MuscleMeat

Trainingslog PartyMarty

Peiling Peiling Gaan PartyMarty zijn TRT escapades escaleren naar een full-on blast?

• Totaal stemmers
    37
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Is inderdaad een BF. Als het een apparaat betreft die ik zeker nodig heb ga ik ook niet met haar in discussie hoor. Vorige week had ze de leg press, sled press, hack squat, powerrack en smith. Toen heb ik de sled press gewoon gepakt en haar maar lekker door laten draaien.
Wtf en personeel doet daar niks aan?
Het Egoisme dat sommigen hebben.....

Ook wel aardig dik voor moeten worden om te halen 🤣 Hoop die 1x175/180 mooi vast te kunnen houden deze cut. Zou ik echt heel blij mee zijn.
Die DL is erg netjes hoor.

Mijn doel is om de 60/100/140/180 te halen op de grote 4, of dat op basis van een 1RM is of estimated 1RM boeit me niet zo heel veel, maar ergens is niets zo echt als echt!

Ook wel aardig dik voor moeten worden om te halen 🤣 Hoop die 1x175/180 mooi vast te kunnen houden deze cut. Zou ik echt heel blij mee zijn.
zo zie maar weer, dik=goed
die 175 kan je wel aardig vasthouden denk ik, een zware single op de deadlift gaat meestal lang goed.
voor sommigen wel een ander verhaal voor bench en presses, deze kunnen je zomaar in de steek laten als je wat langer cut.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.444
Die DL is erg netjes hoor.

Mijn doel is om de 60/100/140/180 te halen op de grote 4, of dat op basis van een 1RM is of estimated 1RM boeit me niet zo heel veel, maar ergens is niets zo echt als echt!
Haha herkenbaar. Ik doe altijd de week voor m'n deload een paar rustdagen pakken en dan vraag ik een maat van me om mee een 1RM training te doen op die 4 oefeningen. Doe persoonlijk niet aan estimated 1RM. Leuk dat de calculator zegt dat je 4 plates kunt deadliften, maar zolang ik het niet geprobeerd heb vink ik hem zelf in ieder geval niet af.

allemaal haalbaar toch?
op basis van 1rm of geschatte 1rm maakt ook niet veel uit, een goede planning en een degelijk schema boeit veel meer.

• #1.446
die 175 kan je wel aardig vasthouden denk ik, een zware single op de deadlift gaat meestal lang goed.
voor sommigen wel een ander verhaal voor bench en presses, deze kunnen je zomaar in de steek laten als je wat langer cut.
De bench laat me inderdaad vlot in de steek ondertussen:(

Beetje ronder zijn pressed inderdaad wel lekkerder :roflol:

PULL! :flex:
Chubtub trekt gewichtjes.
IMG_20220722_055859.jpg

IMG_20220722_060311.jpg

Notities:
- Ik heb vorige week aan mijn quad dag diepe hacksquats, laag gewicht - veel reps, toegevoegd. Sinds dat ik die oefening doe heb ik constant spierpijn in m'n reet/hamstrings. Als dat over 1-2 trainingen niet wat beter is dan gaat ie die er weer uit. Vind het een hartstikke leuke oefening om te doen, maar het zorgt er wel voor dat het deadliften steeds super kut gaat daarna.
- Hoppaa. 1e keer 5x150 deadlift gehaald, 2 sets zelfs... Was verschrikkelijk. Maar wel gelukt. :D 1x175 kwam prima van de grond.
- Geen leg curl. Zat iemand al een uur te videobellen in dat ding en nog beweren dat ze bezig was met dat ding. Achja, smith machine RDL dan maar.
- Legendarisch lekker geslapen. Goed gemutst en fit opgestaan. Heerlijk getraind. Lekker lekker man :heart:
Jean Claude Van Damme Reaction GIF
Krachtige deadlift.

:roflol:

Zijn geheim voor vreselijke Deadlift is Glute-Ham Raises

PULL! :flex:
Chubtub trekt gewichtjes.
IMG_20220722_055859.jpg

IMG_20220722_060311.jpg

Notities:
- Ik heb vorige week aan mijn quad dag diepe hacksquats, laag gewicht - veel reps, toegevoegd. Sinds dat ik die oefening doe heb ik constant spierpijn in m'n reet/hamstrings. Als dat over 1-2 trainingen niet wat beter is dan gaat ie die er weer uit. Vind het een hartstikke leuke oefening om te doen, maar het zorgt er wel voor dat het deadliften steeds super kut gaat daarna.
- Hoppaa. 1e keer 5x150 deadlift gehaald, 2 sets zelfs... Was verschrikkelijk. Maar wel gelukt. :D 1x175 kwam prima van de grond.
- Geen leg curl. Zat iemand al een uur te videobellen in dat ding en nog beweren dat ze bezig was met dat ding. Achja, smith machine RDL dan maar.
- Legendarisch lekker geslapen. Goed gemutst en fit opgestaan. Heerlijk getraind. Lekker lekker man :heart:
Jean Claude Van Damme Reaction GIF
Lekker man 5x150, was dit de eerste keer dat je een oefening 5xBW deed? Grapje:heart: Ik mag al blij zijn als ik uberhaupt weer kan deadlifte :roflol:

• #1.452
Lekker man 5x150, was dit de eerste keer dat je een oefening 5xBW deed? Grapje:heart: Ik mag al blij zijn als ik uberhaupt weer kan deadlifte :roflol:
Met jouw techniek veranderingen zou je het bijna beter zo zeggen: "zou blij zijn als ik mijn eerste keer kan gaan deadliften" 🤣

Met jouw techniek veranderingen zou je het bijna beter zo zeggen: "zou blij zijn als ik mijn eerste keer kan gaan deadliften" 🤣
Maak je maar geen zorgen, voordat ik deadlift doen wij wel een sessie waar jij weer aan mij mag zitten. (Om te kijken of ik het wel goed doe)

• #1.456
Wtf en personeel doet daar niks aan?
Het Egoisme dat sommigen hebben.....
Vandaar dit verhaal hier onder ook:
Deze sportschool wordt elke week vreemder...
- Nu heeft basic-fit besloten fancy massage stoelen neer te zetten. Letterlijk iedere nacht als ik hier kom liggen dezelfde 2 mensen met een paar blikken bier in die stoelen te slapen.
- Achter in de sportschool zitten 6-8 jongeren met een migratie achtergrond. Beetje chips te vreten, energy blikjes te slempen en te vapen waarvan er 2 liggen te slapen.
- Ondertussen staat er een verdwaalde kerel met een knot op z'n kop al 90min te dansen op het deadlift platform.
- Tegelijkertijd staat er iemand rennend op de loopband een ballet voorstelling op te voeren...
- Ohhja, daarna lopen er nog 2 mensen van die halve sessies te draaien terwijl ze aan het videobellen zijn en kei hard proberen over de gym muziek heen te schreeuwen.

Man man man, geen idee of ik droom, de verkeerde snoeppot gepakt heb vanochtend of wat dan ook. Maar what the f**k... Het is toch een sportschool? Soms vraag ik me af of ik op het moment niet in een dwangbuis bij de GGZ lig te schreeuwen.

Stress Wtf GIF

Heb regelmatig discussie met dat wijf en die houdt altijd stug vast. Die neemt 2 flesjes en 4 handdoeken mee. Zet een parcours uit terwijl ze met dr hoofddoek vriendin aan het videobellen is en houdt die 6 apparaten 1,5u bezet en gaat compleet uit dr plaat als je zo'n ding aan de kant legt.

Zijn gelukkig genoeg andere opties en leg curl is ook zeker geen favoriet van me. Dus vond paar setjes extra hip hingen wel prima.
Dat noem ik dus gewoon een asociaal k*twij* :)

Maar wel goeie deads getrokken, chubby :p

• #1.459
Nacht wandeling.
Fatty gaat kotsende/coma mensen kijken op stratum.
Screenshot_2022-07-23-07-06-18-09_d9aa206de00b4b7c29deeb8e9ccbd9e7.jpg

Holy shit wat heb ik belachelijk veel spierpijn in m'n rug van die training gisteren.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven