XXL Nutrition

Trainingslog PartyMarty

Gaan PartyMarty zijn TRT escapades escaleren naar een full-on blast?


  • Totaal stemmers
    37

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
En idd, als mensen vaker hun lifts posten. Vind ik zelf gewoon vette content voor op 't forum. Wordt zo'n log een stuk leuker van.
Dat was mijn beredenering dus ook :D
 
Hahaha. Volgende keer in m'n panterstring.
Opzich had ik een manier gevonden om te blurren maar dan moest ik elke keer als ik m'n hoofd bewoog een nieuwe smiley een stukje bewegen op een timeline in zo'n bewerk programma. Ben je 45min bezig met een video van 15-20sec te fixen.

Maar inderdaad, nu kan ik mooi vaker wat dingen dumpen zonder er eerst 1000 dingen aan te moeten doen :D
Ja gewoon doen, wat heb je te verbergen? Je zet PR's, kunnen mensen toch alleen maar waarderen?

De meeste mensen zitten alleen maar op hun reet bier te hijsen. Wij gaan volledig ripped 💪
 
Ja gewoon doen, wat heb je te verbergen? Je zet PR's, kunnen mensen toch alleen maar waarderen?

De meeste mensen zitten alleen maar op hun reet bier te hijsen. Wij gaan volledig ripped 💪
Gewoon op de man spelen is dit.
 
Ja gewoon doen, wat heb je te verbergen? Je zet PR's, kunnen mensen toch alleen maar waarderen?

De meeste mensen zitten alleen maar op hun reet bier te hijsen. Wij gaan volledig ripped 💪
Dat vroeg ik me dus ook af. Wat heb ik te verbergen en wat heb ik te verliezen... Niet zoveel eigenlijk.
Maar vind het inderdaad wel leuk om een log aan te vullen met soms wat beeldmateriaal ipv alleen maar platte tekst iedere training.

Haha, ik ben wel van plan ooit ripped te gaan. Maar heb nu eigenlijk m'n doelen gezet om eerst die SBD eens flink omhoog te gaan krikken dit jaar en dan misschien eind van het jaar/begin 2023 nog eens achter dat vet aan te gaan. Kunt wel alsmaar door blijven cutten, maarja, cutten met amper spiermassa krijg je ook niet echt een esthetisch resultaat van. Dus ik hoop dit jaar eigenlijk vooral massa/kracht te winnen, m'n vetpercentage niet veel verder op te laten lopen dan ie nu is en dan eind van het jaar eens inventariseren wat het plan wordt.

Ook na 2 jaar eindeloos cutten merk ik dat ik daar ook gewoon echt geen zin meer in heb en dat ik ook wel eens wat prestaties neer wil gaan zetten in de sportschool.
 
D
Dat vroeg ik me dus ook af. Wat heb ik te verbergen en wat heb ik te verliezen... Niet zoveel eigenlijk.
Maar vind het inderdaad wel leuk om een log aan te vullen met soms wat beeldmateriaal ipv alleen maar platte tekst iedere training.

Haha, ik ben wel van plan ooit ripped te gaan. Maar heb nu eigenlijk m'n doelen gezet om eerst die SBD eens flink omhoog te gaan krikken dit jaar en dan misschien eind van het jaar/begin 2023 nog eens achter dat vet aan te gaan. Kunt wel alsmaar door blijven cutten, maarja, cutten met amper spiermassa krijg je ook niet echt een esthetisch resultaat van. Dus ik hoop dit jaar eigenlijk vooral massa/kracht te winnen, m'n vetpercentage niet veel verder op te laten lopen dan ie nu is en dan eind van het jaar eens inventariseren wat het plan wordt.

Ook na 2 jaar eindeloos cutten merk ik dat ik daar ook gewoon echt geen zin meer in heb en dat ik ook wel eens wat prestaties neer wil gaan zetten in de sportschool.
Ripped gaan = gains pakken.

Of dat nu droogtrainen of powerliften of whatever is 💪

Altijd maar leaner is niet te doen nee.

Dan put je jezelf alleen maar uit.
 
Ik blur me gezicht ook alleen maar anders herkennen mensen mij bij opsporing verzocht. 💁‍♂️
 
Mooie prestatie Martijn.
Je hebt gelijk man gewoon filmpje erop en klaar. Al dat bewerk gedoe 🤷🏼‍♂️
 
PULL! :flex:
IMG_20220524_055850.jpg

IMG_20220524_055908.jpg

Rotator cuff liefde:
IMG_20220524_055925.jpg

Notities:
- Na al die weken van slecht slapen begin ik alleen maar beter en beter te slapen. Slaap nu alweer een paar dagen mooi tussen de 7 en 8,5 uur. Heerlijk :D
- Even 3-4x per week 3 setjes endo- en exorotaties doen. Linker rotator cuff musculatuur begint steeds meer zeer te doen.
- Training was een stuk beter dan vorige week. Progressie op rug loopt vrij traag, achja. Prima vermaakt weer maar niks spectaculairs.
Old Man Dancing GIF by TV4
 
zooo, een hoop oefeningen vandaag ^^
die heb je weer mooi achter de rug.
 
zooo, een hoop oefeningen vandaag ^^
die heb je weer mooi achter de rug.
Laatste 4 zijn alleen maar om te zorgen dat m'n schouder er niet voor zorgt dat er 3 weken niet getraind kan worden...
 
Laatste 4 zijn alleen maar om te zorgen dat m'n schouder er niet voor zorgt dat er 3 weken niet getraind kan worden...
slim :) heb al (van zolang) ik weet dat mijn schouder kraakt bij het maken van een chest press beweging, als ik hem mooi op de borst uitvoer niet, ga ik lichtjes boven mijn borst en strek dan de arm heb ik altijd prijs.
 
PULL! :flex:
Bekijk bijlage 556732
Bekijk bijlage 556733
Rotator cuff liefde:
Bekijk bijlage 556734
Notities:
- Na al die weken van slecht slapen begin ik alleen maar beter en beter te slapen. Slaap nu alweer een paar dagen mooi tussen de 7 en 8,5 uur. Heerlijk :D
- Even 3-4x per week 3 setjes endo- en exorotaties doen. Linker rotator cuff musculatuur begint steeds meer zeer te doen.
- Training was een stuk beter dan vorige week. Progressie op rug loopt vrij traag, achja. Prima vermaakt weer maar niks spectaculairs.
Old Man Dancing GIF by TV4
wat heb je voor je slaap gedaan? ik ga kijken of ik een paar dagen geen caffeine kan nemen.
 
wat heb je voor je slaap gedaan? ik ga kijken of ik een paar dagen geen caffeine kan nemen.
- Geen caffeine meer na 12:00u. Eerst wilde ik nog wel eens ooit rond 14:00-15:00u blikje Monster pakken.
- Geen fysieke activiteiten meer in de namiddag/avond, wat cardio in de avond kan ik wel mee slapen, krachttraining verneukt heel m'n nacht.
- Telefoon + laptop uit om 19:30-20:00u.
- Geen serieuze gesprekken met het vrouwtje meer na 20:00u. Dus gewoon echt m'n hoofd op 0 90min voordat ik naar bed ga.
- Telefoon, horloge etc blijft beneden.
- Kamer is volledig donker.

De gene waarvan ik denk dat ie veruit de meeste invloed heeft gehad:
- Mijn fysieke belasting terugdringen, zodra ik wat minder ging sporten ging m'n slaap echt drastisch snel vooruit. Niet meer 5x per week trainen + 4,5u fietsen + 6a8u wandelen.
- Geen slaaphulp meer. Ik slaap beter zonder melatonine, ashwaganda, 5-htp dan als ik dat spul wel pak.
 
Dag 1 geen monster voor mij ✌️🙈
ja? ben jij nu ook aan het caffeine deloaden? Dus helemaal 0?

Ik heb 1 groene thee capsule genomen, dus technisch gezien telt het niet eens.

Ben wel he-le-maal gesloopt.

Wil echt even een hit nu, doe vrijwel niks momenteel namelijk. Plus flink depressief enz.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven