- Helaaaaas, gisteren gewoon in standje coma gegaan, vandaag weer 22:30-02:30u gemaakt. Straks toch maar eens gaan bellen naar m'n oude therapeut of ze toevallig tijd heeft voor een sessie op korte termijn. Heb echt flink de balen van deze situatie... Misschien stom om gewoon zo op zo'n forum te dumpen, maar toch; ik heb 6 jaar geleden na een shitload aan ellende het contact verbroken met m'n moeder. Jarenlang echt vermeden als de pest zelfs tot het punt dat ik niet naar het afstuderen ben gegaan van beide m'n zussen, m'n zus haar huwelijk heb overgeslagen en zo meer van dat soort dingen, dusja, niet echt vrienden mee gemaakt. Het ging echt al best een tijd heel erg goed totdat ze vorige week hier plots voor de deur stond en gewoon old skool compleet door het lint gegaan. Al praktisch niet meer geslapen sinds dien. Pffff, had stiekem gehoopt dat we dit punt voorbij zouden zijn na al het harde werken op dit gebied de laatste jaren

Gisteren na het werk wel fijn even met m'n tante (m'n moeder haar zus) kunnen praten, zij heeft ook geen contact meer met haar, had gehoopt dat het wat zou helpen maar ben gewoon nog steeds net zo opgefokt als vorige week... Maakt me wel altijd absurd sterk in de sportschool al die adrenaline. Positief eindigen 🤣