Fitness Seller

Trainingslog PartyMarty

Peiling Peiling Gaan PartyMarty zijn TRT escapades escaleren naar een full-on blast?

• Totaal stemmers
    37
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Misschien is een Seal Row proberen?
Ga het gewoon bij machine wide grip rows, machine low rows, uni cable row, seated cable rows en dergelijke houden. Rows genoeg :) Die BOR of pendlay row is het me niet waard om niet 2x per week te kunnen deadliften omdat m'n rug constant pijn doet. De BOR en pendlay vroeger er ook uitgegooid omdat de risk vs. reward voor mij er zeker niet is.

WHM is ook veel meer mentaal. In die vrieskist staan heeft dat allemaal niet natuurlijk.
Vraag me af of alle fysieke voordelen die Wim noemt ook gelden bij cryo

Misschien toch het koud douchen maar weer oppakken, maar het zal wel even wennen zijn in t begin :o
11min per week schijnt al heel goed te zijn meer is niet nodig.

Heb het altijd een kut oefening gevonden en nog steeds. Wilde hem weer eens 1x proberen en hij gaat er ook meteen weer uit :)
Waarom? Misschien toch wat tijd geven om hem een beetje onder de knie te krijgen....

=> Ah rugpijn, je zei het iets later zelf al. Ja, vervelend. Gebruik je de glutes voldoende of hangt alles aan je rug (ook mijn zwakke punt :p)

Waarom? Misschien toch wat tijd geven om hem een beetje onder de knie te krijgen....
Heb die bij de opleiding moeten doen en ik weet hoe je hem netjes uit moet voeren. Maar het heeft bij mij vooral te maken met een tweetal punten:
1- Als je vooral je traps wilt trainen, heb ik een veel betere mind-muscle connection met oefeningen zoals de seated cable row (wide grip) en vooral de chest supported machine row (wide grip) ook de reverse cable flys liggen me veel beter.
2- Ik deadlift en squat 2x per week en dit wil ik graag blijven doen, dus vermijd ik in mijn andere oefeningen de oefeningen die extra belasting op m'n onderrug kunnen geven, meer vanuit preventie, heb nooit last gehad van m'n onderrug en wil dit graag zo lang mogelijk zo houden.

Zelfs als ik hem strict/perfect qua techniek doe heb ik weinig feeling in die oefening. Als ik er eventjes 1-2 reps niet zo goed mee oplet staat heel m'n onderrug in de fik. Genoeg andere opties om dezelfde spieren mee te trainen zonder die risico's en wel de goede mind-muscle connection.

11min per week schijnt al heel goed te zijn meer is niet nodig.
Ja meestal pakte ik 2-3 minuten per keer.
Party zei hiervoor volgens mij ook al dat 3 minuten de max is voor het meeste resultaat.
Maarja dat is dus toch al weer 4 dagen teveel koud douchen :p

Ja meestal pakte ik 2-3 minuten per keer.
Party zei hiervoor volgens mij ook al dat 3 minuten de max is voor het meeste resultaat.
Maarja dat is dus toch al weer 4 dagen teveel koud douchen :p
Ik dacht zo uit m'n hoofd dat dat koud douchen voornamelijk pas resultaat geeft als de watertemperatuur onder de 16 of 14 graden is. Dat is het nu denk ik niet.
Maarja, daar zit sowieso veel verschil in, in de zomer kan kraanwater prima tegen de 20 graden aan zitten. In de winter wil het wel eens 6 zijn... Helemaal kut, recht uit je warme nest in de winter.

Ik heb die WHM app met die cold shower challenge gedaan en die werkt naar uiteindelijk 7x3min koud douchen toe.

Edit: even de reader erbij gezocht die ik toen ooit ontvangen heb van die WHM instructeur, vanaf 16 graden staat daarin.

Ik zou het zelf eerder zoeken in wennen aan een lagere binnen temperatuur ('s winters dan), stimuleert interne verbranding en bruin vet, en ook goed voor het stookbudget :p
Enige zwakke punt is wintertenen als je veel stilzit met slechte circulatie.... daar moeten ze nog eens wat op vinden.

Ik zou het zelf eerder zoeken in wennen aan een lagere binnen temperatuur ('s winters dan), stimuleert interne verbranding en bruin vet, en ook goed voor het stookbudget :p
Enige zwakke punt is wintertenen als je veel stilzit met slechte circulatie.... daar moeten ze nog eens wat op vinden.
Of een vriendin hebben die 52kg weegt :roflol:

LEGS! :flexgrin:
IMG_20220602_055446.jpg

IMG_20220602_055503.jpg

Notities:
- Leg curl kapot :(
- Komt net een jochie naar me toe: "Hee, meneer, ik zie jou altijd zo zwaar en hard trainen. Zou ik alstublieft 1x met jou mee benen mogen doen? Dan kan ik ook leren hoe ik m'n benen groei. Desnoods betaal ik u ervoor." Dusja, volgende week gewoon for free een leg day met dat manneke doen. Fijne complimenten dit... :D
- Weer lekker 7,5 geslapen. Goeie training, flinke pump en gewoon lekker getraind! Yay. Zo gruwelijk dood gegaan aan die deadlifts en leg press. Deed pijn deze training. Mooi man!
pop rave GIF

- Komt net een jochie naar me toe: "Hee, meneer, ik zie jou altijd zo zwaar en hard trainen. Zou ik alstublieft 1x met jou mee benen mogen doen? Dan kan ik ook leren hoe ik m'n benen groei. Desnoods betaal ik u ervoor." Dusja, volgende week gewoon for free een leg day met dat manneke doen. Fijne complimenten dit... :D
spaar dat mannetje nu een beetje hé :p

Eigenlijk ben jij de kerel in de gym die ze super chad noemen?
1654143906687.png

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven