- Waardering
- 23.837
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Dat is niet mis ook- 10x130kg deadlift... Stond er zelf van te kijken 🤣
en dat met het honger regime ......
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is niet mis ook- 10x130kg deadlift... Stond er zelf van te kijken 🤣
Hahah 2500kcal geeft gelukkig niet zoveel honger tot dusver. Probeer door veel beweging zo lang mogelijk weg te blijven van die 2100kcal.Dat is niet mis ook
en dat met het honger regime ......
10x130 😲PULL!
Row plumpy! Row! Row!
![]()
![]()
Notities:
- 10x130kg deadlift... Stond er zelf van te kijken 🤣
- Volume was beter deze training.
- Na de training 45-60min cardio.
- Goeie training, kracht blijft redelijk gelijk in de cut tot dusver, goeie pump gepakt. Al met al gewoon tevreden over de training.
![]()
Deadliften is op een hoog tempo veruit mijn favoriete lift aan het worden. Die 1x100kg bench zet ik voor dit jaar uit m'n hoofd, maar die 200kg deadlift zie ik mezelf misschien nog wel halen komende tijd

of 5 staven goudJaa vet. Deadlift is ook een brute lift man. Niet echt te cheaten, kickt je de real deal. Mannelijke lift. En het is gewoon vet dat je 130 pakken suiker 10x kan optillen.

Een standaard goudbaar weegt 400 troy ounce, dus ongeveer 12,44 kg, dus dat zijn ruim 10 (10,45) staven a 1719 euro per kilo = voor 17963 euro aan goud gelift

Had net voor de vakantie 1x175 gedaan. Denk dat 1x180 (4 plates) me ook wel moet lukken op een het moment. Dus dat zou al een mooie mijlpaal zijn.Jaa vet. Deadlift is ook een brute lift man. Niet echt te cheaten, kickt je de real deal. Mannelijke lift. En het is gewoon vet dat je 130 pakken suiker 10x kan optillen.

Zo is hetTraining was opzich gewoon hartstikke prima. Bench is gewoon een beetje een tegenvallertje.
wel te cheaten hoor, SUMO !!aa vet. Deadlift is ook een brute lift man. Niet echt te cheaten,

toen ik 180 voor reps kon (3-4) ging de 200 op een gegeven moment ook naar boven, maarja, kleine kanttekening...was sumoHad net voor de vakantie 1x175 gedaan. Denk dat 1x180 (4 plates) me ook wel moet lukken op een het moment. Dus dat zou al een mooie mijlpaal zijn.
Maar 200 is natuurlijk op termijn het ultieme deadlift doel.

Haha ik lift geen sumo. Wil hem conventioneel van de grond af sleurenwel te cheaten hoor, SUMO !!
toen ik 180 voor reps kon (3-4) ging de 200 op een gegeven moment ook naar boven, maarja, kleine kanttekening...was sumo![]()

Ik wil hem opzich wel weer een keer gaan maxen, maar denk dat ik er nog minimaal 1 maandje mee wacht. Dan heb ik ergens goede hoop dat 180 (met wat geluk 185-190) er wel in zou moeten zitten.Ik ben hier ook ongeveer. Lastig punt die 200. Mn rug schoot vlak daarvoor vast en nu weer terug naar sets met aantal reps in reserve van onder 140 kg. Ik ga wel veeel sneller vooruit dan wanneer ik maar wat doe en gewoon zoveel mogelijk probeer op te tillen.
En dat om 04:15 hè...

Klinkt als een normale sportschool in eindhoven, niks vreemd aan!Deze sportschool wordt elke week vreemder...
- Nu heeft basic-fit besloten fancy massage stoelen neer te zetten. Letterlijk iedere nacht als ik hier kom liggen dezelfde 2 mensen met een paar blikken bier in die stoelen te slapen.
- Achter in de sportschool zitten 6-8 jongeren met een migratie achtergrond. Beetje chips te vreten, energy blikjes te slempen en te vapen waarvan er 2 liggen te slapen.
- Ondertussen staat er een verdwaalde kerel met een knot op z'n kop al 90min te dansen op het deadlift platform.
- Tegelijkertijd staat er iemand rennend op de loopband een ballet voorstelling op te voeren...
- Ohhja, daarna lopen er nog 2 mensen van die halve sessies te draaien terwijl ze aan het videobellen zijn en kei hard proberen over de gym muziek heen te schreeuwen.
Man man man, geen idee of ik droom, de verkeerde snoeppot gepakt heb vanochtend of wat dan ook. Maar what the f**k... Het is toch een sportschool? Soms vraag ik me af of ik op het moment niet in een dwangbuis bij de GGZ lig te schreeuwen.
![]()