me maar denk dat je iemand anders er blijer mee maakt. :heart:

Ja ik vond het te duur omdat je 't dagelijks zou moeten gebruiken, maar denk niet dat ik van plan ben het meer te gebruiken, wel tof dat je het wou geven aan me maar denk dat je iemand anders er blijer mee maakt. :heart:
Helemaal prima kerel :) Mocht er dus iemand anders graag 2x500g beta-alanine willen hebben, stuur ff gegevens in privé berichtje stuur ik het vandaag nog naar je op.

Potten beta-alanine zijn al weg.

Zooooo. Sterf week zit er op. Zo met m'n poten in een bak met water met vrouwen potjes. Morgen maar eens blaren gaan prikken.

Wandeling 5/5.
Screenshot_2022-05-06-15-16-22-23_d9aa206de00b4b7c29deeb8e9ccbd9e7.jpg

Challenge.
IMG_20220506_151540.jpg

Stappen + week resultaat.
Screenshot_2022-05-06-15-16-57-16_d9aa206de00b4b7c29deeb8e9ccbd9e7.jpg

En nu. Weekend :D Helemaal niks meer doen.

Iemand tips over een redelijk fatsoenlijke belt?
Ik had naar die SBD gekeken maar 220 euro vind ik belachelijk. Vooral omdat ik geen flauw idee heb of zo'n belt me uberhaupt bevalt.
Het type sluiting daarentegen lijkt me dan weer wel super chill.

Wil het eigenlijk onder de 75 euro houden, met een maximale uitloop naar 100.

Tot dusver heb ik deze op het oog maar hoor graag advies van mensen die een belt gebruiken (wel kut dat ze maat M niet hebben, dus waarschijnlijk wordt het dan alsnog een andere)

Iemand tips over een redelijk fatsoenlijke belt?
Ik had naar die SBD gekeken maar 220 euro vind ik belachelijk. Vooral omdat ik geen flauw idee heb of zo'n belt me uberhaupt bevalt.
Het type sluiting daarentegen lijkt me dan weer wel super chill.

Wil het eigenlijk onder de 75 euro houden, met een maximale uitloop naar 100.

Tot dusver heb ik deze op het oog maar hoor graag advies van mensen die een belt gebruiken (wel kut dat ze maat M niet hebben, dus waarschijnlijk wordt het dan alsnog een andere)
Ik heb een Barbelt voor 50 euro, heerlijke riem. Gratis verzending!

https://barbelts.com/products/barbelts-lever-belt-black-10mm

Ik vind de buckle mooi robuust.

Atx op fitness seller, heb hem nu denk al 3/4 jaar en is gewoon goed. Echt leder dus op begin wat stugger, maar dat trekt wel bij. Ook maximale dikte voor beste ondersteuning.

Atx op fitness seller, heb hem nu denk al 3/4 jaar en is gewoon goed. Echt leder dus op begin wat stugger, maar dat trekt wel bij. Ook maximale dikte voor beste ondersteuning.
Die hebben ze geen met clipsluiting helaas.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven