Fitness Seller

Trainingslog PartyMarty

Peiling Peiling Gaan PartyMarty zijn TRT escapades escaleren naar een full-on blast?

• Totaal stemmers
    37
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.401
PUSH! :flex:
Fatty gaat voor grotere tietjes <3
IMG_20220719_054857.jpg

IMG_20220719_054918.jpg

Schouder liefde:
IMG_20220719_054933.jpg

Notities:
- Echt gruwelijk lekker geslapen, had ik echt niet verwacht met de hitte, yay :)
- Het benchen ging gewoon weer eens een keer goed! Alles ging eigenlijk wel lekker vandaag.
- Goed geslapen, had er zin in, kracht was goed, pump was insane. 10/10. god***domme heerlijk getraind :heart:
popping channel 5 GIF by Stellify Media

Jij slaapt gewoon lang, ondanks alle caffeine?

@PartyMarty lekker gebencht. Waarom houd je 3 verschillende gewichten aan op 3 werksets?

• #1.405
@PartyMarty lekker gebencht. Waarom houd je 3 verschillende gewichten aan op 3 werksets?
Omdat benchen al weken kut gaat doe ik daar eigenlijk zomaar op gevoel wat... Dus niet echt een reden voor. Had de hoop weer eens 5x80 te drukken en het voelde doable vanochtend. Maar denk niet dat ik hem nog omhoog had gekregen.

Omdat benchen al weken kut gaat doe ik daar eigenlijk zomaar op gevoel wat... Dus niet echt een reden voor. Had de hoop weer eens 5x80 te drukken en het voelde doable vanochtend. Maar denk niet dat ik hem nog omhoog had gekregen.
Vind 4 x 80 kg zwaar genoeg. Ik zit zelf daar net onder, volgens mij nu de max wat ik druk is 75kg.

• #1.407
  • #1.409
Lekker gebeukt weer vannacht :p

Hoewel ze van cutten (als natural) wel zeggen: liever weinig zware reps aanhouden dan veel junk volume.
Was heerlijke training. Vroeg opgestaan, was nog fris in de sportschool :) 2x per week zwaar benchen verneukt m'n rotator cuff iedere keer. Dus zolang ik mijn rotator cuff revalidatie oefeningen nog doe blijf ik een beetje weg bij 1-5RM benchen. Dat natural stuk heb ik ook geen last van, mijn T blijft mooi op 28 nmol/L :)

Was heerlijke training. Vroeg opgestaan, was nog fris in de sportschool :) 2x per week zwaar benchen verneukt m'n rotator cuff iedere keer. Dus zolang ik mijn rotator cuff revalidatie oefeningen nog doe blijf ik een beetje weg bij 1-5RM benchen. Dat natural stuk heb ik ook geen last van, mijn T blijft mooi op 28 nmol/L :)
O ja, goeie argumenten. Je kan jou zelden betrappen dat je er niet genoeg over nadenkt :D

Waarom doe je niet 1x pw bench, en de andere keer een variatie van de bench?

Misschien is nu of later een "double progresssion" iets voor je, daar had Bromley het laatst op YT over.

• #1.414
  • #1.416
Close grip is vooral triceps. Low incline zou kunnen, alleen de incline bench bij ons in de sportschool is nogal heftige incline. Spoto zegt me niks. Paused bench overweeg ik wel al een tijdje. Feet up zie ik de meerwaarde niet van ten opzichte van een normale bench :)

Maarja, ik bench gewoon graag, het liefst low reps zwaar gewicht. Maar helaas worden m'n schouders daar niet altijd gelijk van. 2 keer in 8 dagen benchen lijkt prima te gaan in combinatie met die oefeningen, dusja, waarom zou ik hem dan veranderen? :)

Feet up zie ik de meerwaarde niet van ten opzichte van een normale bench
Heb het ook niet veel gedaan, noemde maar een variatie op die in me opkwam. En zo te horen wil je gewoon benchen dus dat moet dat gewoon blijven doen. Wellicht kan je ook 1x lagere rep range doen 5-9 oid, en de andere dag hoger 9-15.

Of niet :)

• #1.418
Heb het ook niet veel gedaan, noemde maar een variatie op die in me opkwam. En zo te horen wil je gewoon benchen dus dat moet dat gewoon blijven doen. Wellicht kan je ook 1x lagere rep range doen 5-9 oid, en de andere dag hoger 9-15.
Dat was ik ook precies aan het overwegen, 1x 10-15 en 1x3-5 :) Haha, toch bedankt voor je tips man, maar ik doe er inderdaad alles aan om m'n bench in m'n schema te houden.

Zo herkenbaar.... cijfer obsessies. Hier op een andere manier. Maar het kan je leven compleet obsederen en onleefbaar maken.... :(

En juist dat dingetje loslaten is moeilijk. Zeker als je t een ander prima weet uit te leggen lukt t je zelf niet.
Zo zie je maar dat iedereen "zwakkere" puntjes heeft, om even terug te komen op mijn denken tijdens de begeleiding ☺️

Vond benchen ook heel tof maar sinds ik met dumbells press, wil ik eigenlijk niet meer terug

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven