XXL Nutrition

Trainingslog PartyMarty

Peiling Peiling Gaan PartyMarty zijn TRT escapades escaleren naar een full-on blast?

• Totaal stemmers
    37
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Zoooo. Daar gaan we dan. Spanneeeend :D
Beginpunt2.jpg
september2020.jpg
Back.jpg

Front no flex2.jpg

Front2.jpg

Laatste 3 maanden eigenlijk zomaar wat gedaan. Vooral plezier gemaakt qua trainen. Het feit dat ik nu een goeie 5kg zwaarder ben, valt me de schade qua vet eigenlijk alles mee. Er mag/moet zeker nog wel een aardige ronding af. Maar heb wel redelijk veel kracht kunnen pakken de laatste 3 maanden, vooral m'n rug ben ik eigenlijk best wel blij mee. Vorige keer viel het me op dat er echt 0 massa op zat. Ook al ben ik nog steeds niet tevreden over m'n vetpercentage ben ik zeker niet ontevreden over de progressie.
back19mei.jpg

front19mei.jpg

frontflex19mei.jpg
Goed bezig man! Wijde rug ook, nog maar een paar kg.

• Topic Starter Topic Starter
Goed bezig man! Wijde rug ook, nog maar een paar kg.
De meeste massa lijkt vooral op m'n schouders, traps en inderdaad rug te zijn gaan zitten. M'n rug is inderdaad best wat wijder geworden, was ik best een beetje verbaasd over aangezien die qua kracht progressie veruit het minste gedaan heeft... Heb wel belachelijk veel gedeadlift. Misschien is dat het geweest.

Dat foto's maken ook nog een hele kunst, in de spiegel vind ik m'n schouders en traps groter dan dat ze eruit zien op die foto's.

De meeste massa lijkt vooral op m'n schouders, traps en inderdaad rug te zijn gaan zitten. M'n rug is inderdaad best wat wijder geworden, was ik best een beetje verbaasd over aangezien die qua kracht progressie veruit het minste gedaan heeft... Heb wel belachelijk veel gedeadlift. Misschien is dat het geweest.

Dat foto's maken ook nog een hele kunst, in de spiegel vind ik m'n schouders en traps groter dan dat ze eruit zien op die foto's.
Fotos zijn altijd moeilijk, ik oog altijd vetter haha.

Fotos zijn altijd moeilijk, ik oog altijd vetter haha.
Dat die lovehandles ietsie kleiner lijken te zijn geworden was wel het laatste wat ik verwacht had. Aangezien ik best een week of 6-7 van die 3 maanden echt heb liggen vreten als een varken. Laatste 5 weken gebruikt voor wat damage control 🤣

Jij bent goed bezig!

goed bezig nu massa erop knallen :D

goed bezig nu massa erop knallen :D
Daar zat ik dus ook net over na te denken.
Optie 1: Nog een paar maandjes wat extra massa pakken, m'n vetpercentage niet teveel op laten lopen en dan mét wat massa de cut eens een keer af gaan ronden.
Optie 2: Nu met dit beetje massa de cut door duwen naar een kilo of 72, er hoogtwaarschijnlijk een deel van kwijtraken, en dat vetpercentage eens richting de abs duwen.

Bijzonder knap, heel goed gedaan!

Het is voor mij lastig te beoordelen in hoeverre er sprake is van vet of dat er vooral her en der wat los hangt. Geen idee of ke abs er nu uit zouden komen als je je vet percentage zou verlagen.

Een beetje maingainen zou ook interessant kunnen zijn om te kijken wat er nog aan rek inzit aan kracht en massa. Misschien kan je dmv je cardiodag een licht tekort opbouwen?

Bijzonder knap, heel goed gedaan!

Het is voor mij lastig te beoordelen in hoeverre er sprake is van vet of dat er vooral her en der wat los hangt. Geen idee of ke abs er nu uit zouden komen als je je vet percentage zou verlagen.

Een beetje maingainen zou ook interessant kunnen zijn om te kijken wat er nog aan rek inzit aan kracht en massa. Misschien kan je dmv je cardiodag een licht tekort opbouwen?
Toch best wel een groot deel van die zwemband is vet, als ik erin knijp voel ik ook allemaal van die kleine bolletjes zitten (vetcellen). Op dit moment eet ik 2500-2800kcal per dag en val zo tegen de 1kg per week af. Dit is zo'n 1,3%. Dit is me iets te royaal, hoef er helemaal geen moeite voor te doen op het moment en heb zelden honger. Meer bewegen + meer eten = easy cutten. Voor mij in ieder geval. Maar m'n streven was eigenlijk 0,7%.
Dit deficit is volledig door m'n cardio, actieve leeftstijl en ook het werk. Ik weet niet zeker of ik makkelijk abs zal kunnen krijgen aangezien er natuurlijk ook wel wat los vel zit. Maar de hoeveelheid los vel waarmee ik achter ben gebleven valt me echt gigantisch mee. Zit voornamelijk helemaal onder de littekens.

Neig inderdaad naar iets wat neigt naar maingainen, of zelfs een heel klein surplus. Beetje extra massa nog meepakken trekt me ergens wel. Ik ben er ergens bang voor dat als ik nu weer flink door zou gaan cutten naar een vetpercentage onder de 15% dat er weer niks overblijft.

Top gedaan maestro!! Mooie prestatie 💪 mag je trots op zijn 😇

Top gedaan maestro!! Mooie prestatie 💪 mag je trots op zijn 😇
Bedankt man :) Ben ik ook. Er is nog veel werk te doen, heeeeeeel veel werk te doen. Maar we gaan de juiste kant in.
Massa bouwen gaat in ieder geval een heel stuk langzamer dan gewicht verliezen.

Beter toch, anders zou er ook veel vet bij komen😉 kunt een crash dieet doen, maar extreme vreetbui bulk wordt lastig denk ik op ons niveau als we daarbij vvm willen kweken.

Beter toch, anders zou er ook veel vet bij komen😉 kunt een crash dieet doen, maar extreme vreetbui bulk wordt lastig denk ik op ons niveau als we daarbij vvm willen kweken.
Dat is ook zeker waar. Maar ik bedoel te zeggen: als je 3 maanden gaat cutten en je sloopt er zeg 9kg uit. Dat zie je echt meteen. Als je 3 maanden een klein surplus pakt en je vetpercentage nagenoeg gelijk houdt, dan zie je ook verschillen, maar lang niet zo drastisch als dat je 9kg afvalt.

Crash dieet ga ik sowieso niet meer doen. Wil zelf niet meer onder de 2300kcal gaan zitten en eigenlijk zelfs niet onder de 2500.

is een recomp dan niet wat voor je? doe ik nu ook bevalt mij veel beter

De eerste keer op de weegschaal in de Basic-Fit woog ik 126kg maar toen was ik al even aan het cutten. M'n vriendin schatte mijn startgewicht tegen de 140kg. Vanuit daar door gecut naar 70kg.
Als je zo doorgaat ben je dan niet langzaam maar zeker 'out of her league'?
🤪

Of blijft die lieverd van een partymarty loyaal...

is een recomp dan niet wat voor je? doe ik nu ook bevalt mij veel beter
Dat lijkt wel een beetje het resultaat van wat ik de laatste 3 maanden gedaan heb :)
Recomp is beetje hetzelfde als maingainen, toch? Rond onderhoud gaan zitten en je gewicht ongeveer stabiel houden voor langere tijd.

ja ik hou zelf de kooyldraten gewoon laag en eiwitten hoger dan normaal. maar dat is gewoon kwestie van uit proberen waar je goed op gaat.

Als je zo doorgaat ben je dan niet langzaam maar zeker 'out of her league'?
🤪

Of blijft die lieverd van een partymarty loyaal...
Haha, misschien heb ik wel een paar vijvers verder gevist? ^^
Ik zie mezelf niet snel vertrekken bij m'n vriendin nee, vind het iedere dag nog geweldig met haar :)

Echt topprestatie!!! :thumb:
Kan niets anders zeggen dan respect!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven