Fitness Seller

Trainingslog PartyMarty

Gaan PartyMarty zijn TRT escapades escaleren naar een full-on blast?


  • Totaal stemmers
    37

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Ff weekje rust? Kan een mens soms goed doen 🤞
Ga over 3 weken 7 dagen op vakantie. Hoop eigenlijk door te kunnen trainen tot dan :) Maar als het na 4 dagen rust nog steeds zo gaat dan overweeg ik best om even terug te zakken naar bijvoorbeeld 2x per week full body en wat meer wandelen/fietsen.

Ga wel zien waar m'n lichaam om vraagt en zal proberen hm dat te geven. Ik ga in ieder geval niet, zoals ik voorheen deed, nu toch stug 4-5x per week trainen en dan maar belachelijke hoeveelheden junk volume draaien om toch het gevoel te hebben getraind te hebben.
 
LEGS! :flex:
IMG_20220519_044346.jpg
IMG_20220519_044406.jpg


Notities:
- Gisteren heerlijk full retard gegaan. 1:45u gewandeld met de brandende zon op m'n kop. Maar 500ml water gedronken onderweg. Thuisgekomen en lekker 2 biertjes gedronken, damn die dingen sloegen in als een bom. Meteen in slaap gevallen voor een uurtje op de bank en met de ziekste koppijn ooit wakker geworden. Dus voor de volgende keer: pet opzetten tegen de zon en misschien eerst eens rehydrateren voordat je aan het bier gaat 🤣
- Eigenlijk gewoon hartstikke top getraind vandaag en ook best wel aardig kapot gegaan. Goed door de burn kunnen stampen, heerlijke pump. Vorige keer 8 reps squat (3 weken geleden) met 72,5kg vandaag 10x80kg. Misschien, heel misschien, word ik ooit nog wel een groter jongetje op deze manier.

Jaajaa, Life is Good!
rolling GIF

- Moet mezelf deze week ook maar weer eens over de drempel gaan trekken om foto's te maken voor deze log. Heb 3 maanden geleden hier foto's gedropt en ben zelf eigenlijk ook wel benieuwd hoe de progressie verlopen is. Weeg een goeie 5kg meer ondertussen, denk/hoop dat m'n vetpercentage redelijk gelijk gebleven is, dus ben benieuwd of er nu wel wat massa op zit. Ben in ieder geval wel beduidend sterker dan toen.
Bench 5x60 --> 5x77,5.
Deadlift 5x110 --> 5x135.
Sled Leg press 8x150 --> 8x200.
Squat 5x80 --> 5x95.
Military press 5x45 --> 5x52,5.
Eerlijk gezegd dacht ik dat ik meer progressie had gemaakt, vooral op squat/military press 🤣 Heb vooral gefocust op deadlift + bench, beduidend minder op squat en military press. de progressie op de leg press vind ik dan weer wel vrij royaal. Wil m'n squat 5RM wel snel richting over de 100 gaan duwen eigenlijk. Denk ook dat 5x55 military press mogelijk moet zijn als ik een keer niet eerder in de training ga benchen.
 
Laatst bewerkt:
Heerlijk gewandeld. Het regende bij vertrek en het regende nog steeds thuiskomst, hierdoor zonder muziek of podcast gewandeld. Had eigenlijk ook wel iets. Wel een stuk verder gelopen dan ik gepland had.
15.000 stappen.
Screenshot_2022-05-19-09-10-56-77_d9aa206de00b4b7c29deeb8e9ccbd9e7.jpg


Happy Lets Go GIF by moonbug
 
Heerlijk gewandeld. Het regende bij vertrek en het regende nog steeds thuiskomst, hierdoor zonder muziek of podcast gewandeld. Had eigenlijk ook wel iets. Wel een stuk verder gelopen dan ik gepland had.
15.000 stappen.
Bekijk bijlage 556169

Happy Lets Go GIF by moonbug
Wandelen in de regen is lekkerder dan in de zon imo.
 
Zoooo. Daar gaan we dan. Spanneeeend :D
Beginpunt2.jpg
september2020.jpg
Back.jpg

Front no flex2.jpg

Front2.jpg

Laatste 3 maanden eigenlijk zomaar wat gedaan. Vooral plezier gemaakt qua trainen. Het feit dat ik nu een goeie 5kg zwaarder ben, valt me de schade qua vet eigenlijk alles mee. Er mag/moet zeker nog wel een aardige ronding af. Maar heb wel redelijk veel kracht kunnen pakken de laatste 3 maanden, vooral m'n rug ben ik eigenlijk best wel blij mee. Vorige keer viel het me op dat er echt 0 massa op zat. Ook al ben ik nog steeds niet tevreden over m'n vetpercentage ben ik zeker niet ontevreden over de progressie.
back19mei.jpg

front19mei.jpg

frontflex19mei.jpg
 
Wederom echt een gigantische gewichtsverlies prestatie, onbegrijpelijk dat je zoveel kilo kan verliezen, bent compleet een ander persoon.

Op naar meer gains voor de toekomst! 🤝
 
Zo man, zoals ak hieral zei.. totaal iemand anders!
Knap staaltje werk!
Ps : zet je dat wolf maskertje 31ste mei ook op?
 
Goed gedaan man!
Bedankt man!

Flink m'n best voor gedaan :) Na dat eindeloos cutten blijf je vooral skinny achter. Dus wilde deze 3 maanden ook vooral eens kijken of wat massa erin zat.
In mijn ogen is het me best goed gelukt :D Nu even bepalen of ik de cut door wil stampen terug naar 75kg, of even rond de 80 wil blijven hangen om te kijken of ik op dat gewicht nog wat bij kan winnen. Dat maingainen nog nooit geprobeerd en weet ook niet of dat echt goed werkt.
 
Kan ik geloven, hoe veel ben je in totaal afgevallen?
De eerste keer op de weegschaal in de Basic-Fit woog ik 126kg maar toen was ik al even aan het cutten. M'n vriendin schatte mijn startgewicht tegen de 140kg. Vanuit daar door gecut naar 70kg.
 
De eerste keer op de weegschaal in de Basic-Fit woog ik 126kg maar toen was ik al even aan het cutten. M'n vriendin schatte mijn startgewicht tegen de 140kg. Vanuit daar door gecut naar 70kg.
Knap man, ongeveer mijn hele bodyweight afgevallen.
 
Knap man, ongeveer mijn hele bodyweight afgevallen.
Hahahaha. Ook mijn eigen bodyweight 🤣 Voor m'n gevoel begint het massa bouwen ook eigenlijk pas net. De eerste 2 jaar gesport op een crash dieet, qua spiermassa en kracht eigenlijk niks aan gehad.
 
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven