Fitness Seller

Trainingslog PartyMarty

Peiling Peiling Gaan PartyMarty zijn TRT escapades escaleren naar een full-on blast?

• Totaal stemmers
    37
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Deze sportschool wordt elke week vreemder...
- Nu heeft basic-fit besloten fancy massage stoelen neer te zetten. Letterlijk iedere nacht als ik hier kom liggen dezelfde 2 mensen met een paar blikken bier in die stoelen te slapen.
- Achter in de sportschool zitten 6-8 jongeren met een migratie achtergrond. Beetje chips te vreten, energy blikjes te slempen en te vapen waarvan er 2 liggen te slapen.
- Ondertussen staat er een verdwaalde kerel met een knot op z'n kop al 90min te dansen op het deadlift platform.
- Tegelijkertijd staat er iemand rennend op de loopband een ballet voorstelling op te voeren...
- Ohhja, daarna lopen er nog 2 mensen van die halve sessies te draaien terwijl ze aan het videobellen zijn en kei hard proberen over de gym muziek heen te schreeuwen.

Man man man, geen idee of ik droom, de verkeerde snoeppot gepakt heb vanochtend of wat dan ook. Maar what the f**k... Het is toch een sportschool? Soms vraag ik me af of ik op het moment niet in een dwangbuis bij de GGZ lig te schreeuwen.

Stress Wtf GIF
Wha ha..... only in Eindhoven :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.363
Zaterdag nog legs. Zondag nog pull. Verder alle beweeg doelen voor de week al binnen :) Die 3k stappen komen nog wel goed.
IMG_20220714_193009.jpg

• #1.364
LEGS! :flexing:
Fatty probeert z'n lunch op te hoesten.
IMG_20220715_155938.jpg

IMG_20220715_155956.jpg

Notities:
- Eerste en laatste keer trainen in de middag. Man wat verschrikkelijk... Alleen maar groepjes kindjes.
- Beetje aan het freestylen gegaan aangezien het belachelijk druk was.
- Wel heerlijk kunnen leg pressen. Squats voelen al best een tijdje een beetje meh.
- Best lekker kunnen trainen, trillende beentjes die maar niet ophielden en een gruwelijke burn. Maar hartstikke tevreden er mee :D Gewoon gruwelijk gestorven, precies waar ik naar op zoek was. Zo'n training waarbij je twijfelt of je gaat kotsen of knockout gaat :roflol:
GIF by Khan Academy Kids

Laatst bewerkt:
  • #1.371
Echt.... jij onderschat je lezers :(
(fatty! 😛 )
Ja dat blijkt wel weer....
Tja, dan kan je beter tussen de nachtbrakers gaan.....
Zeker weten. Normaal zijn we er met een man of 6 (aan het sporten) de rest ligt te slapen of te chillen. Dit keer waren er denk ik zo'n 60 man binnen waarvan de gemiddelde leeftijd 14 was. Voelde me wel voor het eerst in tijden een keer bovengemiddel gespierd... De standaard was ook wel erg laag, maar dat negeer ik gewoon even om m'n ego te strelen :roflol:

Ja dat blijkt wel weer....

Zeker weten. Normaal zijn we er met een man of 6 (aan het sporten) de rest ligt te slapen of te chillen. Dit keer waren er denk ik zo'n 60 man binnen waarvan de gemiddelde leeftijd 14 was. Voelde me wel voor het eerst in tijden een keer bovengemiddel gespierd... De standaard was ook wel erg laag, maar dat negeer ik gewoon even om m'n ego te strelen :roflol:
:aai:

LEGS! :flexing:
IMG_20220715_155938.jpg

IMG_20220715_155956.jpg

Notities:
- Eerste en laatste keer trainen in de middag. Man wat verschrikkelijk... Alleen maar groepjes kindjes.
- Beetje aan het freestylen gegaan aangezien het belachelijk druk was.
- Wel heerlijk kunnen leg pressen. Squats voelen al best een tijdje een beetje meh.
- Best lekker kunnen trainen, trillende beentjes die maar niet ophielden en een gruwelijke burn. Maar hartstikke tevreden er mee :D Gewoon gruwelijk gestorven, precies waar ik naar op zoek was. Zo'n training waarbij je twijfelt of je gaat kotsen of knockout gaat :roflol:
GIF by Khan Academy Kids
Laatste keer dat jij met een klein kind trainde was 9 juli toch?

Dit keer waren er denk ik zo'n 60 man binnen waarvan de gemiddelde leeftijd 14 was.
Bovenstaande kan logisch gezien niet....
Maar samen met deze...
Voelde me wel voor het eerst in tijden een keer bovengemiddel d gespierd... De standaard was ook wel erg laag, maar dat negeer ik gewoon even om m'n ego te strelen :roflol:
Is deze ook een extra reden om dit log re volgen!
Ik mis het koosnaampje wat je jezelf telkens geeft 😉😘
En gelijk heb je, ik ben een liefhebber van het hele zinnetje.

Het enige punt van zorg is dat die al te grappige zelfbelediging niet een eigen leven moet gaan leiden. Mogelijke teleurstelling is dat je indrukwekkende progressie deels irrelevant is, dus blijf dat ego mentaal masturberen!

TLDR: hoe je het vertelt is, iig voor mij, minstens even belangrijk als wat je vertelt!

Laatst bewerkt:
  • #1.376
PULL! :flex:
Round man goes rowing.
IMG_20220716_051609.jpg

IMG_20220716_051636.jpg

Notities:
- Nou snap ik ook meteen weer waarom ik normaal nooit eind van de middag/begin van de avond train. Slaap dan elke keer zo ongelofelijk kut.
- Mijn benen zijn echt helemaal naar de klote van gisteren, quads, hamstrings en glutes zijn echt mega sore. Deadlift en hamstring curl dus overgeslagen. Had wel poging tot deadliften gedaan maar kreeg amper 3x145 gedaan en vond het toen wel gezegend met deadliften.
- Training was meh. Had honger, facking sore van gisteren, moe en had het eigenlijk na 2 oefeningen wel gehad. Volgende keer beter.
Bored Eminem GIF

Round man goes rowing 😆

• #1.378
Groepje kalfjes op de wandelroute.
IMG20220716071944.jpg

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven