- Waardering
- 12.240
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 79kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Laat me weten hoe ie bevalt.
Ben er ook wel benieuwd naar. Hoop dat ie me wat gaat ondersteunen met het crushen van wat PR's

Komt omdat de voorkant smaller is, als ie breed was zoals de achterkant was ie beter.Heb ook een belt die van XXL.. moet eerlijk zeggen ofwel liegt het aan mij ofwel is de belt niet goed, maar vind hem niet erg veel steun geven.. =(
![]()
Nja, moet ik maar eens andere gaan zoeken, mss even wachten op Martijn zijn recensie van deze 😅Komt omdat de voorkant smaller is, als ie breed was zoals de achterkant was ie beter.
Ik ga hem waarschijnlijk donderdag op leg day proberen dan laat ik wat weten!Nja, moet ik maar eens andere gaan zoeken, mss even wachten op Martijn zijn recensie van deze 😅

Ja dat merkte ik ook. Gisteren had ik nog spierpijn van m'n training van woensdag/donderdag. Yes, zo weer aan het werkSlaap is erg belangrijk voor herstel.
Nog steeds bij je oom aan het "invallen"?
En al wat meer nieuws van je neefje?

Rust en herstel effe prio geven doe je goed. Maar zo dus aeer aan te werk. Vergeet niet dat dat ook fysiek werk is (had je meen ik ook gezegd)Ja dat merkte ik ook. Gisteren had ik nog spierpijn van m'n training van woensdag/donderdag. Yes, zo weer aan het werk![]()
Lastig dat ze t niet weten. Ik hoop voor hem dat ze er toch achter komen.Ze krijgen niet echt duidelijkheid over wat hij gaat doen qua werk, het enige dat ik weet is dat ie in augustus een paar maanden naar het buitenland gaat, dus ik vermoed dat het niet lang meer gaat duren voordat ik met m'n tante om tafel mag om wat langere termijn plannen te bouwen.
Precies, ik had gisteren ook al bewust gekozen om de wekker niet op 03:45 te zetten maar om hem op 06:00u te zetten. Weken waarin dagen zitten die nogal moeder gecentreerd zijn (moederdag, d'r verjaardag, kerst) slaap ik altijd helemaal kut. Dus ik had al wel zo'n vermoeden dat het vannacht een stuk beter zou gaan. Dus had de bewuste beslissing al gemaakt om slaap > training te verkiezen. Kunt nog zo hard trainen, maar als je super kut slaapt in combinatie met wat meer stress dan gemiddeld, dan heeft dat trainen ook maar marginaal zin. En precies, mijn werk is fysiek genoeg, dus het is niet dat ik vandaag niks doeRust en herstel effe prio geven doe je goed. Maar zo dus aeer aan te werk. Vergeet niet dat dat ook fysiek werk is (had je meen ik ook gezegd)

Naja, ik heb er nog eens goed over nagedacht en ik heb besloten tot het eind van het jaar m'n mindset rondom dat werk om te gooien. Ik ging er vrij pessimistisch in omdat ik de bouw echt verschrikkelijk vond, maar ik vond dat vooral zo verschrikkelijk omdat mijn 2 zzp collega's echt belachelijk onredelijk waren. Dus ik ga de komende tijd me inzetten om dat negatieve beeld van die werkzaamheden aan de kant te zetten. Het met een verse blik te bekijken en het eens serieus te gaan ontdekken of ik het echt niets vind. Mijn oom is hartstikke chill en redelijk. En tsja, als we dit toch nog tot het eind van het jaar doen, waarom niet leren hoe je zelf perfecte vloertjes kunt leggen? Is een super ideale skill om te beheersen in de toekomst. Ook ben ik van plan in deze cut fase mijn cut echt eens richting abs te gaan duwen en cutten is verdomd gemakkelijk als je de hele dag fysiek moet werken.Lastig dat ze t niet weten. Ik hoop voor hem dat ze er toch achter komen.
Lijkt me wel rot om je leven zo om te moeten gooien en wat ik hoor echt wel voor veel langer dan gepland....
Als je plannen maakt probeer ook een beetje aan jezelf te denken.
Werk ze.
Pff. Super jaloers op je 10 uur. Ik word iedere nacht wakker en dan lig ik een paar uur wakker. Dus meer dan 5 uur lukt me meestal niet.LEGS!
Haha. Helaas. Hele week echt super slecht geslapen. Vannacht gewoon bijna 10 uur vast liggen pitten. Dus veel te laat wakker geworden voor m'n training. Vind het al lang prima aangezien ik een fatsoenlijke nacht maken toch wel belangrijker vind dan 1 training. Misschien haal ik h'm vanavond even in of ik schuif ik ze allemaal door deze week.
Aii. Dat sucks man... Normaal is 't vrij simpel voor me. 20:00 te bed. 20:10 slaap ik. 03:30-03:45 word ik uit mezelf wakker en ga richting sportschool. 7,5 uur slaap ik toch wel standaard. Alles onder de 6u word ik vrij snel ongezellig van.Pff. Super jaloers op je 10 uur. Ik word iedere nacht wakker en dan lig ik een paar uur wakker. Dus meer dan 5 uur lukt me meestal niet.
Nee 5 uur in totaal. Dus ik lig wel van 10 tot 6 in mijn nest. Maar ik slaap maar 5 uur daarvan. Dit is begonnen in Nov 2020.Aii. Dat sucks man... Normaal is 't vrij simpel voor me. 20:00 te bed. 20:10 slaap ik. 03:30-03:45 word ik uit mezelf wakker en ga richting sportschool. 7,5 uur slaap ik toch wel standaard. Alles onder de 6u word ik vrij snel ongezellig van.
Maar damn, 5 uur iedere nacht en dan ook nog regelmatig 's nachts wakker worden lijkt me echt helemaal kut. Altijd zo slecht geslapen?
Melatonine helpt mij goed, ik heb het gevoel dat ik niet echt door slaap als ik train. In een deload week slaap ik beter haha.Nee 5 uur in totaal. Dus ik lig wel van 10 tot 6 in mijn nest. Maar ik slaap maar 5 uur daarvan. Dit is begonnen in Nov 2020.
Komt vast wel weer goed 🙏💪
Ja ik gebruik dat, maar doet te weinig helaas. Misschien ligt het oa aan het trainen idd.Melatonine helpt mij goed, ik heb het gevoel dat ik niet echt door slaap als ik train. In een deload week slaap ik beter haha.
Hoeveel mg neem je?Ja ik gebruik dat, maar doet te weinig helaas. Misschien ligt het oa aan het trainen idd.
Dat is al helemaal kut. Wakker liggen in bed frustreert mij altijd dusdanig erg dat ik dan maar gewoon uit bed ga. Ik pas wel een paar dingetjes toe: geen cafeïne na 10:00u, geen krachttraining in de avond (kan ik niet slapen als ik dat wel doe), telefoon uit 1-1,5u voor het slapen, telefoon blijft ook beneden net zoals alle apparatuur en m'n slaapkamer is helemaal donker. Die punten hebben mijn slaap laatste jaren gigantisch gefixt.Nee 5 uur in totaal. Dus ik lig wel van 10 tot 6 in mijn nest. Maar ik slaap maar 5 uur daarvan. Dit is begonnen in Nov 2020.
Komt vast wel weer goed 🙏💪
Ja eerst ging ik toen ook uit bed en maar om bijv half 4 snachts trainen. Maar dan gaf ik mijn lijf geloof ik niet genoeg rust, het liggen helpt en na een paar uur wakker liggen val ik meestal nog wel in slaap een uurtje. En 4 uur slaap is echt killing, die 5 uur is nog net te doen. Maar ik zou een stuk harder gaan in het leven met meer slaap!Dat is al helemaal kut. Wakker liggen in bed frustreert mij altijd dusdanig erg dat ik dan maar gewoon uit bed ga. Ik pas wel een paar dingetjes toe: geen cafeïne na 10:00u, geen krachttraining in de avond (kan ik niet slapen als ik dat wel doe), telefoon uit 1-1,5u voor het slapen, telefoon blijft ook beneden net zoals alle apparatuur en m'n slaapkamer is helemaal donker. Die punten hebben mijn slaap laatste jaren gigantisch gefixt.
Ohhja en oppassen met bepaalde hulpmiddelen, blowen bijvoorbeeld, je slaapt super in en je diepe slaap is geweldig dus je hebt het idee dat het je helpt met slapen. Maar 't verneukt je rem slaap compleet waardoor je je rust eerder verpest dan helpt. Maar volgens mij doe jij dat soort dingen niet.
Pak zelf qua slaap supplementen helemaal niets. Wel tijd 5htp, ashwaganda en melatonine geprobeerd maar ik slaap minstens net zo goed zonder.