XXL Nutrition

Trainingslog PartyMarty

Peiling Peiling Gaan PartyMarty zijn TRT escapades escaleren naar een full-on blast?

• Totaal stemmers
    37
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Op het moment doe ik eigenlijk zomaar wat. Sinds dat fysieke werk er bijgekomen is heb ik wat vaker wat trainingen overgeslagen. Laatste 2 weken ook veel stress gehad en slecht geslapen waardoor het herstel allemaal wat 'meh' gaat en ik ook daardoor wat trainingen overgeslagen heb. Dus nu bedenk ik de avond ervoor wat ik morgen wil gaan trainen en dan vul ik het in op een manier waar ik zin in heb.

De hoeveelheid 8-12 reps vandaag was vooral omdat m'n lichaam nog helemaal sore is van de compound training dinsdag (3rm bench, deadlift, squat, ohp), voelde het bij de bench ook meteen al dat ik nog lang niet optimaal kon presteren. Dus dan ga ik liever wat lichter en focus op time under tension en hou m'n gemak een beetje.

Qua progressie is het nu dus ook moeilijk te tracken omdat er totaal geen schema is. Maarja, train hard, op m'n maximale kunnen, vermaak me goed en ken een breed genoeg scala aan oefeningen om plezier mee te maken.

Eigenlijk wil ik al een tijdje het "klassiek" bodybuilding gaan veranderen door meer powerlifting aangezien ik dat eigenlijk veel leuker vind om te doen. Ben zelfs aan het overwegen een paar maanden een abonnement te pakken om 3x per week Olympic Weightlifting te gaan doen bij Powerhouse. Maar merk met hoe m'n weken de laatste tijd lopen dat ik dat echt niet fatsoenlijk herstelt krijg. Morgen wordt ook weer zo'n vage training... Heel m'n rug is sore van het deadliften dinsdag, daar zit nu pull day van gisteren nog bovenop, vandaag heel push vernietigd. Dus morgen zou dan legs zijn, maar hoe mijn rug nou voelt lijkt me squatten/deadliften ook geen goed plan. Dus morgen wordt zo'n training: ik kijk wel welke spieren niet sore zijn en kloot daar wel wat mee aan.

Wil wel snel weer een beetje een systeem in m'n trainingen gaan krijgen want nu loop ik constant met het probleem dat ik vrijdag naar de sportschool ga terwijl het herstel niet voldoende is om eigenlijk nog echt iets te gaan trainen. Qua spiermassa en cutten daarentegen gaat het wel hartstikke lekker :)
Olympic weightlifting is ook erg leuk, maar ik ben sowieso strongman biased;) Merk ook dat ik het hele bodybuilden leuk vind maar liever zwaarder train en dan hogere rep als accessories.

• Topic Starter Topic Starter
Kan begrijpen dat je een beetje zoekende bent nu je lichaam steeds zo moe is. In ieder geval blijf je je spieren verrassen met verschillende prikkels, dus zullen niet snel gewend raken. (Als die theorie niet inmiddels al helemaal achterhaald is :roflol: ).
Wellicht dagje rust en weer eens lange wandeling oid?

Leuk dat je voor jezelf begint uit te vinden dat je voorkeur meer uitgaat naar power liften. Hopelijk snel wat meer uitsluitsel qua werk en daar op kunnen focussen.

Zet hem op weer met je cut 💪 goed nieuws dat je iig aankomt in vvm en toch blijft afvallen
Haha dat je spieren laten schrikken idee is wel achterhaalt ja :) Ik kijk gewoon welke bewegingspatronen ik wil trainen die dag en zoek daar een oefening bij waar m'n hoofd naar staat :roflol: Heb afgesproken met de therapeut om deze week m'n cardio even te laten zitten om te kijken of ik beter slaap als ik m'n lichamelijke belasting even fors terugschroef en stop met de mentale stress te bestrijden door mezelf fysiek compleet voorbij te rennen. Lijkt wonderen te doen, vannacht 8 uur geslapen (en gisterenmiddag nog eens 2 uur).

Gaat helemaal goed komen hier :)

Olympic weightlifting is ook erg leuk, maar ik ben sowieso strongman biased;) Merk ook dat ik het hele bodybuilden leuk vind maar liever zwaarder train en dan hogere rep als accessories.
Ja precies! Het viel me op dat als ik een "fun" training ging doen dat ik altijd low rep compound oefeningen ga sta doen en dan de tijd van m'n leven heb.
De dag erna wel altijd ongelofelijk sore....

Ja precies! Het viel me op dat als ik een "fun" training ging doen dat ik altijd low rep compound oefeningen ga sta doen en dan de tijd van m'n leven heb.
De dag erna wel altijd ongelofelijk sore....
Uiteindelijk wordt dat ook weer minder leuk en dan word Calisthenics het leuke :roflol:

Uiteindelijk wordt dat ook weer minder leuk en dan word Calisthenics het leuke :roflol:
Heel de lockdown gedaan. Die shit is prachtig maar de progressie teleurstellend. Pff wat heb je daar een kracht/gewicht verhouding voor nodig 🤣
Chris Heria was mijn sportschool motivatie in het begin :roflol:

Ik heb niks meer met die vent behalve dat ik hem het fysiek vind hebben waar ik het liefst bij in de buurt zou willen komen (zonder alle tattoos)

Laatst bewerkt:
Haha dat je spieren laten schrikken idee is wel achterhaalt ja :) Ik kijk gewoon welke bewegingspatronen ik wil trainen die dag en zoek daar een oefening bij waar m'n hoofd naar staat :roflol: Heb afgesproken met de therapeut om deze week m'n cardio even te laten zitten om te kijken of ik beter slaap als ik m'n lichamelijke belasting even fors terugschroef en stop met de mentale stress te bestrijden door mezelf fysiek compleet voorbij te rennen. Lijkt wonderen te doen, vannacht 8 uur geslapen (en gisterenmiddag nog eens 2 uur).

Gaat helemaal goed komen hier :)
Weer wat geleerd ;-)

En van dat goedkomen weet ik wel zeker, je laat de afgelopen maanden hier wel zien hoe sterk je bent (fysiek en mentaal :flexbiceps:)

Klinkt leuk!

Hoeft ook niet in 1x naar 3x pw.
Haha als ik er 8 tientjes per maand voor moet betalen dan ga ik ook 3x per week. Wil het eigenlijk ook maar 2-3 maanden gaan doen daar om de basics te leren om daarna gewoon zelf in de sportschool er verder mee te gaan.
Go hard or go home 🤣

Haha als ik er 8 tientjes per maand voor moet betalen dan ga ik ook 3x per week. Wil het eigenlijk ook maar 2-3 maanden gaan doen daar om de basics te leren om daarna gewoon zelf in de sportschool er verder mee te gaan.
Go hard or go home 🤣
Dan snap ik wat je bedoelt, soms hebben ze ook dagkaarten en strippenkaarten.

Dan snap ik wat je bedoelt, soms hebben ze ook dagkaarten en strippenkaarten.
Ze gebruiken daar van die maand pakketten. Om mee te doen met Olympic Weightlifting moet je een 3x per week Crossfit WOD + Open Gym abonnement afsluiten.
Terwijl die gym maar van 9:00-12:00 en 17:00-22:00u open is. Dus wil ik er krachtsport bij blijven doen dan moet ik er ook nog een abonnement bij pakken voor een andere sportschool met wel fatsoenlijke openingstijden.

LEGS! :hahaha:
IMG_20220513_043544.jpg

Notities:
- Was een heel stuk beter hersteld dan ik verwacht had. Dusssss. Gas gas gas met die zooi.
- Deze deadlift booty burn:fire:
- Bedacht me dat m'n knieën pijn doen sinds ik de standaard bb back squat vervangen had voor een sumo ass-to-the-grass squat. Vandaag weer old skool bb back squat gedaan... Nergens last meer van.
- Kuiten laten zitten. Zag zwarte vlekken en kon wel kotsen na die leg press.

Wat een ongelofelijk fijne en goeie training was het!
sad oh no GIF by happydog

Weekend. Geniet er van boyz! :kiss:

Laatst bewerkt:
COMPOUND :flex:
Sterven.
IMG_20220515_073326.jpg

Notities:
- Skip systematisch maandag m'n training door werk en dergelijke. Dus ik ga eens kijken of ik standaard op zondag een zware "powerlifting" compound training kan doe. Rest van m'n schema ga ik vandaag eens over puzzelen 🤣
- Volgende week sowieso maar 3 sets per oefening. 1:40u bezig geweest wat veel te lang is.
- 3x140kg deadlift. Zwarte vlekken. Trillende beentjes. Flashbacks naar 'Nam en m'n voorouders gezien. Maar wel gelukt. Yay.
- Die 4e rep 100kg Squat was de langste rep ooit. Hem uiteindelijk schreeuwend omhoog gekregen 🤣
- Wilde eigenlijk 4x3 chin-ups BW+20kg doen maar de belt is verdwenen in de gym :( Dan maar lat pulldowns
hulk smash GIF

COMPOUND :flex:
Sterven.
IMG_20220515_073326.jpg

Notities:
- Skip systematisch maandag m'n training door werk en dergelijke. Dus ik ga eens kijken of ik standaard op zondag een zware "powerlifting" compound training kan doe. Rest van m'n schema ga ik vandaag eens over puzzelen 🤣
- Volgende week sowieso maar 3 sets per oefening. 1:40u bezig geweest wat veel te lang is.
- 3x140kg deadlift. Zwarte vlekken. Trillende beentjes. Flashbacks naar 'Nam en m'n voorouders gezien. Maar wel gelukt. Yay.
- Die 4e rep 100kg Squat was de langste rep ooit. Hem uiteindelijk schreeuwend omhoog gekregen 🤣
- Wilde eigenlijk 4x3 chin-ups BW+20kg doen maar de belt is verdwenen in de gym :( Dan maar lat pulldowns
hulk smash GIF
Partymarty en schreeuwen? Wist niet dat je het in je had 😁👍

Trainingen gaan lekker man, tof om te lezen hoe gemotiveerd je bent :flexbiceps:

Heb je eigenlijk een streeffysiek?

Trainingen gaan lekker man, tof om te lezen hoe gemotiveerd je bent :flexbiceps:

Heb je eigenlijk een streeffysiek?
Ja gaat hartstikke lekker. Ben wat aan het spelen met training stijlen die ik leuk vind. Vind het echt geweldig op het moment :) Nu wat meer powerlifting achtig merk ik dat ik leuk vind. Wil ook graag wat meer calisthenics in gaan voeren.
Uhmm, qua fysiek streef ik meer naar iets lean atletisch. Ik heb vanaf dag 1, dus ook toen ik nog enorm dik was, een bepaald fysiek op het oog waar ik naartoe wil werken :)

Je moet niet luisteren naar wat ie te zeggen heeft wat dat slaat nergens op. Maar heb zijn fysiek altijd een van de beste online gevonden... Hij was ook wel een deel van mijn motivatie toen ik begon met sporten. Maar het droom fysiek zou die richting in zijn...
Chris Heria

Ja gaat hartstikke lekker. Ben wat aan het spelen met training stijlen die ik leuk vind. Vind het echt geweldig op het moment :) Nu wat meer powerlifting achtig merk ik dat ik leuk vind. Wil ook graag wat meer calisthenics in gaan voeren.
Uhmm, qua fysiek streef ik meer naar iets lean atletisch. Ik heb vanaf dag 1, dus ook toen ik nog enorm dik was, een bepaald fysiek op het oog waar ik naartoe wil werken :)

Je moet niet luisteren naar wat ie te zeggen heeft wat dat slaat nergens op. Maar heb zijn fysiek altijd een van de beste online gevonden... Hij was ook wel een deel van mijn motivatie toen ik begon met sporten. Maar het droom fysiek zou die richting in zijn...
Chris Heria
Dan heb je flink wat tattoes te zetten!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven