- Waardering
- 12.240
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 79kg
Lief van jeEcht topprestatie!!!
Kan niets anders zeggen dan respect!
Dank je wel!Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lief van jeEcht topprestatie!!!
Kan niets anders zeggen dan respect!
Dank je wel!Bedankt kerel, waardeer ik ergRespect man! Je bent echt ver gekomen, mag je trots op zijn!
Lange weg afgelegd nog een mooie reis te gaan 

Hij voelde zo solide dat ik eigenlijk zeker weet dat een tweede rep ook mogelijk was geweest.Ook echt helemaal happy mee. Had vanochtend toen ik wakker werd al zo'n gevoel dat dit de dag werd om PR's te vernietigen
Dat specifiek trainen op kracht op de compound oefeningen werpt veel sneller z'n vruchten af dan ik ooit verwacht had.BAM! Lekker!COMPOUND!
![]()
Notities:
- Merk wel dat ik deze training komende tijd moet blijven tweaken.
- Wohoohoo, die deadlift voelde goed vandaag. Vorige week 3x140. Eerste set vandaag 5x140 denk dat 1 of 2 reps meer er zelfs nog in had moeten zitten.
- Jaajaa, mijlpaal in the pocket. 150kg deadliftHij voelde zo solide dat ik eigenlijk zeker weet dat een tweede rep ook mogelijk was geweest.
- Wat een ongelofelijk lekkere training. Hele week klote trainingen gehad... Maar deze training maakt alles goed! Vooral die deadlift begint steeds leuker en leuker te worden.![]()
![]()

Die ene rep ging zo ongelofelijk makkelijk, dat ik denk dat 2x150 er ook in had gezetenMet een 5 x 140kg en dan een 150kg deadlift. Dan zit er nog wat rek op! Top

Op naar 175-125-100Zo, dat zijn de gewichten maestro 💪 150 kg dl, +100 squat, 80 bp, lekker hoor!

That's the spirit 💪 gaat helemaal goed komen
Eigenlijk hoop ik eind van het jaar 200-150-125 te halen.

Ja dat denk ik ook wel..Die ene rep ging zo ongelofelijk makkelijk, dat ik denk dat 2x150 er ook in had gezeten![]()
Ik durfde hem niet door te trekken omdat die 3e set van 2x145kg helemaal niet lekker ging, 3 reps was het doel ook eigenlijk. De 3e rep van die set 2x geprobeerd en kreeg de brace eigenlijk niet goed genoeg bewaard om de bar verder door te trekken. Dus steeds rond m'n knie de rep afgebroken.
Lekker man! 150 is wel een mooie mijlpaal, op naar de 200 easyCOMPOUND!
![]()
Notities:
- Wohoohoo, die deadlift voelde goed vandaag. Vorige week 3x140. Eerste set vandaag 5x140 denk dat 1 of 2 reps meer er zelfs nog in had moeten zitten.
- Jaajaa, mijlpaal in the pocket. 150kg deadliftHij voelde zo solide dat ik eigenlijk zeker weet dat een tweede rep ook mogelijk was geweest.
- Wat een ongelofelijk lekkere training. Hele week klote trainingen gehad... Maar deze training maakt alles goed! Vooral die deadlift begint steeds leuker en leuker te worden.![]()
![]()

5x140 dead... Netjes zeg 💪COMPOUND!
![]()
Notities:
![]()
Na de halve dag zitten kloten met videobewerkt software om m'n gezicht te blurren en zelfs een paar pogingen om het met AI te doen heb ik het opgegeven.
f**k itWas sowieso aan het overwegen om wat vaker her en der een PR video te dumpen.
Hahaha. Volgende keer in m'n panterstring.Nice kerel! f**k het blurren idd!
Gewoon full famous gaan