Fitness Seller

Trainingslog PartyMarty

Gaan PartyMarty zijn TRT escapades escaleren naar een full-on blast?


  • Totaal stemmers
    37

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
PUSH! :flex:
Bekijk bijlage 556819
Bekijk bijlage 556820
Notities:
- Dat bloed doneren van gisteren is me nog best tegengevallen. Halve dag van die bloedsuiker/bloeddruk crashes gehad 🤣 Uiteindelijk maar een overdreven grote maaltijd naar binnen geknald, hielp goed.
- Lateral raise waren 12 reps. Verkeerd gelogd zie ik nu.
- Was beetje om de pijn heen trainen en daardoor ook wat setjes verminderd. Denk dat ik zondag alleen deadlift & Squat ga doen, in de tussentijd m'n rotator cuff goed aandacht geven en dan hoop ik volgende week minder aids in m'n schouders te hebben.
- Rear delt cable flys... Heerlijk :heart:
- Was onder de streep een legendarische training. Ziek goede mind-muscle connection, brute pump, redelijk pijnvrij kunnen bewegen en de kracht zat er goed in.
Excited Tom Cruise GIF by Bodybuilding.com
'onder de streep een legendarische training' 😆

Goed dat je bloed doneert. Mij willen ze niet ivm shit die ik slik voor mijn haar.
 
'onder de streep een legendarische training' 😆

Goed dat je bloed doneert. Mij willen ze niet ivm shit die ik slik voor mijn haar.
Finasteride? Stond gisteren inderdaad op de lijst dat je het aan moet geven als je dat in de laatste 12 maanden gebruikt hebt.

Ik had echt een kut training verwacht. Had verwacht dat dat bloeddoneren m'n prestaties zou remmen. Schouder deed pijn en had vorige week ook een kut training. Maar hij ging echt beduidend beter dan ik verwacht had. Dus... Legendarische training :)
 
Finasteride? Stond gisteren inderdaad op de lijst dat je het aan moet geven als je dat in de laatste 12 maanden gebruikt hebt.

Ik had echt een kut training verwacht. Had verwacht dat dat bloeddoneren m'n prestaties zou remmen. Schouder deed pijn en had vorige week ook een kut training. Maar hij ging echt beduidend beter dan ik verwacht had. Dus... Legendarische training :)
Haha ok. Nou doe je beter dan ik!

Maar het is je van harte gegund 💪

Onder die omstandigheden, met al die factoren die tegen je werken, vrij epic idd 😋💪
 
Haha ok. Nou doe je beter dan ik!

Maar het is je van harte gegund 💪

Onder die omstandigheden, met al die factoren die tegen je werken, vrij epic idd 😋💪
Vorige week zaten meer factoren me tegen. Oververmoeid, flink slaapgebrek en veel te hoge fysieke inspanning wat zich op had gestapeld vanuit de weken daarvoor. Vorige week geen cardio gedaan en maar 4x getraind (waarvan 3 trainingen op minder volume). Nu weer fit, slaap weer goed, voel me 100x meer herstelt dan heel vorige week, had alleen het idee dat die bloeddonatie me tegen zou kunnen werken en een kleine blessure in m'n schouder waar redelijk gemakkelijk omheen te trainen valt als je gewoon net wat meer aandacht besteedt aan het laag houden van je schouders.

Beetje minder all-in gaan bleek alles op te lossen. Dus blijf nu bij 4x pw trainen en een heel stuk minder cardio :) Lijkt wonderen te doen voor me.
 
Nette training!
Ik was hier nog niet in, zag ik :)
 
LEGS! :punch:
IMG_20220526_050634.jpg

IMG_20220526_050653.jpg

Rotator cuff:
IMG_20220526_050713.jpg

Notities:
- Belachelijk sore van m'n training gisteren.
- Moet beetje beter gaan letten op m'n ademhaling. 1e set squats geëindigd met moeten gaan zitten omdat alles zwart werd.
- Setje leg press en deadlift eraf gehaald. Was teveel vandaag. Die 3x10x85 squats moest ik zo hard pushen dat ik eigenlijk wel klaar was daarna 🤣
- De kracht zat er goed in. Flink kunnen pushen! Wel echt gruwelijk afgezien. Net als gisteren weer een verdomd goeie training!
the avengers hulk GIF
 
Hmm, vanochtend was een rare training. Normaal ik ben ik tussen sets in helemaal niet echt bijzonder buitenadem, heb ik geen 4-6min nodig om enigszins bij te komen tussen squats/dealift setjes in en tijdens setjes zwarte vlekken pakken heb ik ook nooit. Ik heb dit wel ooit na een setje, maar dan heb ik vaak niet goed op m'n ademhaling gelet of veel te veel druk op m'n hoofd gezet. Vanochtend echt na ieder setje, vooral squats, echt moeten gaan zitten/liggen om bij te komen.

Ik heb me de hele training afgevraagd waarom ik het idee had dat mijn systeem zuurstof tekort kwam. Begon zelfs te denken dat ik echt meer cardio moet gaan doen omdat dit wel echt sadness begint te worden... Zou dit kunnen komen door dat bloeddoneren van 2 dagen geleden? Gisteren met Push helemaal geen last van gehad, maar voor mijn gevoel vergt Push ook lang niet zoveel energie/kracht als Legs.
 
Hmm, vanochtend was een rare training. Normaal ik ben ik tussen sets in helemaal niet echt bijzonder buitenadem, heb ik geen 4-6min nodig om enigszins bij te komen tussen squats/dealift setjes in en tijdens setjes zwarte vlekken pakken heb ik ook nooit. Ik heb dit wel ooit na een setje, maar dan heb ik vaak niet goed op m'n ademhaling gelet of veel te veel druk op m'n hoofd gezet. Vanochtend echt na ieder setje, vooral squats, echt moeten gaan zitten/liggen om bij te komen.

Ik heb me de hele training afgevraagd waarom ik het idee had dat mijn systeem zuurstof tekort kwam. Begon zelfs te denken dat ik echt meer cardio moet gaan doen omdat dit wel echt sadness begint te worden... Zou dit kunnen komen door dat bloeddoneren van 2 dagen geleden? Gisteren met Push helemaal geen last van gehad, maar voor mijn gevoel vergt Push ook lang niet zoveel energie/kracht als Legs.
Niet ongemerkt toch corona gekregen of iets? Toen ik het had was ik snel en lang buitenadem.
 
Hmm, vanochtend was een rare training. Normaal ik ben ik tussen sets in helemaal niet echt bijzonder buitenadem, heb ik geen 4-6min nodig om enigszins bij te komen tussen squats/dealift setjes in en tijdens setjes zwarte vlekken pakken heb ik ook nooit. Ik heb dit wel ooit na een setje, maar dan heb ik vaak niet goed op m'n ademhaling gelet of veel te veel druk op m'n hoofd gezet. Vanochtend echt na ieder setje, vooral squats, echt moeten gaan zitten/liggen om bij te komen.

Ik heb me de hele training afgevraagd waarom ik het idee had dat mijn systeem zuurstof tekort kwam. Begon zelfs te denken dat ik echt meer cardio moet gaan doen omdat dit wel echt sadness begint te worden... Zou dit kunnen komen door dat bloeddoneren van 2 dagen geleden? Gisteren met Push helemaal geen last van gehad, maar voor mijn gevoel vergt Push ook lang niet zoveel energie/kracht als Legs.
ff herstel bloeddonatie gegoogled:

Je herstel is afhankelijk van hoe snel je lichaam het verloren bloed weer aanmaakt. Het vochttekort is als je genoeg drinkt binnen een halve dag weer aangevuld. Eiwitten en bloedplaatjes zijn binnen een paar dagen weer op hetzelfde niveau. De rode bloedcellen zijn echter na een paar weken pas weer volledig aangevuld.

en aangezien rode bloedcellen zuurstof transporteren zou dat de oorzaak kunnen zijn lijkt mij
 
Niet ongemerkt toch corona gekregen of iets? Toen ik het had was ik snel en lang buitenadem.
Geen neus-, keel- of koortsklachten. Voel me echt topfit behalve dat ik vanochtend tot 4x toe bijna plat ging na een setje.
 
ff herstel bloeddonatie gegoogled:

Je herstel is afhankelijk van hoe snel je lichaam het verloren bloed weer aanmaakt. Het vochttekort is als je genoeg drinkt binnen een halve dag weer aangevuld. Eiwitten en bloedplaatjes zijn binnen een paar dagen weer op hetzelfde niveau. De rode bloedcellen zijn echter na een paar weken pas weer volledig aangevuld.

en aangezien rode bloedcellen zuurstof transporteren zou dat de oorzaak kunnen zijn lijkt mij
Hmm, klinkt aannemelijk inderdaad. Bedankt!
 
al meerdere malen bloed gedoneerd gehad of je eerste keer nu?
Jaren geleden (2018 volgens mij) voor het laatst, maar toen werd m'n bloed steeds afgekeurd omdat er veel te veel vet in zat. Had te maken met fors overgewicht vertelden ze me toen. Dus nu weer voor het eerst gegaan sinds dat ik dat gewicht gedumpt heb.

Nooit eerder bloed donaties gedaan terwijl ik fanatiek trainde.
 
Jaren geleden (2018 volgens mij) voor het laatst, maar toen werd m'n bloed steeds afgekeurd omdat er veel te veel vet in zat. Had te maken met fors overgewicht vertelden ze me toen. Dus nu weer voor het eerst gegaan sinds dat ik dat gewicht gedumpt heb.

Nooit eerder bloed donaties gedaan terwijl ik fanatiek trainde.
dan zou ik het idd niet verder gaan zoeken zoals KategorieC zei :)
 
Merkte zelf ook wel wat dagen een verminderde conditie na het doneren. Trekt wel weer bij!
 
SQUATS + DEADLIFT en lat pulldown :flex:
IMG_20220529_062641.jpg

Herstel rotator cuff:
IMG_20220529_062658.jpg

Notities:
- Even het benchen en military pressen laten zitten omdat m'n schouders (rotator cuff) wat pijn deden deze week en het me een goed idee leek om vandaag nog eventjes niet de max op te zoeken op die 2 lifts.
- Holy shit wat gaat dat deadliften hard de laatste tijd. 3x4x145 :eek:. HopHop op naar 175kg. Laatste repjes duurden wel een eeuwigheid om boven te krijgen.
- Squats gingen beetje meh. Enorm veel kracht verlies van set tot set. Moest die 5x100 ook wel verschrikkelijk pushen.
- Goeie training:)
On My Way Running GIF by Rainbow Six Siege
 
SQUATS + DEADLIFT en lat pulldown :flex:
Bekijk bijlage 557279
Herstel rotator cuff:
Bekijk bijlage 557280
Notities:
- Even het benchen en military pressen laten zitten omdat m'n schouders (rotator cuff) wat pijn deden deze week en het me een goed idee leek om vandaag nog eventjes niet de max op te zoeken op die 2 lifts.
- Holy shit wat gaat dat deadliften hard de laatste tijd. 3x4x145 :eek:. HopHop op naar 175kg. Laatste repjes duurden wel een eeuwigheid om boven te krijgen.
- Squats gingen beetje meh. Enorm veel kracht verlies van set tot set. Moest die 5x100 ook wel verschrikkelijk pushen.
- Goeie training:)
On My Way Running GIF by Rainbow Six Siege
Jij begint serieuze gewichten te verstouwen!

Waar is die animatie van?
 
Jij begint serieuze gewichten te verstouwen!

Waar is die animatie van?
Geen flauw idee. Kies altijd een gifje die voor m'n gevoel een beetje bij m'n training ervaring hoort 🤣
Die deadlift gaat inderdaad heel erg lekker. Is laatste 2-3 maanden ook wel echt m'n focus geweest om die eens drastisch te verhogen.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven