AndroidHealthClinic

Trainingslog PartyMarty

Peiling Peiling Gaan PartyMarty zijn TRT escapades escaleren naar een full-on blast?

• Totaal stemmers
    37
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik neem dit:
16520767208928668516337138247465.jpg

16520767790675720083287227637283.jpg

Met 5 htp erin, wat ze een voorloper van melatonine noemen. Melatonine helpt me ook niet goed genoeg met doorslapen. Inslapen lukt wel.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt Kevin. Komt goed Kevin.
IMG20220509190947.jpg

COMPOUND :flexgrin:
IMG_20220510_053441.jpg

Notities:
- Was goeie training, had zin om verdomd zwaar te gaan en heb eigenlijk zomaar gedaan waar ik zin in had. Ben aan het overwegen meer powerlifting achtig te gaan trainen om die 100kg bench eens te gaan speedrunnen :roflol:
- Belt voelt solide ben wel tevreden met de aanschaf :D Bedankt voor de tip @MetalNDeadlifts!
- Helaaaaas, gisteren gewoon in standje coma gegaan, vandaag weer 22:30-02:30u gemaakt. Straks toch maar eens gaan bellen naar m'n oude therapeut of ze toevallig tijd heeft voor een sessie op korte termijn. Heb echt flink de balen van deze situatie... Misschien stom om gewoon zo op zo'n forum te dumpen, maar toch; ik heb 6 jaar geleden na een shitload aan ellende het contact verbroken met m'n moeder. Jarenlang echt vermeden als de pest zelfs tot het punt dat ik niet naar het afstuderen ben gegaan van beide m'n zussen, m'n zus haar huwelijk heb overgeslagen en zo meer van dat soort dingen, dusja, niet echt vrienden mee gemaakt. Het ging echt al best een tijd heel erg goed totdat ze vorige week hier plots voor de deur stond en gewoon old skool compleet door het lint gegaan. Al praktisch niet meer geslapen sinds dien. Pffff, had stiekem gehoopt dat we dit punt voorbij zouden zijn na al het harde werken op dit gebied de laatste jaren :( Gisteren na het werk wel fijn even met m'n tante (m'n moeder haar zus) kunnen praten, zij heeft ook geen contact meer met haar, had gehoopt dat het wat zou helpen maar ben gewoon nog steeds net zo opgefokt als vorige week... Maakt me wel altijd absurd sterk in de sportschool al die adrenaline. Positief eindigen 🤣
Training was:
nuclear explosion GIF

Gewoon idd even bellen met je therapeut. Soms weegt het leven gewoon te zwaar door verschillende omstandigheden en dan kan ventileren echt wel goed voor je zijn. Succes ermee :D goede training man (Y)

Komt allemaal goed man, positief blijven zoals je altijd al bent 👍🏼

Gewoon effe terug die handvatten oppakken om weer even tot jezelf te komen. Dat gaat je echt lukken. Kost misschien weer wat tijd maar blijf boor jezelf kiezen.

Ijzer is dan fijn effe alles eruit te gooien. 👊

PULL! :flexing:
IMG_20220511_054015.jpg

IMG_20220511_054038.jpg

Notities:
- Goed geslapen. Weer helemaal zen. Komende dagen wat bijslapen en dan weer vol gas vlammen :D
- De heerlijkste back pump in tijden!
- Misselijk veel spierpijn in m'n serratus :roflol:
Angry Power GIF by SpongeBob SquarePants

PULL! :flexing:
IMG_20220511_054015.jpg

IMG_20220511_054038.jpg

Notities:
- Goed geslapen. Weer helemaal zen. Komende dagen wat bijslapen en dan weer vol gas vlammen :D
- De heerlijkste back pump in tijden!
- Misselijk veel spierpijn in m'n serratus :roflol:
Angry Power GIF by SpongeBob SquarePants
Shrugs kan je veel zwaarder joh, straps om en lekker die traps laten werken.

Lekker gebencht :hedbang:

CHESTICLES! :flexbiceps:
IMG_20220512_045150.jpg

IMG_20220512_045213.jpg

Notities:
- Heb 4 weken gecut zonder te wegen aangezien m'n darmen allemaal kut zaten te doen, vanochtend voor 't eerst gewogen, lig schijnbaar 500g voor op mijn -1% per week schema, yay. Omgeving begint ook alweer te b**chen over dat "je wel genoeg moet eten, blablablabla" en dan zelf een portable biertafeltje onder hun shirt hebben. Achja, don't settle for mediocrity.
-Die 4 sets bench waarvan de laatste rep steeds een enorme grind was waren dusdanig zwaar dat m'n borst eigenlijk al wel klaar was... Begin nu, na 2 fatsoenlijke nachten slapen, ook pas te merken hoe belachelijk onderhersteld ik ben van 14 dagen 3-5u slapen per nacht. M'n rug zit ook echt muurvast van gisteren.

bugs bunny win GIF by Looney Tunes

Lekker bezig man! Traint nu heel anders dan voorheen, voorheen veel super set en nu meer 8-12 rep range, oefening voor oefening. Naar mijn idee dat laatste meer de "klassieke" manier van bodybuilding. Wat vind je fijner? Je boekt hier iig goeie progressie op 💪

Lekker bezig man! Traint nu heel anders dan voorheen, voorheen veel super set en nu meer 8-12 rep range, oefening voor oefening. Naar mijn idee dat laatste meer de "klassieke" manier van bodybuilding. Wat vind je fijner? Je boekt hier iig goeie progressie op 💪
Op het moment doe ik eigenlijk zomaar wat. Sinds dat fysieke werk er bijgekomen is heb ik wat vaker wat trainingen overgeslagen. Laatste 2 weken ook veel stress gehad en slecht geslapen waardoor het herstel allemaal wat 'meh' gaat en ik ook daardoor wat trainingen overgeslagen heb. Dus nu bedenk ik de avond ervoor wat ik morgen wil gaan trainen en dan vul ik het in op een manier waar ik zin in heb.

De hoeveelheid 8-12 reps vandaag was vooral omdat m'n lichaam nog helemaal sore is van de compound training dinsdag (3rm bench, deadlift, squat, ohp), voelde het bij de bench ook meteen al dat ik nog lang niet optimaal kon presteren. Dus dan ga ik liever wat lichter en focus op time under tension en hou m'n gemak een beetje.

Qua progressie is het nu dus ook moeilijk te tracken omdat er totaal geen schema is. Maarja, train hard, op m'n maximale kunnen, vermaak me goed en ken een breed genoeg scala aan oefeningen om plezier mee te maken.

Eigenlijk wil ik al een tijdje het "klassiek" bodybuilding gaan veranderen door meer powerlifting aangezien ik dat eigenlijk veel leuker vind om te doen. Ben zelfs aan het overwegen een paar maanden een abonnement te pakken om 3x per week Olympic Weightlifting te gaan doen bij Powerhouse. Maar merk met hoe m'n weken de laatste tijd lopen dat ik dat echt niet fatsoenlijk herstelt krijg. Morgen wordt ook weer zo'n vage training... Heel m'n rug is sore van het deadliften dinsdag, daar zit nu pull day van gisteren nog bovenop, vandaag heel push vernietigd. Dus morgen zou dan legs zijn, maar hoe mijn rug nou voelt lijkt me squatten/deadliften ook geen goed plan. Dus morgen wordt zo'n training: ik kijk wel welke spieren niet sore zijn en kloot daar wel wat mee aan.

Wil wel snel weer een beetje een systeem in m'n trainingen gaan krijgen want nu loop ik constant met het probleem dat ik vrijdag naar de sportschool ga terwijl het herstel niet voldoende is om eigenlijk nog echt iets te gaan trainen. Qua spiermassa en cutten daarentegen gaat het wel hartstikke lekker :)

Kan begrijpen dat je een beetje zoekende bent nu je lichaam steeds zo moe is. In ieder geval blijf je je spieren verrassen met verschillende prikkels, dus zullen niet snel gewend raken. (Als die theorie niet inmiddels al helemaal achterhaald is :roflol: ).
Wellicht dagje rust en weer eens lange wandeling oid?

Leuk dat je voor jezelf begint uit te vinden dat je voorkeur meer uitgaat naar power liften. Hopelijk snel wat meer uitsluitsel qua werk en daar op kunnen focussen.

Zet hem op weer met je cut 💪 goed nieuws dat je iig aankomt in vvm en toch blijft afvallen

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven