Fitness Seller

Trainingslog PartyMarty

Peiling Peiling Gaan PartyMarty zijn TRT escapades escaleren naar een full-on blast?

• Totaal stemmers
    37
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Respect man! Je bent echt ver gekomen, mag je trots op zijn!

• Topic Starter Topic Starter
COMPOUND! :flex:
IMG_20220522_070434.jpg

Notities:
- Merk wel dat ik deze training komende tijd moet blijven tweaken.
- Wohoohoo, die deadlift voelde goed vandaag. Vorige week 3x140. Eerste set vandaag 5x140 denk dat 1 of 2 reps meer er zelfs nog in had moeten zitten.
- Jaajaa, mijlpaal in the pocket. 150kg deadlift :D Hij voelde zo solide dat ik eigenlijk zeker weet dat een tweede rep ook mogelijk was geweest.
IMG_20220522_063230.jpg
- Wat een ongelofelijk lekkere training. Hele week klote trainingen gehad... Maar deze training maakt alles goed! Vooral die deadlift begint steeds leuker en leuker te worden.
King Kong Reaction GIF by Xbox

nice dat je zo lekker kon knallen !! :thumb:

nice dat je zo lekker kon knallen !! :thumb:
Ook echt helemaal happy mee. Had vanochtend toen ik wakker werd al zo'n gevoel dat dit de dag werd om PR's te vernietigen :D Dat specifiek trainen op kracht op de compound oefeningen werpt veel sneller z'n vruchten af dan ik ooit verwacht had.

Zo, dat zijn de gewichten maestro 💪 150 kg dl, +100 squat, 80 bp, lekker hoor!

IMG_20220522_070434.jpg

Notities:
- Wohoohoo, die deadlift voelde goed vandaag. Vorige week 3x140. Eerste set vandaag 5x140 denk dat 1 of 2 reps meer er zelfs nog in had moeten zitten.
- Jaajaa, mijlpaal in the pocket. 150kg deadlift :D Hij voelde zo solide dat ik eigenlijk zeker weet dat een tweede rep ook mogelijk was geweest.
IMG_20220522_063230.jpg
- Wat een ongelofelijk lekkere training. Hele week klote trainingen gehad... Maar deze training maakt alles goed! Vooral die deadlift begint steeds leuker en leuker te worden.
BAM! Lekker!:flexbiceps:

Met een 5 x 140kg en dan een 150kg deadlift. Dan zit er nog wat rek op! Top

Ik durfde hem niet door te trekken omdat die 3e set van 2x145kg helemaal niet lekker ging, 3 reps was het doel ook eigenlijk. De 3e rep van die set 2x geprobeerd en kreeg de brace eigenlijk niet goed genoeg bewaard om de bar verder door te trekken. Dus steeds rond m'n knie de rep afgebroken.

Vandaar dat ik een beetje zat te twijfelen of die 150kg uberhaupt mogelijk was. Maar iets meer tijd en aandacht besteedt aan de setup en dat ding vloog omhoog, zonder trillende beentjes, ook geen trage rep, gevoel was 10/10. Het was een PR, maar het voelde echt totaal niet als een 1RM.

IMG_20220522_070434.jpg

Notities:
IMG_20220522_063230.jpg
Lekker man! 150 is wel een mooie mijlpaal, op naar de 200 easy :flexbiceps:

Na de halve dag zitten kloten met videobewerkt software om m'n gezicht te blurren en zelfs een paar pogingen om het met AI te doen heb ik het opgegeven.
f**k it :) Was sowieso aan het overwegen om wat vaker her en der een PR video te dumpen.

Laatst bewerkt:
IMG_20220522_070434.jpg

Notities:
IMG_20220522_063230.jpg
5x140 dead... Netjes zeg 💪

Na de halve dag zitten kloten met videobewerkt software om m'n gezicht te blurren en zelfs een paar pogingen om het met AI te doen heb ik het opgegeven.
f**k it :) Was sowieso aan het overwegen om wat vaker her en der een PR video te dumpen.

Nice kerel! f**k het blurren idd!

Gewoon full famous gaan.

En idd, als mensen vaker hun lifts posten. Vind ik zelf gewoon vette content voor op 't forum. Wordt zo'n log een stuk leuker van.

Nice kerel! f**k het blurren idd!

Gewoon full famous gaan
Hahaha. Volgende keer in m'n panterstring.
Opzich had ik een manier gevonden om te blurren maar dan moest ik elke keer als ik m'n hoofd bewoog een nieuwe smiley een stukje bewegen op een timeline in zo'n bewerk programma. Ben je 45min bezig met een video van 15-20sec te fixen.

Maar inderdaad, nu kan ik mooi vaker wat dingen dumpen zonder er eerst 1000 dingen aan te moeten doen :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven