Fitness Seller

Trainingslog PartyMarty

Gaan PartyMarty zijn TRT escapades escaleren naar een full-on blast?


  • Totaal stemmers
    37

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Klinkt allemaal goud! Zo te zien heb je de drie factoren (trainen, voeding, rust) nu stuk beter in balans dan.

Zie jezelf als je beste vriend en behandel jezelf ook zo ;) af en toe eens complimentje naar jezelf doet wonderen.

Klinkt ook lekker opgewekt in je berichten. Houden zo 👌 en inderdaad keertje wat minder is ook geen ramp, morgen weer beter!
 
Klinkt allemaal goud! Zo te zien heb je de drie factoren (trainen, voeding, rust) nu stuk beter in balans dan.

Zie jezelf als je beste vriend en behandel jezelf ook zo ;) af en toe eens complimentje naar jezelf doet wonderen.

Klinkt ook lekker opgewekt in je berichten. Houden zo 👌 en inderdaad keertje wat minder is ook geen ramp, morgen weer beter!
Ja precies. Ik geloof niet dat ik ze volledig in balans heb. Maar de balans is in ieder geval niet meer compleet fuckedup.
Ik bedacht me laatst dat ik dit graag wil doen tot na m'n 60, dan zul je ook met je lichaam om moeten gaan op een manier dat dat er mogelijk in zit. Jezelf systematisch voorbij rennen en compleet naar de tering trekken levert je een keer problemen op.

Dusja, als mijn lichaam, zoals vandaag, zegt dat ie er geen zin in heeft, dan hou ik dat in de gaten. Blijft het de hele week zo dan ga ik m'n lichaam wat extra rust gunnen door bijvoorbeeld zondag over te slaan. Je progressie staat of valt niet met 1 trainingkje. Ook niet met een weekje meer of minder. Heb geen haast, hoef geen deadline of wedstrijd te halen, het enige wat ik wil is dit leuk blijven vinden en nog heel lang kunnen doen.

Haha ben ook wel een positief en opgewekt persoon van mezelf :)
 
Ik hou van die gifjes :D Ben eigenlijk niet van plan terug te gaan naar 5. Denk eigenlijk dat 4x per week meer dan genoeg is voor m'n lichaam om te groeien.
Ohhh zooooo fijn dat slapen. Niet meer de hele dag dat zombie gevoel, hele dagen super moe zijn. Word er ook altijd wat licht ontvlambaar van 🤣

Goeie ontwikkelingen hier. Wat minder streng voor mezelf. Begin beter te luisteren naar m'n lichaam. Gun mezelf wat vaker wat ruimte. Vanochtend was ook de 1e keer dat ik zo'n crappy training echt helemaal prima vond, normaal ga ik dan belachelijk veel junk volume draaien, extra training inplannen (fucking dom) of word ik een beetje boos op mezelf.

Nu ik dingen beduidend minder obsessief doe (cardio, krachttraining, eten, wegen) gaat eigenlijk alles precies hoe ik het wil zonder alle stress. Begin steeds vriendelijker met mezelf om te gaan en m'n lichaam beloond me er rijkelijk voor. Er komen ook snel weer wat foto's, ga ik ook eens vergelijken hoe de progressie in 3 maanden geweest is.
Je gaat gains krijgen op 4x pw wordt je bang van, doe het nu ook 'n half jaar en voelt veel fijner aan. Ook meer zin om te trainen omdat je ipv 5-6 'maar' 4 dagen met gewicht speelt.
 
Je gaat gains krijgen op 4x pw wordt je bang van, doe het nu ook 'n half jaar en voelt veel fijner aan. Ook meer zin om te trainen omdat je ipv 5-6 'maar' 4 dagen met gewicht speelt.
Dat denk ik dus ook. Kwam er vanochtend een 18 jarig jochie naar me toe: "Hee kerel, gaat het wel goed met je? Eerst was je hier veel vaker en veel meer. Ik ben zelf nu 7 dagen per week 1,5u aan het trainen". En daarna kwam er een heel verhaal over dat 7 dagen per week lang trainen de way to go is blablabla.

Stiekem moest ik er wel een beetje om lachen. Vond het wel leuk van hem dat ie vroeg of alles wel goed ging met me, maar hoeveel jongeren het idee hebben dat ze het beste 7 dagen per week de hele ochtend kunnen trainen en dat dat de heilige graal is voor gains valt me wel steeds vaker op.
 
Dat denk ik dus ook. Kwam er vanochtend een 18 jarig jochie naar me toe: "Hee kerel, gaat het wel goed met je? Eerst was je hier veel vaker en veel meer. Ik ben zelf nu 7 dagen per week 1,5u aan het trainen". En daarna kwam er een heel verhaal over dat 7 dagen per week lang trainen de way to go is blablabla.

Stiekem moest ik er wel een beetje om lachen. Vond het wel leuk van hem dat ie vroeg of alles wel goed ging met me, maar hoeveel jongeren het idee hebben dat ze het beste 7 dagen per week de hele ochtend kunnen trainen en dat dat de heilige graal is voor gains valt me wel steeds vaker op.
media speelt daar een grote rol op vind ik..
er is geen of toch bijna geen bekende influencer dat zegt dat je met 4 dagen toe komt in de week =)
 
media speelt daar een grote rol op vind ik..
er is geen of toch bijna geen bekende influencer dat zegt dat je met 4 dagen toe komt in de week =)
Klopt helemaal.
 
Dat denk ik dus ook. Kwam er vanochtend een 18 jarig jochie naar me toe: "Hee kerel, gaat het wel goed met je? Eerst was je hier veel vaker en veel meer. Ik ben zelf nu 7 dagen per week 1,5u aan het trainen". En daarna kwam er een heel verhaal over dat 7 dagen per week lang trainen de way to go is blablabla.

Stiekem moest ik er wel een beetje om lachen. Vond het wel leuk van hem dat ie vroeg of alles wel goed ging met me, maar hoeveel jongeren het idee hebben dat ze het beste 7 dagen per week de hele ochtend kunnen trainen en dat dat de heilige graal is voor gains valt me wel steeds vaker op.
Het mooie is dat we allemaal op dat punt zijn geweest maar meer is beter en allemaal leren we vanzelf wat beter is, zou dat niet hebben willen missen tbh.
 
Ik denk ook dat je met minder vaak trainen eventueel meer gains kan maken.

Heb dat zelf alleen nooit gedaan omdat ik het trainen op zich gewoon te leuk vindt.
 
Ik denk ook dat je met minder vaak trainen eventueel meer gains kan maken.

Heb dat zelf alleen nooit gedaan omdat ik het trainen op zich gewoon te leuk vindt.
denk dat het er vooral "schade" toebrengt als je zoals Martijn elke dag vermoeid bent dus niet genoeg herstelt.
ik ben afgestapt van 6/7 in de week naar 5/7 en voelt momenteel heerlijk aan, ook nog steeds progressive overload zelfs in mijn cut.
 
Ik denk ook dat je met minder vaak trainen eventueel meer gains kan maken.

Heb dat zelf alleen nooit gedaan omdat ik het trainen op zich gewoon te leuk vindt.
Voorheen ging het me ook wel wat beter af hoor. Maar gisteren bijvoorbeeld 4 uur lang alleen maar 25kg cementzakken gesleept en buiten m'n macht ergens op moeten gooien. Werd m'n rug al niet per se blij van. Zondag flink aan het deadliften geweest... Dus het was niet zo verassend dat rug vandaag niet wilde.

Denk dat het op het moment een combinatie is van zwaar trainen, fysiek werk (had ik tot een week of 6 geleden niet), cutten en 2 weken heel slecht slapen wat ervoor zorgt dat ik m'n trainingsdagen terugschroef. Op een rare manier heb ik dit altijd, als ik slecht slaap en redelijk wat stress heb ben ik ongelofelijk sterk in de sportschool. Trekt de stress weg en begin ik m'n verloren slaap in te halen heb ik altijd de hele week van dit soort zwakke trainingen.

Het sterkste ben ik als ik een berg gezeik aan m'n kop heb, 3-4 uur geslapen heb en pissed ben 🤣
 
Haha dan blijft de boog gespannen en ga je maar door. Als de spanning dan ff van de boog is kak je ff in. Het begin van de vakantie helemaal vermoeid en afgedraaid fenomeen :o
 
Haha dan blijft de boog gespannen en ga je maar door. Als de spanning dan ff van de boog is kak je ff in. Het begin van de vakantie helemaal vermoeid en afgedraaid fenomeen :o
Klopt helemaal. Ik verwacht deze week ook echt geen fatsoenlijke trainingen. Ik ga ze wel doen maar m'n verwachting is dat de hele week meh zal zijn. Wilde eigenlijk nog 4 weken die-hard door trainen tot m'n vakantie maar denk dat er ergens eerder al een halve week trainen zal zijn.

Hard werken tot de vakantie en dan op je eerste vakantiedag ziek worden en dan 1-1,5 week van je vakantie ziek op bed liggen 🤣 Is, zoals jij ook zegt, een fenomeen.
 
Maar gisteren bijvoorbeeld 4 uur lang alleen maar 25kg cementzakken gesleept en buiten m'n macht ergens op moeten gooien.
Dacht ergens gelezen te hebben dat je vrachtwagenchaffeur bent? Of was dit buiten je werk om?
 
Dacht ergens gelezen te hebben dat je vrachtwagenchaffeur bent? Of was dit buiten je werk om?
Was vroeger vrachtwagenchauffeur. Nu ZZP'er. M'n oom & tante hebben een zaak en die hebben een klein personeelsprobleempje. Dus daar help ik nu een paar dagen per week mee en dat is vooral vloeren leggen, cementzakken slepen en dat soort werk.
 
PUSH! :flexgrin:
IMG_20220518_050149.jpg

IMG_20220518_050210.jpg

Notities:
- Pff, de gewichten voelden weer een heel stukkie zwaarder vandaag dan normaal. Dus ook maar even wat volume eruit gegooid. Mocht morgen weer zo gaan dan beëindig ik de train week qua krachttraining en pak ik paar rondjes extra cardio.
- Misschien vandaag eens even een calorie surplus erin flikkeren. Weeg 400g minder vandaag dan m'n doel is voor zondag. Dus heb opzich ruimte voor een 3500kcal dagje.

Season 9 Ok GIF by Curb Your Enthusiasm
 
Lekker aan de kabels gehengst hoor. Dat je niet helemaal fired up bent voor workouts in de cut is normaal toch? Anders misschien klein beetje snelle suikers halfuurtje voor je workout?
 
Lekker aan de kabels gehengst hoor. Dat je niet helemaal fired up bent voor workouts in de cut is normaal toch? Anders misschien klein beetje snelle suikers halfuurtje voor je workout?
Ik eet eigenlijk nooit wat voor mijn training omdat ik zo vroeg train. Als ik iets van fruit pak of iets van suikers dan heb ik de hele dag honger. Als ik niks eet, alleen 1-2 blikjes monster voor de training dan heb ik meestal pas honger rond 07:00-08:00u. Met iets eten train ik wel wat beter, maar dam heb ik de grootste uitdaging de hele dag om onder de 3200kcal te blijven, terwijl m'n kcal doel nu ergens tussen de 2500-2800 ligt.

Ik weet ook wel waarom m'n trainingen een beetje meh gaan op het moment. Heb een paar weken slecht geslapen en veel stress gehad. Als ik slecht slaap en vooral als ik gestresst ben heb ik altijd ongelofelijk sterke trainingen. Nu is de stress weg, ben ik m'n slaap aan het inhalen en merk ik eigenlijk pas hoe moe/onderhersteld dat ik ben. Dus nu doen m'n knieeen, ellebogen, polsen en schouders plots pijn, gewichten voelen zwaarder dan normaal, ben veel sneller door mijn energie heen en merk ook dat m'n humeur nu plots wat cranky is puur door het 14 dagen maar 4-5 uur per nacht slapen. Is een kwestie van even uitzitten, bijslapen, goed eten, m'n gemak houden en m'n lichaam wat tijd geven om te herstellen.

Vandaar dat ik morgen nog 1 training kijk hoe het gaat, gaat die ook niet zo goed dan sla ik mijn compound "powerlifting" training van zondag over. Pak ik mooi even 4 rustdagen om lekker bij te komen en goed te herstellen en dan verwacht ik dat volgende week de Gifjes weer de Hulk en dergelijke zullen zijn 🤣

Maarja, na jouw post van gisteren net even een zak chips, wat ijs en 2 biertjes gehaald :)
 
Laatst bewerkt:
Ff weekje rust? Kan een mens soms goed doen 🤞
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven